Stel je persoonlijke vraag #11

Hier hetzelfde. Mijn moeder was overblijfcoördinator. Elke dag behalve de woensdag overblijven. Gelukkig na schooltijd wel lekker naar huis ipv bso.

2 likes

Mijn vader werkte altijd overdag en mijn moeder heeft jarenlang nachtdiensten gedraaid. Ze bracht ons na haar dienst naar school (vader was aan het werk). Daarna sliep ze gedurende de dag, waardoor wij overbleven op school. Mijn vader was na het werk voornamelijk verantwoordelijk.

Op woensdag en vrijdagmiddag werden we opgehaald door de oppas en die kwam bij ons thuis, terwijl mijn moeder sliep. Respect voor mijn ouders :sweat_smile:.

4 likes

Wat is beter?

• Vlokken
  • Hagelslag

0 stemmers

Allebei even lekker :relieved::relieved::relieved:

4 likes

Op brood vlokken, voor over m’n lepel pindakaas hagelslag

4 likes

afbeelding

Deze zijn eigenlijk nog lekkerder

11 likes

Je moet kiezen

Edit: kut je moet niks. Ik heb nog steeds een bril nodig en zit in t verkeerde topic te zeiken.

3 likes

Jeetje mina! Uhm… hagelslag dan maar

1 like

Deze heb ik nog nooit gezien! Die moet ik proberen :heart_eyes::heart_eyes:

Wat is beter

• Jam
  • Marmelade
  • Confiture
  • Fruitspread
  • Dat is allemaal gewoon hetzefde alleen wil Big Marketing ons doen geloven dat het niet zo is.

0 stemmers

• Melk
  • Puur
  • Wit
  • Gemengd
  • Fuck die shit, funnies for life

0 stemmers

Maar liever deze, bij gebrek aan de Deense variant

12 likes

“Gelukkig lekker” naar huis? Soms is het ook overmacht he dat iemand naar de BSO moet. Fijn dat het bij jou niet hoefde. Van een BSO of oppas word je over het algemeen niet slechter trouwens.

Pålægschokolade, ook van die plakjes maar dan flinterdun. Op vers wit brood met een beetje boter, zooooo lekker :drooling_face:

3 likes

Ik ga nog liever dood

6 likes

Ik kies chuckie omdat hij het kleinste is.

8 likes

Ga ik nog 257 stappen zetten zodat ik met een mooi rond getal op mijn stappenteller kan gaan slapen of niet?

• Ja, doen!
  • Nee, gewoon blijven chillen op de bank

0 stemmers

Moet ie alleen wel even WD40 over zn fiets spuiten, want die piept zo.

4 likes

Oh zo bedoelde ik dat niet. Maar na een hele dag school, vond ik het fijn om weer naar huis te gaan. En niet met andere kinderen nog verder te moeten spelen oid.

image

• Dit zijn pepernoten
  • Dit zijn kruidnoten

0 stemmers

1 like