Stel je persoonlijke vraag #11

En @Jumpsuit
Basmatirijst!
Heb die nu ook in builtjes (Deen) dus makkelijk en lekkerder dan gewone rijst.

Het plan is meestal rond 19:00 eten, maar ik bedenk me dan rond 19:00 dat ik misschien toch maar eens moet gaan koken als ik wil eten. Eindstand: ik eet meestal om 20:00.

2 likes

Ik heb nu relatief dikke benen en platte buik, dus zou het wel graag eens andersom willen!

1 like

Ik heb dikke buik en slanke benen, ruilen?

1 like

Ik zou zo graag van die chubrub af willen. Geen groter ongemak wat mij betreft.

3 likes

Ik wissel elke tel. Ik weet t niet

1 like

Dan ga ik toch gewoon voor wat ik nu al heb, de eerste optie.

2 likes

Ook met dunne benen kan je hier last van hebben helaas :cry: de stand van mijn bekken is het er duidelijk niet mee eens namelijk

2 likes

Heh shit, daar gaat mijn dunne benen droom :sob:

2 likes

Ik vind de McDrive nogal stressvol omdat ik het menu niet goed ken. Ik vind die selfservice schermen die binnen staan superfijn, kan ik tenminste rustig even kijken wat er is zonder de druk om snel iets te kiezen

17 likes

Ik heb dat ook nooit gehad maar volgens mij heb ik er recentelijk tegenop gevreten en voel ik het nu wel. Alles is mogelijk :dizzy:

4 likes

Ik heb er idd ook tieten bijgekregen!!! Maar ja ook meer van alles, dus dan is het effect een beetje weg.

2 likes

Ik ga daar zoooo hard op falen dan. Maar go for it!

3 likes

Wow wisten jullie dat je je stem op een poll ongedaan kan maken door dus eerst te stemmen, dan terug naar resultaten verbergen en dan 3 keer heel snel op jouw keuze klikken.
Ik bedoel dus niet je stem wijzigen, maar je stem echt verwijderen

  • Ja duh
  • Nee maar boeit me niet
  • Nee, maar heel handig! Nu hoeft er ook nooit meer “ik doe … niet maar ik heb per ongeluk gestemd” te staan
  • Lukt me niet

0 stemmers

1 like

ik lig in bed, dus dan is deze verschrikkelijke combi wel toegestaan

5 likes

Nee, je moet helpen met juicy feitjes :rofl:

1 like

Tegenwoordig eet ik meestal rond zessen, maar bij mijn vorige werk was ik later thuis en at ik meestal rond 7 uur. In het weekend kan ik nog wel laat eten, 8 uur of zo.

Haha zoveel boven de 10.000, volgens mij doe ik iets verkeerd in mijn leven :woman_shrugging:t2:

16 likes

Deels erfenis, deels pas heel laat op jezelf gaan wonen. Vooral dat laatste voelt voor mij ook alsof ik iets verkeerd heb gedaan in mijn leven.

1 like

Ik zie m’n avatar alleen nog wel staan?

3 likes