Stel je persoonlijke vraag #11

Wie vond jij vroeger meer bad ass (van de volgende 3 als je zou moeten kiezen)?

• ๐’ธ๐’ฝ๐“‡๐’พ๐“ˆ๐“‰๐’พ๐“ƒ๐’ถ ๐’ถ๐‘”๐“Š๐’พ๐“๐‘’๐“‡๐’ถ
  • Pา‰!Nา‰Kา‰
  • ๐–†๐–’๐–ž ๐–‘๐–Š๐–Š ๐–›๐–†๐–“ ๐–Š๐–›๐–†๐–“๐–Š๐–˜๐–ˆ๐–Š๐–“๐–ˆ๐–Š

0 stemmers

2 likes

Ik vind Pink nog steeds bad ass. Love de clip van Trouble. Cool toen ik 15 was, nog steeds cool op mโ€™n 30e. (ik wilde dat kapsel ook altijd en probeerde het na te maken, lukte niet echt).

8 likes

Ik had net gestemd op niets van dit alles, waarna in de bus het liedje kabouterdans (why?) op de radio kwam. Dus vrees dat ik die de rest van de dag in mijn hoofd heb.

2 likes

Wat is iconischer?

• Britneyโ€™s rode latex pakje van Oops ! did it again
  • Christinaโ€™s outfit met ass flaps van Dirrty, de rode

0 stemmers

1 like

ohh yes doe de 1-2-step

1 like

Woooow deze is echt moeilijk, maar dan toch maar Christina

Zo veel evanescence, nu kan ik al helemaal niet wachten op hun concert met within temptation

2 likes

Ik vind het niet eens perse stinken, maar van synthetische geuren (parfums, deo, luchtverfrissers etc) en wierook krijg ik heel snel hoofdpijn wat ook tot migraine kan overgaan. Dus ik kan er gewoon niet tegen.

1 like

Werkgerelateerde (vrijwillige) activiteiten buiten je werktijden om (praatjes, college, cursus) vind je

• (vrijwel) nooit leuk
  • Soms leuk
  • (vrijwel) altijd leuk

0 stemmers

Niet werkgerelateerde (vrijwillige) activiteiten buiten je werktijd om (borrel, pubquiz, teamuitje, sportavond, kerstdiner) vind je:

• (vrijwel) nooit leuk
  • Soms leuk
  • (vrijwel) altijd leuk

0 stemmers

Waarom heb je op niet leuk gestemd?

• Ik vind de georganiseerde activiteiten niet leuk
  • Ik heb geen zin mijn collegaโ€™s buiten werktijd te zien
  • Het kost me teveel energie, als ik vrij ben ben ik vrij

0 stemmers

Administratief/financieel maar ben zzp-er. Dus geen werk = geen inkomen dus werk ik door tenzij er kans is dat ik iemand besmet. Dan werk ik vanuit huis.

Hahahaha mijn moeder heet zo (ongeveer) dus ik kocht al-tijd voor haar verjaardag SPECIALE MISS HELEN make-up. Echt mega bijzonder natuurlijk, vond mezelf echt een lieve dochter met zulke doordachte cadeaus.

Sorry mam voor alle hema mascaraโ€™s

@Maestoso Deze keuze is echt te moeilijk

5 likes

Maar was wel meer van Christina dan van de anderen. Zij heeft met haar cd Stripped echt veel los gemaakt en mij door mijn puberteit heen geloodst.

De reden dat ik zzp niet erbij hebt gezet, is omdat je je dan niet ziek hoeft te melden bij een baas. En daar ging ik even vanuit

Snap ik, maar in mijn geval dubbel. Ik ben zzp-er maar werk in opdracht bij klanten op kantoor. Ik moet me dus wel ziekmelden, daarom heb ik gestemd :grimacing:

Ah zo! Ja begrijpelijk. En bij jou is het dan nog lastiger, want ziekmelden betekent geen inkomsten?

Ja helaas dus de drempel ligt wel hoog. Heb ook een kantoor thuis dus ik probeer dan vanuit daar een paar uurtjes te werken.

Ik zou willen dat het Skunk Anansie was. Die zangeres is echt een van de beste artiesten ter wereld. Ben er een paar jaar geleden nog geweest want mijn moeder is fan.

14 likes

Permanente rugklachten, scoliose, fysio, manuele therapeut alles. Tot ik veel ging sporten en yoga waarbij mijn rugspieren nu sterk genoeg zijn en ik vrijwel geen last meer heb. Heerlijk!

2 likes

Ik wilde zo graag Avril zijn en een eigen sk8erb0i regelen dat ik een tijdlang met een skateboard heb rondgelopen in de hoop aangesproken te worden. Overigens kon ik niet skaten.

28 likes

Ik ken wel iemand die erge scoliose had, ze is geopereerd en dat is mis gegaan. Heeft sindsdien een dwarslaesie.