Stel je persoonlijke vraag #11

Uit ervaring is een paar weken weg juist goed voor die collega’s! Als je een week weg bent laten ze het werk waarschijnlijk op je wachten, maar na een paar weken moeten mensen toch andere oplossingen gaan verzinnen. Ik ben binnenkort ook 2 maanden weg. Ben benieuwd wat ik aantref als ik thuis kom! Maar ik voel mezelf ook totaal niet onmisbaar, zou het heel vervelend vinden als ik dat zou zijn

@supermercado echt jijzelf, niet je functie!

1 like

Wat zeg jij?

• PI-stache
  • pi-STACHE

0 stemmers

Precies dit. Heel incidenteel een drankje, maar ‘spaar het op’ en drink op feestjes vrij veel.

2 likes

Ik kan al die hoe spreek jij dit uit stellingen echt niet meer aan, zit het dan hardop te roepen maar kom er gewoon niet meer uit waar ik de klemtoon op leg.

12 likes

Ik zit al 30 sec hardop achter elkaar pistache te zeggen

10 likes

Ik probeer het altijd in een zin te zeggen, dan focus je er minder op en is de kans groter dat je het zegt zoals je het normaal ook zegt

1 like

Ja dit is een goeie. Door dit te doen kom ik erachter dat ik voor pistache eerst verkeerd had gestemd

1 like

PIS-tache

1 like

Anders: niet elk weekend en als ik drink niet super vee, vaker een paar drankjes op een avond, maar dat kan ook doordeweeks zijn. Maar ook niet elke week. Drink wel vaker in sociale situaties (etentjes, feestjes, borrels) maar laatste biertje dat ik op heb was in mijn eentje.
Echt heel dronken zijn vind ik heel vervelend, vooral de kater. Dus dat komt maar max 1 keer per jaar voor.
Aanstaande weekend wel van plan lekker te zuipen, maar niet tot aan super lam.

1 like

Ik heb vaak het idee dat ik niet per se de klemtoon ergens op leg? Gewoon overal een beetje gelijk. Maar weet niet of dit wel kan, of dat ik het gewoon niet hoor :thinking:

Ohh :thinking: Ook niet als je het eerst heel overdreven uitspreekt en daarna kijkt waar het het meeste op lijkt?

Ja zij zegt PIstache inderdaad! (love hoe enthousiast ze dit zegt trouwens). Maar geluid/uitspraak vind ik ook nog wel weer anders dan verder ‘goed zijn met taal’ denk ik? Vraag me nu ook af of mensen die heel muzikaal zijn/daar een goed gehoor voor hebben, dan ook makkelijker een klemtoon kunnen aanwijzen :thinking:

1 like

Hahaha ik zag dus Eenhoornjoost op Lowlands, was echt een ongemakkelijk gesprek. Wel een onduidelijke selfie gemaakt want het was donker

1 like

Ik zie Rob Geus vaker lopen :smirk: Wie is er jaloers?

4 likes

afbeelding

19 likes

Heb ik liever Wolter Kroes. Die kwam zijn auto altijd wassen in de wasstraat waar ik toen werkte.
In Volendam wel eens een BN’er gezien toen ik daar werkte. Maar niet zo boeiend

1 like

Heb jij de verwarming al aangehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij wel eens poutine gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar geen echte uit Canada, alleen neppe in Cambodja

1 like

Maar dan niet in Canada, maar in Nederland. Wel echte trouwens want was met cheese curds en jus (veel plekken hier noemen alles onterecht poutine zodra er maar een topping op je friet zit).

1 like