Stel je persoonlijke vraag #11

Ik heb 2 sleutelbossen, 1 met mijn eigen huissleutel en die van mn ouders en 1 met fietssleutel en sleutel van extra slot (wat ik echt nooit gebruik)

Id-kaart heb ik er ook inzitten.

Op mijn telefoon staan alle passen die gescand kunnen worden, dus ook bijv. mijn bibliotheekkaart en mijn OV! Mijn kentekenbewijs ligt in de auto, mijn id neem ik alleen mee wanneer ik naar het buitenland ga en ik heb geen werkpasjes.

1 like

Ik gebruik alle pasjes in mijn portemonnee regelmatig, behalve mijn zorgverzekeringspas (gelukkig maar!)

3 likes

Ik heb mijn pinpas in mijn telefoonhoesje, mijn ov-kaart los in mijn tas en verder van alles in mijn portemonnee. Maar die ligt ergens onderin mijn tas, omdat ik er eigenlijk niks meer uit gebruik, behalve heel soms mijn creditcard.

Ik gebruik alle sleutels vrijwel dagelijks, behalve eentje. Die is van een slot die ik niet meer heb maar ik vergeet telkens om die sleutel eraf te halen.

Heftig dat hij die tekeningen maakte. Dat kan toch gewoon niet! Leraren die die extra aandacht en hogere cijfers gaven aan mooie meiden heb ik ook genoeg gehad.

1 like

Ik heb geen portemonnee en ik gooi alles los in mijn tas. Dat ik mijn ov kaart al 21 keer ben kwijtgeraakt (letterlijk) is niet genoeg motivatie om een portemonnee te gebruiken.

2 likes

Ik wil gewoon niet verhuizen naar een huis dat geen bad heeft. Echt onmogelijk denk ik want in de steden waar ik zoek hebben de meeste huizen die ik kan betalen enkel zo’n douchecel als badkamer.

4 likes

Als mijn man ooit het bad weg zou willen halen, schop ik hem het huis uit. Mijn bad mijn leven.

8 likes

Eigenlijk zijn vooral tassen en schoenen van mij soms tweedehands. Vooral designeritems.

1 like

Ik koop sinds begin dit jaar geen nieuwe kleding meer en kocht daarvoor ook regelmatig tweedehands, denk dat het nu 50% tot 60% is maar dat zal wel langzaam meer worden als oudere kledingstukken verslijten

5 likes

Ik zou wel graag meer tweedehands shoppen. (Of eigenlijk: dat als ik iets koop dat het tweedehands is.)
Ik vind tweedehands winkels echter vaak zó vies ruiken en ik kan me daar gewoon niet overheen zetten tot nu toe. Echt kinderachtig want volgens mij is er objectief gezien niets vies aan.

5 likes

Heb jij een sleutel van het huis van je ouders?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen met een sleutel van het huis van hun ouders/ouderlijk huis.

• Ik bel niet aan, open direct de deur
  • Ik bel altijd eerst aan als aankondiging en ga dan naar binnen met de sleutel
  • Ik ga alleen met sleutel naar binnen als er niemand is of bij noodgevallen, verder bel ik gewoon aan
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Heb wel een keer een poging gedaan om via het dak en een slaapkamerraam naar binnen te komen omdat ik mijn sleutel was vergeten, maar ik durfde niet op de kliko te gaan staan :joy:

5 likes

weekday is my best friend haha echt meer dan de helft van wat ik koop is van daar

3 likes

Ik ga door de achterdeur, die is gewoon open.

3 likes

Ik ben wel eens met een ladder die ik helemaal uit de schuur had gehaald door een raam op de tweede geklommen omdat ik dacht dat er niemand thuis was. Bleek dat m’n zus gewoon thuis was maar geen zin had om de deur open te doen.

21 likes

Ik ben een keer via het dakraam bij Mn buurman naar binnen gegaan. Was nog best eng, want het was een hele hoge ruimte.

Dat was omdat ik zijn post deed toen hij op vakantie was en toen de sleutel binnen had laten liggen. Dus toen heb ik het raam opengeschroefd, maar heb t m later wel verteld. Hij vond het een slimme actie.

9 likes

En van welke winkels nog meer kleding?

• Pull & Bear
  • Stradivarius
  • Uniqlo
  • Forever 21
  • Massimo Dutti
  • Urban Outfitters
    • C&A
  • Sting / Costes
  • Arket
  • Primark