Stel je persoonlijke vraag #11

Met z’n kinderen?

Ik heb een collega waarmee ik best wel vaak contact had en best wel close was. Er is wel het een en ander gebeurd in ons contact en op een gegeven moment vond ik hem minder leuk en om -redenen- heb ik besloten niets persoonlijks meer te melden tenzij hij er om zou vragen. Dat doet hij nauwelijks, hij blijft wel bij me binnenlopen met dingen waarmee hij bezig is, maar die me eigenlijk helemaal niet interesseren. Hij heeft het bijvoorbeeld over de keuken die hij over een paar jaar (!!) wil kopen en over dat hij een waterton wil aanschaffen en over kabeltjes en zijn kinderen etc. Hij blijft hier ook maar over doorgaan en ik hoor het een beetje aan. Ik ga niet meer spontaan bij hem langs ofzo.

Dat heeft hij blijkbaar nu eigenlijk ook gemerkt en hij vraagt waarom ons contact zo veranderd is en hij me minder ziet. Ik wil eigenlijk gewoon zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in zijn keuken, waterton, kabeltjes en kinderen (eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in zijn saaie leven, maar dat ga ik sowieso niet doen), maar kan ik dat maken? krijg vanuit mijn omgeving wisselende reacties.

• Ja, je kunt het beste gewoon eerlijk zijn
  • Misschien als je het anders verwoord en ik geef je graag een suggestie:
  • Nee, dat kan je niet maken.

0 stemmers

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 5000 replies.