Stel je persoonlijke vraag #11

Technisch gezien zijn die vieze hompen pepernoten en dit kruidnoten, maar eigenlijk wil ik dit als ik pepernoot zeg.

38 likes
  • Chipje voor chipje
  • Paar chipjes tegelijk
  • Hele handen vol
  • Zak aan mn mond en gieten tot het op is
  • Ik ben een barbaar en eet geen chips
  • Ik wissel mijn chipseetkunsten af

0 stemmers

love it dat jij ook chipjes zegt :smile: ik zeg dat ook altijd maar word altijd uitgelachen. al snap ik niet waarom want hoe moet je het anders zeggen? twee chips? twee chippen? de struggle

1 like

Ik.pak er een paar uit de zak / het bakje, maar ze gaan per chipje in mijn mond.

2 likes

Een vriendin van mij heeft tot op vermoeiends toe aan mensen nagedaan hoe ik chips eet. Ze vindt dus overduidelijk dat ik het als een malle in mn mond stouw. :+1: En ik ben niet eens een chipsliefhebber. Als ik chips in huis heb is dat altijd voor bezoek en ik gooi ook vaak de zak weg. Neemt veel ruimte in en wordt altijd toch taai.

2 likes

Ik vind die naar karton smaken :speak_no_evil:

Heb jij je jas al uit de kast getrokken?
(Geen winterjas)

• Ja ik draag m’n jas alweer een tijdje
  • Ja vandaag de eerste dag dat ik na lange tijd weer een jas draag
  • Ik draag m’n jas sowieso ‘t hele jaar door
  • Nee ik draag nog geen jas hoor
  • Ik draag sowieso nooit een jas

0 stemmers

Maar niet mn winterjas. Mn tussenjas haha

2 likes

Ja dat snap ik haha

Misschien handig om winterjas erbij te zetten? Ik neem aan dat je dat bedoelt? Daarin zou ik me nou helemaal kapot zweten maar ik draag wel gewoon een jas nou, iig sowieso 's ochtends.

Ja ik bedoel niet een winterjas, dacht dat dat wel duidelijk was want wie draagt dat nu al haha, zal het erbij zetten

2 likes

Oh ik zie 's ochtends vroeg op de fiets al van alles langskomen. :persevere: En in dat geval draag ik over het algemeen sowieso het hele jaar een jas, of ik neem iig een jas mee.

Gebruik jij nog wel eens XD?

• Ja XD
  • Nee

0 stemmers

Als iemand met wie ik date XD gebruikt vind ik dat een gegronde reden om het af te kappen.

38 likes

Deze poll is volgens mij al vaker geweest maar heb jij jouw laatst gezien op whatsapp aan of uit?

• Aan
  • Uit
  • Weet ik niet

0 stemmers

Aan anders kan ik die ander niet stalken .

3 likes

Maar als die ander het uit heeft staan heb je er alsnog niks aan toch? Heel veel in mn app lijst hadden het uitstaan viel me op en ik heb het sinds een paar maanden ofzo ook uit en vind het relaxed. Vooral dat mn moeder het niet kan zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest.

3 likes

Ik draag alleen een jas als het regent, maar als er regen voorspeld is dan loop ik dus de hele dag dat ding mee te sjouwen want no way dat ik me kapot ga zweten als het niet nodig is, maar wel onhandig

Een beetje random maar bij een familielid hadden ze een grote spin in huis. Vervolgens gevangen met een schaaltje en buiten gezet, maar wel met 2 poten eraf. Ik dacht bij mezelf, dan kun je hem toch beter doodtrappen? Want dat is toch echt lijden voor dat insect? En ik merk dat ik me nu er gewoon aan ga ergeren want een spin maakt voor zover ik weet geen geluid. Bij mn ouders was vroeger een muizenval gezet en die muis was met zn kont in de val gelopen waardoor hij niet in 1 klap doodging. Hij piepte zo hard dat ik keihard moest huilen het was zo zielig. Toen heeft mn vader hem maar doodgeslagen tegen de muur om hem uit zn lijden te halen.

• Ik zou hem doodmaken
  • Ik zou het zo laten
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Agreed. Of een vriendschap op een lager pitje te zetten.

@HvO Hahaha is die didney een typefout of ben je Mascha even aan het nadoen

1 like