Stel je persoonlijke vraag #11

Jeetje mina! Uhm… hagelslag dan maar

1 like

Deze heb ik nog nooit gezien! Die moet ik proberen :heart_eyes::heart_eyes:

Wat is beter

• Jam
  • Marmelade
  • Confiture
  • Fruitspread
  • Dat is allemaal gewoon hetzefde alleen wil Big Marketing ons doen geloven dat het niet zo is.

0 stemmers

• Melk
  • Puur
  • Wit
  • Gemengd
  • Fuck die shit, funnies for life

0 stemmers

Maar liever deze, bij gebrek aan de Deense variant

12 likes

“Gelukkig lekker” naar huis? Soms is het ook overmacht he dat iemand naar de BSO moet. Fijn dat het bij jou niet hoefde. Van een BSO of oppas word je over het algemeen niet slechter trouwens.

Pålægschokolade, ook van die plakjes maar dan flinterdun. Op vers wit brood met een beetje boter, zooooo lekker :drooling_face:

3 likes

Ik ga nog liever dood

6 likes

Ik kies chuckie omdat hij het kleinste is.

8 likes

Ga ik nog 257 stappen zetten zodat ik met een mooi rond getal op mijn stappenteller kan gaan slapen of niet?

• Ja, doen!
  • Nee, gewoon blijven chillen op de bank

0 stemmers

Moet ie alleen wel even WD40 over zn fiets spuiten, want die piept zo.

4 likes

Oh zo bedoelde ik dat niet. Maar na een hele dag school, vond ik het fijn om weer naar huis te gaan. En niet met andere kinderen nog verder te moeten spelen oid.

image

• Dit zijn pepernoten
  • Dit zijn kruidnoten

0 stemmers

1 like

Technisch gezien zijn die vieze hompen pepernoten en dit kruidnoten, maar eigenlijk wil ik dit als ik pepernoot zeg.

38 likes
  • Chipje voor chipje
  • Paar chipjes tegelijk
  • Hele handen vol
  • Zak aan mn mond en gieten tot het op is
  • Ik ben een barbaar en eet geen chips
  • Ik wissel mijn chipseetkunsten af

0 stemmers

love it dat jij ook chipjes zegt :smile: ik zeg dat ook altijd maar word altijd uitgelachen. al snap ik niet waarom want hoe moet je het anders zeggen? twee chips? twee chippen? de struggle

1 like

Ik.pak er een paar uit de zak / het bakje, maar ze gaan per chipje in mijn mond.

2 likes

Een vriendin van mij heeft tot op vermoeiends toe aan mensen nagedaan hoe ik chips eet. Ze vindt dus overduidelijk dat ik het als een malle in mn mond stouw. :+1: En ik ben niet eens een chipsliefhebber. Als ik chips in huis heb is dat altijd voor bezoek en ik gooi ook vaak de zak weg. Neemt veel ruimte in en wordt altijd toch taai.

2 likes

Ik vind die naar karton smaken :speak_no_evil:

Heb jij je jas al uit de kast getrokken?
(Geen winterjas)

• Ja ik draag m’n jas alweer een tijdje
  • Ja vandaag de eerste dag dat ik na lange tijd weer een jas draag
  • Ik draag m’n jas sowieso ‘t hele jaar door
  • Nee ik draag nog geen jas hoor
  • Ik draag sowieso nooit een jas

0 stemmers