Stel je persoonlijke vraag #11

N.a.v een gesprek in het datingtopic.

Anoniem: voor mensen met een relatie, slapen jullie samen of apart?

• Samen
  • Af en toe apart
  • Apart

0 stemmers

Anoniem: zo ja, (af en toe) apart: waarom?

• Ik ben een lichte slaper
  • Mijn partner snurkt
  • Andere werktijden (nachtdienst etc.)
  • Ik heb mijn ruimte nodig

0 stemmers

Wat vind je van stellen die apart slapen?

• Raar, das toch geen relatie zo
  • You do you, boo
  • Lijkt me hurlak!

0 stemmers

Zou jij een eigen slaapkamer willen?

• Nee
  • Misschien
  • Sign me up!

0 stemmers

Applaus voor deze poll, echt leuk bedacht! :grin:

Koekje eraf met mn tong erin roeren en dan pas de choco

2 likes

Ik zou niet eens per se een eigen slaapkamer willen, maar een eigen kamer lijkt me wel echt heel fijn

1 like

Nee, maar op mijn hbo is wel een docente met een student getrouwd!

Ik neem gewoon eerst een hapje met chocolade en schuim, dan een volgende hapje met chocolade en schuim, etc, tot ik bij de koek aankom, dan eet ik een hapje met schuim, chocola, en koek. Gewoon afhappen, niet eerst chocola eraf peuteren en dan schuim eruit slurpen en dan het koekje eten

Poll-politie!!! :biggrin:

3 likes

Als jij een cadeau voor iemand hebt gekocht en diegene weet al precies wat 'ie krijgt, pak je het dan nog in?

• Nee
  • Ja
  • Soms
  • Mijn cadeaus zijn altijd een verrassing voor de ontvanger dus deze poll is n.v.t.
  • Ik pak cadeaus sowieso nooit in
  • Ik koop nooit cadeaus

0 stemmers

Weet jij wat tiktok is?

• Ja en ik heb de app zelf ook
  • Ja maar ik heb de app niet
  • Nee

0 stemmers

Ik vier het meestal niet, omdat ik bang ben dat mensen niet komen. Dit jaar ga ik het wel vieren en bijna iedereen die ik heb uitgenodigd heeft gezegd te komen. Dus tot nu toe heb ik er wel zin in. Ik ben al aan het uitkiezen welke hapjes ik ga serveren (mijn favo onderdeel van verjaardag vieren). Andere jaren als ik het niet vierde ging ik wel vaak uit eten met mijn man

3 likes

Ik wilde hier trouwens nog terugkoppelen!
Paar maanden geleden had ik een poll over schaamhaar. Heb het sindsdien laten groeien na eigenlijk m’n hele leven geschoren te hebben en ben er helemaal blij mee!
Ik kan nu soms echt in de spiegel kijken en genieten van dan de lijn van mijn borst/heup en dan zwarte bedekking van mn venusheuvel :joy: wauw dit klinkt niet sensueel.
Maar ik voel me er wel heel sensueel en ‘vrouwelijk’ mee, dus dank voor jullie input.
#FFchanginglives

56 likes

Eigen slaapkamer staat op mijn wishlist voor ons volgende huis. Onze huidige tweede slaapkamer is te klein voor een bed (staat al vol met mijn vriend zijn computerspullen). Ik ben best een lichte slaper en het lijkt me heerlijk om apart te slapen als mijn vriend uitgaat, vroeg op moet, verkouden is of wanneer ik daar zin in heb.

Is samen slapen niet bedacht toen de gezinnen nog groter waren en geen verwarming was? :innocent:

2 likes

Vroeger gaf ik niet veel om mijn verjaardag maar nu ik een vriend heb ben ik echt zo’n birthday week meid geworden haha. Gelukkig gaat hij er in mee.

4 likes

Ik geef altijd een feestje, want ik vind het leuk om feestjes te geven, en ik ga uit eten met mijn vriend omdat ik uit eten gaan heel leuk vind, maar mijn verjaardag an sich vind ik niet zo belangrijk. Het is gewoon een excuus om deze dingen te doen!

5 likes

Waar drink jij water uit? Buitenshuis, dus onderweg, of ook op je werk/studie als je daar geen vaste mokken/glazen hebt.

• Herbruikbare fles (Dopper, chilly’s, etc)
  • Petflesje dat ik vaker gebruik
  • Petflesje dat ik na één keer weg gooi
  • Thermosfles/beker
  • Drinkzak
  • Camelbag
  • Kartonnen / papieren bekertjes
  • Anders
  • Niet

0 stemmers

Vroeger was dit echt erg, ik was altijd te lui/had geen tijd om het in te pakken en dan was het 9/10 “Sorry het is niet ingepakt maar hier is je cadeautje”. Ingepakt staat alsof je er nog een beetje moeite voor hebt gedaan in plaats van het hebt gekocht en verder bent vergeten dat je het had.

4 likes

Ik vind dat de verpakking écht uitmaakt voor de kado-ervaring. Hoe leuk is het om echt een mooi kadootje te krijgen ipv iets ingepakt in een krant (haha slechte herinneringen aan m’n studententijd). Ik heb altijd leuk pakpapier in huis en leuk touw of strikjes om er omheen te doen. Heel simpel maar staat direct heel feestelijk :slight_smile:

8 likes

Ik heb een herbruikbare fles van bijna 1 liter, dus die op mn werk, maar soms vergeet ik hem en maak ik me schuldig aan de kartonnen bekertjes die er staan

1 like

Mijn oom pakt het om milieuredenen in in oude kranten maar tekent er dan met stift heel vette strikken op, dat is echt mijn favoriete cadeauervaring altijd

47 likes

Ik doe hem iedere keer in de vaatwasser als ik de vaatwasser aan doe, dus om de dag ongeveer. Het lijkt me hoe dan ook schoner dan een petfles.

Ik doe mijn dopper niet in de afwasmachine omdat ik vind dat er dan zo’n viezig afwasmachine luchtje aan dat plastic gaat zitten haha, weet niet zo goed hoe ik die geur moet omschrijven, maar beetje wat je ruikt als je de afwasmachine open doet nadat die gedraait heeft…
Ik gebruik hem voor alleen water dus geen andere dranken, en maak hem gewoon af en toe met de hand schoon met wat afwasmiddel. Heb hem al een jaar of 1 a 2 en dat gaat helemaal prima. Kan echt niet meer zonder m’n dopper!