Ik wil eigenlijk met niemand anders daten dan met bad bunny ďus ik weet niet waarom ik loop te stemmen .
Hoe beoordeelt @anon39978576 mijn Griekse salade?
- Uitstekend
- Zeer goed
- Goed
- Ruim voldoende
- Voldoende
- Matig
- Onvoldoende
- Ruim onvoldoende
- Slecht
- Zeer slecht
0 stemmers
Ik heb op voldoende geklikt omdat ik tot nu toe goede ingredienten zie maar niet kan zien of e rolijf olie en een beetje water in zit. Overigens vind ik de komkommer een beetje te groot.
Juryrapport graag @anon39978576
Voor een tata zoals ik is het een zeer goed, was uitstekend geweest als de komkommer in iets kleinere blokjes was gesneden. Maar het lijkt iig of je echte feta hebt gebruikt en een goeie olie drizzle
Water¿¿ ja ben t eens met de komkommer, volgende keer mik ik op de ruim voldoende. Zit aardig wat extra virgine olijfolie bij!
Ja klein scheutje water om de smaak van de olie wat te verzachten enzo.
Ben wel echt trots op de olijven en de goeie feta.
Credits naar de Lidl! 
Aangezien het hier al over snitches ging. Gister had ik een felyx( shared scooter) gereserveerd alleen toen ik aankwam op de locatie bleek dat iemand de scooter in een afgesloten parkeergarage van een appartementencomplex had gezet. Daardoor kon ik of iemand anders de scooter niet gebruiken. De scooter mag niet in een afgesloten ruimte staan, tenzij je hem in de parkeermodus zet, dat kost €0,10 per minuut. Dan houdt je je scooter dus aan. Maar de scooter stond niet in de parkeermodus. Ik heb dus contact met felyx opgenomen, en voel me een beetje een
snitch.
Had jij hetzelfde gedaan?
- Ja
- Nee
- Anders, namelijk
0 stemmers
Als jij de scooter daardoor niet meer kan gebruiken dan wel!
Ik kon inderdaad de scooter niet gebruiken, heb het even erbij gezet in het verhaal.
Ja precies. Ik ga ervan uit dat je geen contact kon opnemen met degene die m in die garage had gezet?
Jij rekende op die scooter in jouw plannen, dat is nu verpest doordat iemand anders zich niet de regels/voorwaarden houdt, dus ik zou zeker contact opnemen met de verhuurder
Een neo penis ziet er zeker heel goed uit, maar je zal wel het verschil zien met een penis waarmee je geboren wordt. Dit heeft voornamelijk te maken met het soort huid dat wordt gebruikt (vaak van je armen), wat wel een andere soort huid is dan penishuid. Het ziet er vrij “clean” uit. Je zou kunnen zeggen mooier dan een penis waarmee je geboren wordt 
Warning: niet op neo penis zoeken als je slecht tegen bloed/operaties kunt!
Wat ga jij morgenavond kijken?
- Expeditie Robinson
- Boer zoekt vrouw
- Beide niet
0 stemmers
Noooooooooooo can’t decide. Dit is niet oké.
Beide wel! Heb geen tv, kijk ze gewoon allebei terug op m’n laptop.
Ik wist helemaal niet dat dit morgen begint dus dank voor je poll haha 
Voor de moeders onder ons:
Hoe erg zag jij op tegen de bevalling?
- Een beetje 0-2
- Erg 2-5
- Heel erg 5-7
- Tot paniek aan toe 7-10
0 stemmers
Ja mij ook! Het ziet er ook een beetje “opgeplakt” uit, terwijl ik echt enorm impressed ben met hoe ze verder zo een penis kunnen namaken.
Kan morgen niet kijken ivm een verjaardag. Anders Expeditie Robinson, kijk er al weken naar uit.
Hoe vaak sport jij in de week (ongeveer, ik snap dat het kan wisselen)?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Doe jij op andere dagen dat jij niet sport bewust aan beweging (fietsen, wandelen)?
- Ja
- Nee
- Ik sport helemaal niet
0 stemmers