Weet niet of je het al gezegd hebt of wil zeggen maar waar ga je heen en wat doen?
Ja dat is ook wel zo hoor, het is dan minder simpel/zonder grote gevolgen dan als je student bent!
Ik ben niet op uitwisseling geweest, maar heb mn baan opgezegd en ben op wereldreis gegaan Oké eigenlijk 3 maanden onbetaald verlof gekregen en toen op reis mn baan alsnog gezegd. Ze waren not amused lol
Even een speldetje:
De studie Cultuur & Politiek & Economie & Biologie & Media & Cultuur heeft dit jaar opnieuw een record-aantal nieuwe studenten getrokken. Veel jongeren geven aan dat ze de studie aantrekkelijk vinden omdat ze in drie jaar worden klaargestoomd om daarna alle keuzes nog te kunnen maken. [âŠ]
Bij de studie krijgen de studenten natuurlijk vakken van cultuurstudies, politicologie, micro- en macro-economie, micro- en macrobiologie en media- en cultuurstudies, maar er is ook keuzeruimte. âJe kan bijvoorbeeld een minor Scheikunde & Recht doen, of je keuzeruimte opvullen met keuzevakken uit allerlei verschillende richtingen zoals Geschiedenis, Taalwetenschap, Future Planet Studies, Algemene Sociale Wetenschappen of Liberal Arts & Sciences. Wat dat betreft kan je er nog alle kanten mee op.â
Uit welke richting zou jij het liefste keuzevakken kiezen als je Cultuur & Politiek & Economie & Biologie & Media & Cultuur zou studeren ? (Kies er 1)
- Geschiedenis
- Taalwetenschap
- Future Planet Studies
- Algemene Sociale Wetenschappen
- Liberal Arts & Sciences
0 stemmers
- Doe toch maar een complete minor Scheikunde & Recht
- Ik ga voor het aanrecht
0 stemmers
Dit artikel gaat echt over mij hahahaha
Hahaha wat erg. Ik las niet goed en dacht oh wauw eindelijk iets van een studie die zo te klinken wel eens bij me zou kunnen passen
Ik zou vandaag voor iemand koken. Ik vind dat ik best goed kan koken, ben geen pro maar het is meestal wel lekker. Ik eet niet vegetarisch maar wel weinig vlees en veel groenten. De persoon waarvoor ik zou koken eet veel vlees en bijna geen groenten. Ik was wel van plan gewoon een van mijn eigen recepten te maken.
En toen zei hij, voordat hij ĂŒberhaupt wist wat ik ging maken: ja, ik vind het vast niet lekker, maar ik eet het wel gewoon hoor.
Had gelijk geen zin meer om te koken en heb ook gezegd dat ik dat niet meer ging doen voor hem. Hij vond dat stom âwant ik had al langer gezegd dat ik voor hem zou koken en hij zou het toch gewoon etenâ. Wat hadden jullie gedaan?
- ik zou wel koken, en mijn menu aanpassen naar de wensen van de gast
- Ik zou wel koken. De uitspraak vind ik niet vervelend, maar ik ga niet mijn menu aanpassen.
- Ik zou wel koken. Die uitspraak vind ik wel vervelend, maar ik zou mijn menu niet aanpassen.
- Hij bekijkt het maar, ik ga me niet uit lopen sloven voor iemand die bij voorbaat al weet dat hij het niet lekker vindt âmaar wel zal etenâ
0 stemmers
Ik zou gewoon iets koken wat ik zelf ehel lekker vindt en dan mag diegene best daarvan mee eten maar verder zoekt ie t maar uit.
Is ook niet echt beleefd van je eter om van te voren al je kookkunsten te beledigen, zou dan ook geen zin meer hebben om ĂŒberhaupt moeite voor hem te doen.
Ik zou een pizza bestellen ofzo (en het hem laten betalen haha. Nee oké dat is heel erg petty).
Dit is echt exact wat ik voor wou stellen, denk alleen niet dat ik het zelf zou durven
Heb je wel eens een redelijk groot geldbedrag (>âŹ1000) gewonnen bij een loterij of met een kraskaart
- Ja
- Nee
0 stemmers
D Hij bekijkt het maar. Kook maar voor FFâers die je kookkunsten wel kunnen waarderen.
Heb jij ooit een afritsbroek gedragen / aangepast?
- ja
- nee
0 stemmers
En bergschoenen?
- ja
- nee
0 stemmers
en vissershoedje?
- ja
- nee
0 stemmers
een verrekijker gebruikt?
- ja
- nee
0 stemmers
Een hengel gebruikt?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik ben blij dat die laatste anoniem is. Niemand hoeft iets te weten over mijn hengelgebruik.
Anders weet iedereen of je graag complimentjes oogst.
- Ik heb een hengel gebruikt om vissen te vangen
- Ik hengel soms naar complimentjes
- Geen gehengel
0 stemmers
Met hoeveel mens(en) kan je minimaal een tent opzetten?
- Ik kan alleen een tent opzetten
- ik kan met 1 iemand anders een tent opzetten
- Ik kan alleen met 2 andere mensen of meer een tent opzetten
- ik kan geen tent opzetten
- Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een tent
0 stemmers
- Ik heb deze variant (of een soortgelijk spel) wel een keer gespeeld.
- Ik heb dit nooit gespeeld
0 stemmers
-
- Ik heb deze variant met magneetjes (of een soortgelijk spel) wel een keer gespeeld.
-
- Ik heb dit nooit gespeeld
0 stemmers
Sinds ik mezelf in de spiegel zie tijdens sportles realiseer ik me dat ik echt x-benen heb. Daarvoor echt nooit gezien
- Krokodil met kiespijn (of een variant daarvan bijv. met een tijger heb ik gespeeld)
- Ik heb dit spel nooit gespeeld
0 stemmers
-
- Ik heb een opblaaskrokodil gehad of mee gespeeld
-
- ik heb een ander opblaasdier gehad
-
- ik heb geen opblaasdier gehad
0 stemmers
hengel at a bitch, hengel hengel at a bitch