Stel je persoonlijke vraag #11

Ik heb niet in de broek van mijn docenten gekeken. Geen idee of ze graag strings droegen.

7 likes

Wij hadden in 5vwo een NL docent die honden haatte. Als je in de rand van je toets een dode hond tekende oid kreeg je bonuspunten. Zaten toen in een gebouw dat gesloopt ging worden en ze hadden ook een koe geschilderd in zijn lokaal, met zo’n valstrepen erbij en een hond eronder. Heerlijke man vond ik dat ‘jullie gaan nu lekker schrijfjes doen!!!’ En vervolgens 2 uur lang kramp in je poot omdat je alle onderliggende lagen van Gijsbrecht van Amstel moest opschrijven :woman_shrugging:

16 likes

Ik weet het van één docent zeker dat hij een relatie had met een leerling, en zij zijn nu jaaaren later nog steeds samen. Hij was een heel jonge docent trouwens. Ik vind het in hun geval niet zo schokkend om eerlijk te zijn.

Op EGF zat trouwens een oud klasgenootje van mij die hem ook kent, vraag me ineens af of zij hier ook nog zit.

1 like

Deze vieze gymdocent gaat even huilen in een hoekje. Ik kolf in een hokje met een bed. Je zou dus nog een witte substantie kunnen vinden ook en dat terwijl ik een vrouwelijke gymdocent ben.

34 likes

Wij hebben 3 vrouwen en 7 mannen haha

Welke type leraar zou denk je het langst maagd (zijn) gebleven?

• Gym
  • Nederlands
  • Frans
  • Engels
  • Duits
  • Klassieke talen
  • Economie
  • Biologie
  • Natuurkunde
  • Scheikunde
  • Wiskunde
  • Geschiedenis
  • Aardrijkskunde
  • Maatschappijleer
  • Muziek
  • Tekenen
  • Informatica
  • Levensbeschouwing
  • Verzorging
  • Drama

0 stemmers

Van privégesprekken snap ik dat ja maar dit was een medewerker van een bedrijf, dat valt toch niet onder privacy

Vanwaar deze vraag?

3 likes

Ben zelf docent in wording en had het toevallig vandaag over seksualiteit dus vandaar dat ik het combineer in een vraag

3 likes

Nog eentje dan:

Welke docent zou het type zijn dat bij de supermarkt altijd uitgebreid zijn bonnetje gaat controleren of alles klopt inclusief korting?

• Gym
  • Nederlands
  • Frans
  • Engels
  • Duits
  • Klassieke talen
  • Economie
  • Biologie
  • Natuurkunde
  • Scheikunde
  • Wiskunde
  • Geschiedenis
  • Aardrijkskunde
  • Maatschappijleer
  • Muziek
  • Tekenen
  • Levensbeschouwing
  • Verzorging
  • Drama

0 stemmers

Want geen seks is onschuldig en wel seks is creepy? Of hoe moet ik die schaal voor me zien.

2 likes

Nog eentje om het af te leren:

Je woont in een rijtjeshuis en aan beide kanten wonen twee single docenten, een man en een vrouw. Naast wie zou je dan het liefst wonen?

• Gym
  • Nederlands
  • Frans
  • Engels
  • Duits
  • Klassieke talen
  • Economie
  • Biologie
  • Natuurkunde
  • Scheikunde
  • Wiskunde
  • Geschiedenis
  • Aardrijkskunde
  • Maatschappijleer
  • Muziek
  • Tekenen
  • Levensbeschouwing
  • Verzorging
  • Drama

0 stemmers

ik probeer te bedenken wat ik hier nou zo heel erg kwalijk aan moet vinden! je stelt een vraag, misschien pas je die wat aan en gaat die sowieso verzenden, toch? misschien de vraag net in een andere strekking. en als je die niet verzendt
 wat is er erg aan dat ze je eerste vraag konden zien?

ik ben ff aan het zoeken naar het hele kwalijke hieraan. ik heb er geen mening over eigenlijk, dat is het misschien. ik ben overigens aan 't bedenken hoe dit zou werken in whatsapp :stuck_out_tongue:

1 like

Welk schoolprofiel zou een Baudetfan het vaakst hebben?

• Natuur & gezondheid
  • Economie & maatschappij
  • Cultuur & Maatschappij
  • Natuur & Techniek

0 stemmers

En PVVers hun bandenwisselgedrag?

• Altijd zomerbanden
  • Altijd winterbanden
  • All season banden
  • Ze wisselen netjes van winter naar zomerband en andersom

0 stemmers

Het type standaard chocoladeletter van groenlinksers?

• Melk
  • Puur
  • Wit
  • Hazelnoot

0 stemmers

En de weegschaal van een SP’er?

• Digitale display
  • Zo’n eentje met een pijltje bij de getallen

0 stemmers

Wat zouden VVders vaker vergeten?

• Stoken
  • Flossen
  • Tandenpoetsen

0 stemmers

Keken Partij voor de dieren stemmers vroeger vaker?

• The Box
  • MTV
  • TMF

0 stemmers

10 likes

Ik maak de regels niet, probeerde alleen een verklaring te geven die me aannemelijk leek voor waarom je post geflagged is.

Klopt, sorry, ik had het ook niet per se tegen jou

Ja, ze had een relatie met de docente van verzorging en toen we bij biologie seksuele voorlichting kregen vertelde ze in geuren en kleuren dat ze vaseline gebruikte en ook waarvoor. “Is echt niks om je voor te schamen hoor jongens!!!” Moet nog steeds kokhalzend aan haar denken als ik vaseline zie. :nauseated_face:

1 like

Ik doe af en toe op de polder wegen zelfs een paar dansmoves op de fiets, no shame in my fiets-game.

8 likes

jaa zo snap ik de reacties wel meer ja!

Ik heb de gewoonte om (als er iets aan de hand is) eerst vanuit mijn emotie een heel lelijk bericht te typen om m’n boosheid of irritatie kwijt te raken en dat dan te deleten en dan iets heel corrects te sturen. Heb ik ooit aangeleerd toen ik webcare deed en er te veel mensen heel domme berichten stuurden.
Moet ik dus gaan afleren zie ik.

2 likes