Stel je persoonlijke vraag #11

Mijn vader (loodgieter) riep altijd ‘en bedankt voor de koffie’ als hij niets aangeboden had gekregen :joy:

29 likes

Ik drink geen koffie en heb er niks voor in huis. Geen spullen ofzo. Ik heb de monteur die laatst was thee aangeboden. Dat wou hij niet.

2 likes

Ik heb schilders over de vloer en we hebben koffie, frisdrank en koeken ingeslagen. Volgens mij ben ik toch niet zo’n bekaaide gastvrouw die atm zelf alleen maar groente en fruit eet. :’)

9 likes

Er kwam hier laatst een man voor een noodreparatie midden in de nacht.
Komt hij binnen, tweede wat hij zegt (na hoi) is; ‘Ik lust zo wel een bakkie koffie hoor.’ Ik dacht bij mezelf eh ok, had het je heus wel aangeboden, kalm aan het is midden in de nacht ik ben moe. Na tien minuten werken riep hij uit het niks ‘Nu mag je wel koffie zetten hoor!’. Haha die man.

13 likes

Bij mij komt ook een monteur zo en ik was het eigenlijk een beetje vergeten, dus ik heb alleen decaf oploskoffie in huis :sweat_smile: Denk dat ik het wel aan ga bieden met de disclaimer dat hij er niet te veel van moet verwachten, en meteen ook thee als alternatief noemen :’)

2 likes

Ik ben echt in een ander persoon veranderd. Ik heb altijd wel zin in maandag en woensdag omdat ik dan leuke sportlessen heb :’). Vrijdags denk ik heel vaak ‘shit weer een week voorbij waarin ik te weinig heb gedaan’. Ik hoop dat dat laatste ooit eens verdwijnt.

7 likes

Ik werk superonregelmatig, en daardoor heb ik eigenlijk ook geen vaste dingen op vaste dagen, en over het algemeen geen flauw benul welke dag het is. Heb dus ook niet echt een leukste of stomste dag daardoor

4 likes

Ik heb mijn verwarmingsmonteur gisteren ook decaf koffie gegeven. Het was gewoon lekkere vers gezette koffie, vond dat decaf dan geen probleem, maar heb het ook niet gezegd. Koffie is koffie.

2 likes

Ik heb 2x op maandag gestemd hahahaha! Mijn stomste dag moest donderdag zijn :crazy_face:. Mijn favoriete dag is maandag want ik heb drie kinderen en op die dag ben ik vrij. En belangrijkste; op die dag gaan ze weer naar school :partying_face:

1 like

Hij is er dus ik heb het gevraagd, wel gezegd dat het decaf was en z’n reactie was ‘nou ja koffie is koffie toch?’ dlhaha, ook helemaal goed gekomen dus

5 likes

Ik poets drie keer per dag. Die man kan de schijt krijgen als hij het niet goed vindt

Ik vind het altijd zo’n onzin dat iemand anders, andere moet voorstellen. Dan voel ik mij echt een klein kind. Kan mij toch zeker zelf wel voorstellen? Sowieso dat alles dan dubbel gezegd moet worden. Pietje dit is Klaasje. Klaasje dit is Pietje. Uh ja dat zei je zojuist al inderdaad. :woozy_face:

Omg, saaaaame!!! Gescheurde broeken, bandana’s rond de nek, getoupeerd haar, veel te veel eyeliner met nog wat kleurtjes erbij, hello kitty haarspeldjes, zo’n typische ‘scene diamant’ ketting à la Kiki Kannibal, … En zo liep ik als enige rond op mijn kakschool (daarnaast was ik ook nog eens als een van de weinigen niet volledig blank). Maar nooit echt gepest oid gelukkig. Ik heb zo lang moeten cringen om die periode in mijn leven maar nu kan ik het wel appreciëren eigenlijk.

5 likes

Ik vind vrijdag het leukst omdat ik op vrijdag na werk meestal wel wat leuks ga doen zoals ergens eten en borrelen en als het dan laat wordt maakt het niet zo veel uit want je hebt je hele weekend nog voor je. Zaterdag zoiets doen vind ik zonde van mijn zondag.

Woensdag vind ik de stomste dag omdat ik dan saaie dingen doe en het weekend is nog ver.

2 likes

Jaa heerlijk haha! Bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik er op deze manier op terug kon kijken hoor, een paar jaar geleden kon ik ook alleen maar cringen

1 like

Ik zou mijn ex negeren maar anders is de ‘regel’ dat degene die allebei de anderen kent, diegenen aan elkaar voorstelt. Dus in dit geval de ex.

2 likes

OMG wat is dat laatste voor engs? (Ik bedoel die drie poppen waarvan de middelste paars haar heeft).

7 likes

Vrijdag het leukst omdat je dan nog het hele weekend in het vooruitzicht hebt + vrijdag is altijd heel chill en gezellig op kantoor, en kan vaak lekker op tijd weg dan.

Maandag het stomst omdat die dag altijd heel hectisch is met werken en veel meetings. En ik de baby naar schoonouders moet brengen, maar hij slaapt daar amper dus ik savonds een kleine terrorist terug krijg. :+1:

1 like

Wat een verschrikking. :joy:

Ik was als kind panisch voor de Moddermonsters. Zaterdagmiddag op de NCRV eind jaren 80. Als ik de tune alleen al hoorde zat ik achter de bank.

2 likes

Ik vind alle films/series met mensenpoppen echt verschrikkelijk.

8 likes