Ja?
Hahahaha dat moment met die zwarte oogschaduw overal en het gevoel eindelijk je ware zelf gevonden te hebben op je slaapkamer is ZO herkenbaar
Ik dacht misschien is dat een verklaring, maar ik zal morgen eens goed opletten op straat. Misschien heb ik de blauwe oogschaduw gemist!
Ik ben zowel full on emo als scene geweest, scene was wel m’n fave. Inclusief heftig getoupeerd haar, clip-in coontails, zwarte tutu’s en neon beenwarmers. En dat naar de middelbare school, achteraf gezien verbazingwekkend dat ik nooit gepest ben. Ik was ook de enige op mijn school die door die fases ging want ik zat op de kakschool. Er zijn ook nog fantastische foto’s van mij en m’n vriend toen we 15 waren, allebei maar 1 oog vrij door onze emo-kapsels
Dit deed ik bijna altijd bij Peaky Blinders en bij How to get away with murder. En nu ik erover nadenk ook bij Elite. En La casa de papel. En Dynasty. En nee ik heb geen ruggengraat anders, haha.
Ja ik vind het achteraf ook best bijzonder dat m’n ouders het allemaal wel best vonden haha, maar ben ik ze wel dankbaar voor achteraf! Het waren zeer zeker twijfelachtige keuzes maar vond het toen heel fijn dat ik m’n eigen ding kon doen
ik gebruik deze nog steeds
maar ben ook vet slecht met make up
zou graag een keer met iemand praten die wel weet wat goed is voor me
Ik zag gister iemand die ik al meer dan 10 jaar niet had gezien en die zei ‘ah ja de vorige keer dat ik je zag was je nog een gothic!’ ok
Dit riep ik ook altijd. Tegenwoordig draag ik zoveel panterprint… ik ben gewoon een panter.
Wow. Ik vind dit best bizar! Op mijn middelbare school was het echt wel not done om make up te dragen. Nog mensen bij wie dat was? Of was mijn school echt zo’n uitzondering?
Mijn wenkbrauwen zijn altijd tamelijk strak (zonder iets aan te doen), kan ze ook niet echt laten ‘groeien’.
België, paar dorpen naast Antwerpen. Maar denk dat het in België sowieso op dat vlak wel andere ‘cultuur’ is? De school waar ik zat was ook eerder een ‘eliteschool’, enkel ASO (denk dat dit VWO is in nl?).
Op dit moment zijn ze strak, want ik heb ze net laten doen. Maar ik ga om de 8 weken, dus binnenkort wat minder strak
Bij ons op school (zat in een gymnasium klas) waren wij juist de wildebrassen van alle niveaus haha. Altijd naar alle feesten, stiekem indrinken, makeup dragen, wiet roken, etc.
Ik heb nooit veel make-up gedragen maar 𝖌𝖔𝖙𝖍𝖎𝖈 𝖋𝖔𝖗 𝖑𝖎𝖋𝖊 .
Ik draag nooit dierenprints maar je kunt er tegenwoordig bijna niet omheen. Babys lopen al in broeken met tijgerprint.
Ik weetniet of dit onder een dierenprint valt, lijkt me niet maar volgens mij stond zoiets op de site.
Ik begon toen ik naar de middelbare school ging en toen was ik nog net 11. Niks heftigs hoor trouwens want dat mocht ik niet. Ik heb heel lang alleen mascara en lipgloss gedragen. Volgens mij ging ik pas ‘fullface’ vanaf mijn 16e ofzo. (En toen was ik dus al bijna geslaagd.)
Poest jij je tanden zorgvuldiger als je naar de tandarts moet? Ik moet vandaag, gewoon controle. Had alweer een jaar overgeslagen nl. Maar alleen dan ga ik ineens flossen, gebruik ik mondwater, poets ik langer, gebruik ik een tongschraper.
- Nee ik poets dan niet anders dan normaal
- Ik poets wat zorgvuldiger dan normaal
- Ik poets veel zorgvuldiger dan normaal
- Anders
0 stemmers
Vind ik echt lief. Mijn vader was (in de prehistorie) monteur als bijbaan en die zegt altijd dat heel veel mensen zelfs niets aanbieden dus ik vind het echt lief dat je zelfs speciaal koffie hebt gemaakt terwijl je dat zelf niet drinkt.
Vind het ook altijd stom als mensen niks aanbieden. Op zn minst vragen denk ik altijd. Al ligt het ook wel weer aan de klus en hoelang het duurt. Toen ze bij mn ouders aan het verbouwen waren kookte mn moeder ook voor die kerels haha.