Stel je persoonlijke vraag #11

Over dat hotelgebeuren… Ik heb dus een vriendin met een man waar dit zo gaat. En het is soms wel echt heel irritant omdat ze ‘met hem moet checken of hij het oke vindt’ als we naar de kroeg willen. Als we een nacht weg zijn, appt hij ook de heeeeele avond en mogen we absoluut geen foto’s maken van haar dansend op een tafel of de bar ofzo. Want oooohweeee als hij die foto zou zien :grimacing::grimacing:

Ik heb het even aan mijn vriend gevraagd maar ik denk het niet. Hij kreeg de indruk dat ze het er zelf mee eens was. Ze vond het namelijk nogal belachelijk dat mijn vriend wel gewoon in het hotel sliep en vond dat echt niet kunnen van hem.

@Eddie ik zou niet weten wat mijn vriend zou moeten doen. Hij heeft duizenden collega’s en denk niet dat hij haar ooit nog ziet. Het is allemaal wel gewoon met haar besproken op het evenement zelf hoor. Op de manier die @Fredje zei, maar als iemand zegt dat ze iets uit eigen beweging doet vind ik het ook denigrerend om er vanuit te gaan dat zo’n vrouw dat niet voor zichzelf kan uitmaken.

2 likes

Hm, ok, dan klinkt het alsof haar vriend haar goed geïndoctrineerd heeft. Sad.

1 like

In zo’n relatie kan het toch best vanuit twee kanten komen? Niet per de dat die vriend haar indoctrineerd, maar gewoon een intense relatie die veel van ons duidelijk niet willen hebben. Voor hetzelfde geld doet die vriend ook nooit iets zonder haar toestemming.

9 likes

Oh ja dat is inderdaad wel zeker goed om in je achterhoofd te houden. Ik ga het sowieso doorgeven en misschien hebben anderen hier ook wat aan als ze het lezen.

4 likes

Moet ik het weghalen denk je? Het was namelijk eigenlijk ook niet mijn bedoeling om zo’n discussie te ontketenen.

We weten inderdaad verder helemaal niks verder over die relatie, maar als je partner je verbiedt om in een werkgerelateerd in een hotel te slapen zit er toch duidelijk iets niet goed. Sowieso als je partner je dingen verbiedt zit er iets niet goed.

5 likes

Het is zondag mensen vervelen zich en hebben de wiki pedia pagina “relatie therapie” ontdekt.

1 like

Ja nee, dat bedoel ik niet. Meer van dat je al die rollen langs moet gaan in de nacht zelf.

1 like

Volgens mij bedoelt ze dat als je veel extra personages hebt, je die s nachts allemaal moet wakker maken zodat die hun taakje kunnen doen.

Eerst wordt Cupido wakker die 2 geliefden aan wijst, dan de tovenaar die iemand redt (?), dan die, dan die, etc. Dan nog de weerwolven die iemand aanwijzen, en dan pas wordt iedereen wakker behalve X. Als er dus veel extra karakters zijn is dat best saai voor de mensen die gewoon burger zijn en dus elke nacht moeten wachten tot alle speciale personages hun ding hebben gedaan.

1 like

Dat zegt ze ook niet. Jammer dat dit het enige is wat je uit die post haalt.

6 likes

zegt zij dat jij zegt dat huiselijk geweld niet bestaat? dit is gewoon een:

11 likes

Mijn achtjarige zusje vertelde ‘dat Beyonce in ieder geval geen Fish go gurl was’. Tot vrijdag had ik nog nooit van die term gehoord, dus ik vroeg wat voor meisje dat dan was en toen zei ze: ‘je weet wel, zo een meisje met scrunchies, metalen rietje en herbruikbare bekers’ en nu zie ik gewoon dat twee van die dingen in de Vsco girl starterpack zitten :joy:

11 likes

Las je stropopredenering als:

• Stro-pop-redenering
  • Strop-op-redenering
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik las strop-redenering.

7 likes

niemand zegt ook stropop… had mss beter vogelverschrikkerredenering kunnen heten. maar dat bekt ook voor geen meter.

2 likes

Ik had er nog nooit van gehoord en het begon pas te dagen toen ik de wikipediapagina begon te lezen. Zonde van de term want ik vind het wel heel interessant!

1 like

Ik ken het als stroman!

1 like

jaaaa maar die moet ik weer afkeuren als anglicisme van straw man :sob:

8 likes

Wij spelen elke avond een potje yahtzee hier in Italië. Hebben zelfs een keer er strip-yahtzee van gemaakt :joy:

3 likes