Zie je, niemand begrijpt mij.
Want? Dit doe je nog steeds?
Nee tuurlijk niet
THEREâS JUST SO MUCH THAT TIME CAN NOT ERAAAAASE
Haha sorry was even een uitprobeersel! Want ik wist ook niet hoe ik er weer multiple choice van kon maken
Wel lastig te beantwoorden, omdat ik mij bijvoorbeeld nu met een verkoudheid/keelontsteking ziek heb moeten melden. Ik heb namelijk geen stem meer en werk op een callcenter. Er is geen vervangend werk, dus moest ik mij âverplichtâ ziek melden. Als ik iets anders had kunnen doen (dus niet de hele dag praten) dan was ik gewoon gaan werken.
Wie heeft het meest invloed gehad op je uiterlijk?
- Avril lavigne
- Pink
- Skunk Anansie
- Alanis Morissette
- Evanescence
- Christina Aguilera
- Nelly Furtado
0 stemmers
Haha zo treffend die kat!
Het is eigenlijk wisselend bij mij. Ben twee keer gaan werken met buikgriep/spugen (dus echt ziek) maar heb me ook wel eens ziekgemeld terwijl ik me meer psychisch slecht voelde. Ligt ook een beetje aan de bezetting die dag.
dit was mn droomoutfit toen ik 11 was. Helaas heb ik nooit die xtina body gehad voor zulke outfits, maar vond haar zo cool en mooi, Britney was altijd lame en suf.
Too much for me, of eigenlijk te weinig. Ik was in het begin vooral skater Avril en later werd het meer Pink. Vooral felle kleuren in combi met zwart
Vind het altijd frappant als dit soort âziektesâ gebagatelliseerd worden. Want je weet nooit hoe ziek iemand zich voelt. En de één werkt makkelijker door, de ander kan makkelijker vrij nemen. En ik was benieuwd in welk werkveld het meeste ziek gemeld wordt /kan worden.
Hele lichte vorm van scoliose, maar ja dus wel een scheve rug
Das enkel een sjaal
Haha ja dit, niet per se heel licht. Maar een scheve rug door de scoliose inderdaad!
Wat is jouw FF-fietsenmakersscore? Heb jij weleens eenâŠ
- Voorband geplakt/vervangen
- Achterband geplakt/vervangen
- Zadel omhoog of omlaag gezet
- Band opgepompt
- Kratje erop gemonteerd
- Ketting die eraf was weer erop gelegd
- Ketting aangespannen
- Handrem afgesteld
- Remblokje vervangen
- Niets van dit alles
- Ik heb geen (eigen) fiets
0 stemmers
Heb emo gekozen, maar nog liever âsceneâ. Die stijl was echt mijn ultieme voorbeeld toen ik 14/15 was.
Nog meer mensen hier met scoliose (verkromming van de rug)?
- ja ik heb dat ook
- nee ik heb dat niet
- nee maar ik ken wel iemand die dat heeft.
0 stemmers
en toevallig ook nog mensen die een rugoperatie hebben ondergaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wilde net zeggen. In het bos zeg ik hoi, als ik hardloop bij een plas ofzo doe ik zoân lachje, als ik in de stad ben doe ik gewoon mijn eigen ding. Dus eigenlijk vaker het laatste want ik woon midden in een stad en denk dat men nogal gek opkijkt als je hoi zou zeggen of zoân lachje zou doen.
Dit is echt het beste van onregelmatig werken. Nooit meer op zondagavond dat kutgevoel van âugh, morgen begint de werkweek weerâ.