Stel je persoonlijke vraag #11

Nee, wij hebben een gezamenlijke dagopstart en die is om half 9. Ik ben de eerste 20 minuten ook alleen. Maar als ik een trein later neem ben ik te laat

Zulke situaties zijn natuurlijk heel persoonlijk, maar ik zou het even overleggen. Als het af en toe is vinden je collega’s het denk ik niet erg. Maar ik kan me voorstellen dat ze het wel vervelend vinden als je iedere dag eerder weggaat en je niet eerder kan starten met werken, ook al ben je wel te vroeg.

4 likes

Ja de poll was ook omdat ik vandaag om 16:00 klaar was en mn collega zei ja ga maar anders. Maar ik vind dat dan een beetje stom en ga dan meestal nog een beetje op de computer dingetjes lezen en voorbereiden. Maar dan zit ik dus wel een uur echt niks te doen.

Nou dan is het prima toch! Ik stuur mijn collega ook af en toe eerder weg als er niet zo veel te doen is. Ik heb het liever in mijn eentje wat drukker, dan dan we met z’n tweeën zitten te wachten tot de telefoon gaat haha.

1 like

Dit ligt toch totaal aan wat voor werk je doet en wat je verantwoordelijkheden zijn? En of het mag?

1 like

Mijn BECs zijn wisselend. Kan er ook weer snel overheen zijn opzich.

4 likes

Oké die ‘wie ben jij’ komt heel onvriendelijk over maar bedoel dat ik me geen post van je voor de geest kan halen hahaha

1 like

O nee zo bedoelde ik het niet! Ik onthou nooit wie wat post, dus wie weet heb ik van alles onthouden maar gewoon niet dat jij het was!

2 likes

Oh same girl, drama :heart:

@Maestoso Ik vind je niet irritant, maar ik weet wel meerdere polls waar het ging over of je bepaalde mensen op het forum niet mag en volgens mij heb jij bij de meeste van die polls daarna ook een poll gestart met of jij toevallig diegene bent die mensen niet mogen. Het is echt zooooo makkelijk gezegd (ik was ‘vroeger’ ook zo), maar mensen gaan sowieso een mening over je hebben, soms negatief. Soms kan je daardoor iets aan jezelf willen aanpassen, vaak genoeg ook niet. Sommige mensen liggen elkaar nu eenmaal niet. Ik denk dat het echt fijn voor je zou zijn als je wat meer schijt zou hebben aan wat mensen hier op het forum eventueel over je denken. Ik zit nu wel veel in te vullen hoor, misschien ben je wel hartstikke /care, maar gewoon een observatie.

10 likes

Ik ben net pas lid, dus ik denk het niet haha

Ja voor mij precies hetzelfde

2 likes

Voor *mijn man, hij zou het echt een verschrikkelijk kutcadeau vinden

2 likes

Dit is zon lied wat ik op een of andere manier uit mn hoofd ken maar ik weet niet hoe. Ik hou niet van dit soort muziek ik zoek dit zelf ook niet op.

Is dit niet iets wat eerst een rap was … volgens mij van Glenn Faria (mc fit) al die tattas jatten zijn muziek.

1 like

Ik vind bloemen niet perse een ongeschikt cadeau voor een man, maar van specifiek mijn vriend en mijn vader weet ik vrij zeker dat ik ze geen plezier doe met bloemen. Ik heb ook een vriend die bloemen wel zou waarderen, maar voor zijn verjaardag vind ik altijd dingen die ik leuker vind/ die blijvender zijn dan bloemen, dus dat is er gewoon nooit echt van gekomen 🤷

Mijn vriend houdt niet van bloemen, hij koopt ze dus ook nooit voor mij.

Ik kan hem veel blijer maken door een zak snoep of een reep chocolade mee te nemen :).

Oké! Dan heb ik het mis!

1 like

Ik heb op nee gestemd want ze zijn alledrie leuk. Maarrrr; het hangt wel van de dag af! Ene dag heb ik meer met de een dan met de ander.

1 like

Ik heb een studiegenoot die goed op weg is om een BEC te worden haha

2 likes

Ik ben heel benieuwd of ik iemand’s BEC ben in het echt. Ik ben van mezelf een vrij vrolijk mens en aardig positief ingesteld, en krijg vaak van mensen te horen dat ze me zo lief/open/vriendelijk over vinden komen. Ben ook best conflictvermijdend, als iets me niet écht boeit hou ik me liever op de achtergrond dan dat ik een confrontatie aanga (zou ik zelf liever anders zien trouwens). Maar ik kan me dus ook wel voorstellen dat er mensen zijn die dat juist schijtirritant vinden. Ben daar wel echt benieuwd naar, jammer dat je in het echt geen anonieme polls kan doen

2 likes

Het gaat om stage inderdaad! Maar ik kan geen extra werk doen ofzo, dat is er gewoon niet.