Stel je persoonlijke vraag #11

Maar niet mn winterjas. Mn tussenjas haha

2 likes

Ja dat snap ik haha

Misschien handig om winterjas erbij te zetten? Ik neem aan dat je dat bedoelt? Daarin zou ik me nou helemaal kapot zweten maar ik draag wel gewoon een jas nou, iig sowieso 's ochtends.

Ja ik bedoel niet een winterjas, dacht dat dat wel duidelijk was want wie draagt dat nu al haha, zal het erbij zetten

2 likes

Oh ik zie 's ochtends vroeg op de fiets al van alles langskomen. :persevere: En in dat geval draag ik over het algemeen sowieso het hele jaar een jas, of ik neem iig een jas mee.

Gebruik jij nog wel eens XD?

• Ja XD
  • Nee

0 stemmers

Als iemand met wie ik date XD gebruikt vind ik dat een gegronde reden om het af te kappen.

38 likes

Deze poll is volgens mij al vaker geweest maar heb jij jouw laatst gezien op whatsapp aan of uit?

• Aan
  • Uit
  • Weet ik niet

0 stemmers

Aan anders kan ik die ander niet stalken .

3 likes

Maar als die ander het uit heeft staan heb je er alsnog niks aan toch? Heel veel in mn app lijst hadden het uitstaan viel me op en ik heb het sinds een paar maanden ofzo ook uit en vind het relaxed. Vooral dat mn moeder het niet kan zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest.

3 likes

Ik draag alleen een jas als het regent, maar als er regen voorspeld is dan loop ik dus de hele dag dat ding mee te sjouwen want no way dat ik me kapot ga zweten als het niet nodig is, maar wel onhandig

Een beetje random maar bij een familielid hadden ze een grote spin in huis. Vervolgens gevangen met een schaaltje en buiten gezet, maar wel met 2 poten eraf. Ik dacht bij mezelf, dan kun je hem toch beter doodtrappen? Want dat is toch echt lijden voor dat insect? En ik merk dat ik me nu er gewoon aan ga ergeren want een spin maakt voor zover ik weet geen geluid. Bij mn ouders was vroeger een muizenval gezet en die muis was met zn kont in de val gelopen waardoor hij niet in 1 klap doodging. Hij piepte zo hard dat ik keihard moest huilen het was zo zielig. Toen heeft mn vader hem maar doodgeslagen tegen de muur om hem uit zn lijden te halen.

• Ik zou hem doodmaken
  • Ik zou het zo laten
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Agreed. Of een vriendschap op een lager pitje te zetten.

@HvO Hahaha is die didney een typefout of ben je Mascha even aan het nadoen

1 like

Maar met 2 benen eraf gaat het toch niet zomaar genezen? Vooral dat dat beest dan waarschijnlijk veel pijn heeft vind ik naar. Naja het is natuurlijk niet te vergelijken met een spinnenlichaam haha maar toch.
Nee ik zou ook nooit een muizenval zetten maar daar had ik geen zeggenschap over.

Bij de muis wel, bij de spin denk ik het niet. Spinnen kunnen zelf ook hun poten afstoten als er iets mee is, en die poot kan dan weer regenereren, teruggroeien dus. Dus ik denk dat een poot missen niet zo’n big deal is voor een spin?

13 likes

Ongeloofwaardig, jouw planten leven toch? :woman_shrugging:

4 likes

Heb jij wel eens je hand in de mond van een kalfje gedaan? Dit schijnen ze lekker te vinden. Ik heb dit als kind wel eens gedaan en vond het maar niks

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ewl doen mensen dit?

0 stemmers

Als jij een fles shampoo en een fles conditioner op het zelfde moment begint te gebruiken welke fles is bij jou dan het eerste leeg?

• Shampoo
  • Conditioner
  • Gelijktijdig

0 stemmers

Ik weet het niet echt. Ik heb conditioner in een pot en shampoo in een fles en allebei hele andere substantie en aantal ml. Ik was mn haar wel standaard 2 keer met shampoo eerst dus ik denk die. Oh en ik heb aan mn date allerlei redelijk dure shampoo en conditioner gegeven van matrix waar op staat “extra straight hair” (en ik niet meer mag gebruiken) ofzoiets wat vrij ironisch is aangezien hij afrohaar heeft. Het is er iig niet steiler op geworden kan ik concluderen.

2 likes

Anders: doe niet meer aan shampooflessen, shampoobars ftw. 80 keer je haar wassen met een blokje.

9 likes