Ligt er vooral aan wat ik ga doen: moet ik in zeg een half uur nog een lading make up smeren en eten en oh ook nog ff mn haren krullen hou ik ze aan. Ga ik een half uur op de bank hangen sowieso uit
Hahahaha ik ook heerlijk
Even he met dat poepen. Zeg je dan ipv neuk me … poep me
Hang af van wat voor schoenen ik draag. Als het laarsjes zijn waar ik zo instap, doe ik ze direct uit, ook als ik tien minuten later weer van huis zou moeten. Maar als ik veterschoenen draag houd ik ze gerust een paar uur aan.
(Zware taak ook wel natuurlijk, helemaal je veters losmaken en later weer strikken …)
“Oh gertje, poep me in m’n poep”
Een vreemdganger is een schuinpoeper btw, zo noem ik Melvin van Temptation Island.
Ben benieuwd waar hij nu op stemt 
Haha hier hetzelfde! Op zomer gestemd maar blijkbaar is begin juni (wanneer ik getrouwd ben) nog lente
Haha, dat is zo’n ding dat moeders doen op whatsapp, stel je een vraag van 3 zinnen en is het antwoord gewoon ‘ok’. ‘Ok’ op wat??? Het 1ste, 2de,… of 10de ding dat ik vroeg?
Ik heb nee gestemd maar de vader van een vriendin van mij is/was? Boer. Ze verbouwen volgens mij nou planten/bomen ofzo. Het was eerst een melkveebedrijf. Ik ging vroeger wel eens met hem mee op de tractor, al vind ik dat dus niet echt vallen onder een boer kennen. Vraag me ook af of diegene die ja hebben gestemd hoe direct die band met die boer dan is.
Heb jij wel eens op een tractor gezeten? Ik bedoel dan natuurlijk wel een ekte.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Dat vind ik wel vallen onder iemand kennen. Je hebt met hem gesproken en je bent bij hem thuis geweest, je zal hem waarschijnlijk wel gedag zeggen als je hem ergens tegen komt. Wat moet er anders nog meer gebeuren voor je iemand kent?
Ik heb ja gestemd omdat een vriendin van mijn moeder een boerderij heeft. Ik zie haar een paar keer per jaar, daarnaast komt ze wel eens bij ons thuis en als ik haar tegen kom op straat zeggen we elkaar gedag.
Ja ik vind dat altijd lastig als er wordt gevraagd of je iemand persoonlijk kent en ik erger me kapot aan mensen die zeggen iemand persoonlijk te kennen en het dan een geval is “ja de neef van piet daar de vriendin van en die moeder zn tante” en dan het laten overkomen alsof ze die persoon kennen. Maar, ik verander mn stem wel naar ja, ik zou hem wel begroeten als ik hem tegenkom, het is geen vreemde.
Anoniem
Ken jij persoonlijk een bn’er?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij hoe dit heet? Die grote trechters

- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja stemmers: spill the tea plz
Zelf noem ik het kuilvoer en een silo. Hoezo een voersilo? Dat is toch al voor voer? Zijn er dan silo’s die niet voor voer zijn? Ik denk dat boeren het gewoon silo’s noemen.
Omgekeerde raketten 
Ja soms slaan ze er ook graan ofzo in op dat niet als dierenvoer bestemd is. Het is gewoon een opslagtank. Ze gebruiken het bijv ook voor cement (in poedervorm).
Er zijn ook watersilo’s! (Die zien er meestal wel anders uit haha)