Hahaaa ik wil nu heel graag bij ziggo werken.
En dan " Je bent zelf een kutwijf".
Dat de klant dan heh?? Hoe weet jij dit.
Oh ik kan gedachte lezen.
Stel, je stapt de trein in en gaat in een vierzits zitten waar al één plek bezet is.
Waar ga je zitten volgens de treinetiquette?
- Naast de bezette plek
- Recht tegenover de bezette plek
- Schuin tegenover de bezette plek
- Ik blijf liever staan
- Dat maak ik zelf wel uit, rot op met je treinetiquette
0 stemmers
Je mocht van de geschiedenisleraar geen agenda op je tafel hebben tenzij hij nadrukkelijk zei dat je daar iets in op moest schrijven. Maar stille Lula die nog geen dag straf heeft gehad op school, was dat even een seconde vergeten in de brugklas. Mijn agenda werd keihard door de klas tegen de muur gegooid. En daarna in de vuilnisbak waar ik 'm zelf uit mocht vissen.
Dit was ook bij de klantenservice van de webshop waar ik heb gewerkt. Heb me vaak vermaakt met de zinnen die klanten wilden typen maar toch weer weghaalden en dan toch weer typten om vervolgens te antwoorden met alleen “oké” ofzo
Ja dat ook weer niet maar je denkt toch altijd dat je wel iets aan diegene merkt ofzo? Of ja dat dacht ik dus eerst, hierna niet meer
Maar als je schuin tegenover gaat zitten, dan hou je toch een extra plek bezet die moeilijk te bereiken is voor nieuwe reizigers (ervan uitgaande dat de eerste persoon aan het raam zit)?
Als je onze Franse docente vroeg naar haar reis naar Suriname dan ging ze daar standaard een half uur over vertellen
Iedereen vroeg daar altijd naar dus de les was zo om
Ik vind vierzits altijd wel ruim genoeg dat je makkelijk bij de raamplaats kan komen.
Ik vind het wel vervelend als er in een half lege trein precies iemand tegenover me komt zitten terwijl er nog genoeg andere plekken zijn, en dat je dan geen plek meer hebt om je benen comfortabel neer te leggen. Ik dacht dat bijna iedereen dat wel had.
Ik stem recht tegenover, maar meer omdat ik dan gwn aan het raam wil zitten. En nu bedenk ik me dat diegene niet perse bij t raam hoeft te zitten
Hier ook techniek met string! Een gele.
Hoeveel mannelijke techniekleraren dragen gekleurde strings!!?? Ik ben echt in de war hiervan
Geen relatie maar een vriend van mij deed het wel met een vrouwelijke docent
Mn hart breekt.
Wat waren middelbareschooldocenten in de jaren 80 toch onaardig.
Huh hoezo is dit bericht gemarkeerd? Omdat het een screenshot is?
Ja, als het verder wel een redelijk lege trein is, kan je wel schuin tegenover zitten, maar ik vind het heel vervelend als mensen niet tot het raam doorschuiven als het iets drukker is. Dat vind ik, denk ik, nog vervelender dan de plek naast je bezet houden door je tas op te zetten, want dan moet ik me er, met mijn tas en spullen, tussen wurmen, terwijl ik probeer om iedereen zo weinig mogelijk aan te raken. Vaak zit er dan nog zo’n half tafeltje tussen of wil ik m’n jas nog uitdoen en aangezien ik soms heel onhandig kan zijn, is dat een gedoe, haha.
En ik zit zelf ook gewoon liefst aan het raam (maar niet als ik moet klauteren).
Ik ging tot redelijk recentelijk elk jaar in de schoolgids kijken die mijn oude middelbare school online zetten om te zien wat er van de leraren terecht kwam (de meeste lijken 5 jaar later nog steeds precies hetzelfde haha). Dit jaar hadden ze alleen geen fotootjes meer in de studiegids dus dan houdt 't op hè
Hahahaha same, ik keek ook wel eens de diploma uitreikingfoto’s terug
Denk het wel, is toch al heel vaak gecommuniceerd dat screenshots van gesprekken niet mogen.
Had jij een mannelijke docent die graag gekleurde strings droeg?
- Ja
- Nee
- Twijfelachtig
0 stemmers
Ik heb eigenlijk geen idee?? Was daar ook helemaal niet mee bezig. Maar volgens mij was ze getrouwd met een man.