Stel je persoonlijke vraag #11

en songfestival :nerd_face:

3 likes

Ja jullie denken allemaal dat ik een forumnazi ben maar onderschat @Mhysa niet hoor! Lijkt heel lief. Dat zijn de ergste!

16 likes

Sowieso nooit voor 19u (ben op zijn vroegst pas rond 18.30u thuis van werk), maar kan variëren tussen 19-21.30u

Oké Wat de hel, sign me maar up.

Zal Mn best doen.

7 likes

Ik wil wel een quiz maken of je forum-waardig bent. Ja toch @anon25548216!

7 likes

Omg @Zemraluani maak een quiz met gekke feitjes over gekke landen met gekke dictators aub

2 likes

Ik zit echt in dubio tussen Mn liefdes: dictators, topografie, songfestival, horrorfilms, realitytvsterren, internetgekkies.

Wat heb ik toch veel hobbies.

28 likes

Oh je kan vast 6 quizzen maken geen probleem :+1:t4::+1:t4::+1:t4:

1 like

Klinkt al als een top quiz!

1 like

En @Jumpsuit
Basmatirijst!
Heb die nu ook in builtjes (Deen) dus makkelijk en lekkerder dan gewone rijst.

Het plan is meestal rond 19:00 eten, maar ik bedenk me dan rond 19:00 dat ik misschien toch maar eens moet gaan koken als ik wil eten. Eindstand: ik eet meestal om 20:00.

2 likes

Ik heb nu relatief dikke benen en platte buik, dus zou het wel graag eens andersom willen!

1 like

Ik heb dikke buik en slanke benen, ruilen?

1 like

Ik zou zo graag van die chubrub af willen. Geen groter ongemak wat mij betreft.

3 likes

Ik wissel elke tel. Ik weet t niet

1 like

Dan ga ik toch gewoon voor wat ik nu al heb, de eerste optie.

2 likes

Ook met dunne benen kan je hier last van hebben helaas :cry: de stand van mijn bekken is het er duidelijk niet mee eens namelijk

2 likes

Heh shit, daar gaat mijn dunne benen droom :sob:

2 likes

Ik vind de McDrive nogal stressvol omdat ik het menu niet goed ken. Ik vind die selfservice schermen die binnen staan superfijn, kan ik tenminste rustig even kijken wat er is zonder de druk om snel iets te kiezen

17 likes

Ik heb dat ook nooit gehad maar volgens mij heb ik er recentelijk tegenop gevreten en voel ik het nu wel. Alles is mogelijk :dizzy:

4 likes