Stel je persoonlijke vraag #11

Nee er is niemand anders bij, dat zou ik ook ongemakkelijk vinden.

ik zie haar donderdag als we gaan uiteten. Toen ik mijne kocht was ze ook aan het twijfelen om hem te bestellen dus ze is er wel in geinteresseerd. Dus hoop dat hij bevalt. Maar dat kan bijna niet anders eigenlijk :joy:

5 likes

Ik gebruik de veet intuition meestal. Kan ook makkelijk droog mijn oksels scheren maar benen altijd de intuition. Tenzij ik het écht goed wil hebben, dan pak ik een mannenmesje en scheergel maar heb dan wel vaak 1-3 wondjes ofzo

1 like

Haha, ik was geinteresseerd even aan het rondkijken maar wtf heeft de persoon die die productbeschrijvingen maakt gebruikt man

Deze panter glijdt de hele nacht voor je door om je liefdesparel te vangen waar hij vervolgens tevreden als een zacht katje tegenaan gaat liggen spinnen? LOLOLOL

6 likes

Ik denk het niet eigenlijk maar stel ik zou het doen, dan hoop ik wel dat iemand het zegt. Ik denk dat ik wel gewoon opschep zonder humble.

Iew wat vreselijk zeg :weary:

‘Wacht het geduldig’ bijna eng

2 likes

Ik ben ook gewoon klunzig daarmee maar ook lui want ik heb zo weinig zin om eerst helemaal moeilijk te doen met scheerschuim. Maar ja nu ben ik vaak nog langer bezig om overal pleisters op te plakken wat ook irritant is.

Oja als ze geïnteresseerd was vindt ze het vast leuk!

Ik vind boeren en winden wel verschillend kaliber.

7 likes

-verkeerde reactie lol-

Maar: ik doe het dus alleen met water en bloed eigenlijk nooit, ik gebruik Venus mesjes met een zeepje eraan of zo’n Wilkinson ding met een blok zeep erop.

1 like

Samen eten, samen scheten!

1 like

afbeelding

4 likes

Nee ik scheer mijn benen niet yolo

3 likes

Goedkope conditioner!

1 like

Woww waarom gooien zoveel mensen hun kauwgom op straat?

Edit: sigarettenpeuken vind ik trouwens ook niet normaal en eigenlijk zou je niks op straat moeten gooien, maar op de een of andere gare manier verbaast die kauwgom me het meest, haha. Dat is echt zo’n ding waar ik mee ben opgevoed, van ‘KAUWGOM VERGAAT PAS NA TIEN MILJOEN JAAR!!!’.

29 likes

Anita’s?

2 likes

Maar ‘marina’s voor Anita’s’ klinkt zo raar

Hoelang heb je je wel eens niet gedoucht?

• Ik douche echt elke dag
  • 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 1 week of langer

0 stemmers

Dan kun je ook naar limburg verhuizen mocht emigreren teveel gedoe zijn

1 like

Ik voel me wel altijd schuldig als ik het doe, maar gooi heel vaak kauwgom uit mijn raam als ik in de auto zit

:weary:

3 likes

Stel: je komt thuis, maar je moet zometeen/straks weer de deur uit. Bij hoeveel minuten thuisblijftijd houd jij je schoenen aan? (Dus bijv.: je komt om 12:00 thuis en je moet om 12:30 weer weg, is een half uur thuis dan ‘lang genoeg’ voor jou om je schoenen uit en daarna weer aan te doen?)

• Ik zou ze sowieso uitdoen (want draag bijv. geen schoenen binnen)
  • 10 minuten
  • 15 minuten
  • 20 minuten
  • 30 minuten
  • 40 minuten
  • 45 minuten
  • 1 uur
  • 1,5 uur

0 stemmers