Ja ik zou geen Dopper aanraden maar een fles van RVS.
Ieh ja ik vind dat naar natte hond ruiken
Geen haat maar ik denk dat je vaatwasser dan (deels) verstopt zit met etensresten. Een schone vaatwasser ruikt niet zo.
Haha ja snap ik wel hoor. Alleen ik vind het zo suf om de tuinslang die ik voor mān vader heb gekocht in te pakken want hij weet dat āie dat krijgt en het is zoooo groot, zonde van āt papier denk ik dan
Gewoon een facy strik omheen doen
Mepal is ook een goed merk! Stevig plastic, heel anders dan dopper
Hahah moest wel lachen om de āgeen haatā.
Maar nee dat is het niet, ik deed hem voor het eerst in een vaatwasmachine die toen zelfs nieuw was.
Overigens vind ik die geur bij elke afwasmachine.
Ik heb een ,8-literfles van Decathlon en hij stinkt eigenlijk nooit, was hem gewoon elke avond af (vooral het mondstukje, natuurlijk) en laat hem GOED afdrogen.
Ik heb trouwens het idee dat mensen bij wie afwas naar natte hond ruikt inderdaad hun afwas niet goed afspoelen met koud water wanneer ze iets hebben gegeten waar ei inzit! Dat geeft een hele typische geur en geeft ook een beetje af.
Klinkt heel lekker, dat ga ik vanavond proberen
Schoonmaken met azijn en citroensap! Doe ik ook met mijn chilly en als je er geen andere dingen dan water in doet is dat prima.
Laf overgooiers en hun dragers in alle maten en leeftijden. Laat je niet door je leeftijd tegenhouden hoor!
Oh man ik heb echt nachtmerries gehad van een paar van die kippenvel boeken
Er was toch nog zoān hele serie griezelboeken naast kippenvel? Volgens mij voor iets oudere kinderen. Boeken waren iets kleiner en paperback. Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit heette? Kan het niet vinden en er niet op komen.
Nee, dat komt me niet bekend voorā¦
Binnenkort toch maar eens bij mān moeder de zolder op en hopen dat ze de boeken bewaard heeft.
Fear street?
Ja!! Thanks
Weet niet of mijn beschrijving helemaal klopte, maar dit bedoelde ik idd!
Meer van dit soort tips plzš
Ik was laatst aan het chatten met de klantenservice van mijn zorgverzekering, en ik twijfelde een aantal keer hoe āpersoonlijkā ik het moest maken. Dus of ik mijn probleem concreet zou beschrijven of gewoon daar een beetje omheen ging praten. Heb toen inderdaad een aantal keren iets getypt en weer verwijderd.
Krijg jij vaak complimenten over je haar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je ogen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je huid?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je lichaam (fit/slank of juist een bepaald lichaamsdeel)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over een ander uiterlijke feature de ik vergeten ben?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je kleding?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je make up?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je stem?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over je persoonlijkheid?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg je vaak complimenten over wat je hebt bereikt in je leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik krijg vaak complimenten over mān bril haha