Stel je persoonlijke vraag #11

Ik vind vierzits altijd wel ruim genoeg dat je makkelijk bij de raamplaats kan komen.

Ik vind het wel vervelend als er in een half lege trein precies iemand tegenover me komt zitten terwijl er nog genoeg andere plekken zijn, en dat je dan geen plek meer hebt om je benen comfortabel neer te leggen. :redface: Ik dacht dat bijna iedereen dat wel had.

2 likes

Ik stem recht tegenover, maar meer omdat ik dan gwn aan het raam wil zitten. En nu bedenk ik me dat diegene niet perse bij t raam hoeft te zitten :stuck_out_tongue:

2 likes

Hier ook techniek met string! Een gele.

8 likes

Hoeveel mannelijke techniekleraren dragen gekleurde strings!!?? Ik ben echt in de war hiervan

34 likes

Geen relatie maar een vriend van mij deed het wel met een vrouwelijke docent

1 like

Mn hart breekt.

Wat waren middelbareschooldocenten in de jaren 80 toch onaardig.

19 likes

Huh hoezo is dit bericht gemarkeerd? Omdat het een screenshot is?

1 like

Ja, als het verder wel een redelijk lege trein is, kan je wel schuin tegenover zitten, maar ik vind het heel vervelend als mensen niet tot het raam doorschuiven als het iets drukker is. Dat vind ik, denk ik, nog vervelender dan de plek naast je bezet houden door je tas op te zetten, want dan moet ik me er, met mijn tas en spullen, tussen wurmen, terwijl ik probeer om iedereen zo weinig mogelijk aan te raken. Vaak zit er dan nog zo’n half tafeltje tussen of wil ik m’n jas nog uitdoen en aangezien ik soms heel onhandig kan zijn, is dat een gedoe, haha.

En ik zit zelf ook gewoon liefst aan het raam (maar niet als ik moet klauteren).

Ik ging tot redelijk recentelijk elk jaar in de schoolgids kijken die mijn oude middelbare school online zetten om te zien wat er van de leraren terecht kwam (de meeste lijken 5 jaar later nog steeds precies hetzelfde haha). Dit jaar hadden ze alleen geen fotootjes meer in de studiegids dus dan houdt 't op hè

5 likes

Hahahaha same, ik keek ook wel eens de diploma uitreikingfoto’s terug

Denk het wel, is toch al heel vaak gecommuniceerd dat screenshots van gesprekken niet mogen.

Had jij een mannelijke docent die graag gekleurde strings droeg?

• Ja
  • Nee
  • Twijfelachtig

0 stemmers

Ik heb eigenlijk geen idee?? Was daar ook helemaal niet mee bezig. Maar volgens mij was ze getrouwd met een man.

1 like

Ik heb niet in de broek van mijn docenten gekeken. Geen idee of ze graag strings droegen.

7 likes

Wij hadden in 5vwo een NL docent die honden haatte. Als je in de rand van je toets een dode hond tekende oid kreeg je bonuspunten. Zaten toen in een gebouw dat gesloopt ging worden en ze hadden ook een koe geschilderd in zijn lokaal, met zo’n valstrepen erbij en een hond eronder. Heerlijke man vond ik dat ‘jullie gaan nu lekker schrijfjes doen!!!’ En vervolgens 2 uur lang kramp in je poot omdat je alle onderliggende lagen van Gijsbrecht van Amstel moest opschrijven :woman_shrugging:

16 likes

Ik weet het van één docent zeker dat hij een relatie had met een leerling, en zij zijn nu jaaaren later nog steeds samen. Hij was een heel jonge docent trouwens. Ik vind het in hun geval niet zo schokkend om eerlijk te zijn.

Op EGF zat trouwens een oud klasgenootje van mij die hem ook kent, vraag me ineens af of zij hier ook nog zit.

1 like

Deze vieze gymdocent gaat even huilen in een hoekje. Ik kolf in een hokje met een bed. Je zou dus nog een witte substantie kunnen vinden ook en dat terwijl ik een vrouwelijke gymdocent ben.

34 likes

Wij hebben 3 vrouwen en 7 mannen haha

Welke type leraar zou denk je het langst maagd (zijn) gebleven?

• Gym
  • Nederlands
  • Frans
  • Engels
  • Duits
  • Klassieke talen
  • Economie
  • Biologie
  • Natuurkunde
  • Scheikunde
  • Wiskunde
  • Geschiedenis
  • Aardrijkskunde
  • Maatschappijleer
  • Muziek
  • Tekenen
  • Informatica
  • Levensbeschouwing
  • Verzorging
  • Drama

0 stemmers

Van privégesprekken snap ik dat ja maar dit was een medewerker van een bedrijf, dat valt toch niet onder privacy