Ik was ook echt zenuwachtig toen mijn uitwisseling steeds dichterbij kwam, maar het was echt geweldig!
Een van mijn docenten heeft ooit verteld dat de meeste Europeanen heel licht naar x-benen neigen, maar zodanig dat je het bijna niet ziet behalve als je er echt op let. Bij bepaalde andere volkeren zou het juist andersom zijn. Vond dat wel grappig. Sindsdien zie ik het ook meer. Ik zou mijn benen recht noemen maar als je heel kritisch kijkt, zijn ze ook een beetje x
Sparen en dan alles achter je laten en GAAN yolo je bent nooit te oud/vastgeroest om te gaan. Mân beste beslissing ever.
Ik zou ook wel willen dat jij dat doet, je hebt zoân fijne stem om naar te luisteren
Hahaa dat is lief maar op mijn stage hebben ze dat nog niet ontdekt
Ik wil wel een aanbeveling schrijven
Graag op mn linkedin
Of tip de redactie op onze website haha
Lief!!!
Jaaa hetzelfde hier! Vroeger wilde ik het niet, maar nu zou ik het juist sĂșperleuk vinden om een halfjaar lekker ergens anders te wonen. Wie weet komt het er ooit van.
ik doe het nog steeds en ja ik zou het zo weer doen
tis een heel parcours met verschillende onderdelen zoals het tillen van medicijn ballen, op een kast springen, een kar verplaatsen. Je gaat sowieso helemaal kapot bij de test, maar het is wel te doen. Maar twee vingers in de neus denk ik niet
Je krijgt twee jaar lerarenbeurs! Dus je kan een éénjarige master deeltijd gaan doen, want je krijgt twee keer het collegegeld. Groetjes iemand die twee dagen als leerkracht werkt en een master onderwijskunde doet
Wat leuk, dat is precies mijn onhaalbare droomberoep! Als ik alles opnieuw zou kunnen doenâŠ
Ik hoop dat je erin slaagt om een plek/reservaat te vinden.
Mijn realistische droomberoep is niet heel specifiek, âiets met schrijvenâ, het liefst in mijn vakgebied. Maar ik herken de issues van @Zemraluani en @Truitje.
Ik ben flink stuk gegaan. Ik sportte toen drie dagen in de week en de leraar/begeleider zei toen dat ik het waarschijnlijk wel zou halen. Er waren echter een heeel aantal jongens die buiten een beetje voetbalden, die zeiden dat ze het makkelijk zouden halen en die heeft hij echt uitgelachen. Die haalden het dan ook niet.
Het moment dat ik de finish over ging, kreeg ik direct overgeefneigingen. Er stond gelukkig al een prullenbak klaar (al kwam er niets uit hoor).
Ach, alles is relatief. Ik bedoelde idd je huis en baan. Als je het het niet waard vind zeker niet doen, maar niet doen omdat je âalâ 27 bent vind ik heel zonde. Dan sla je jezelf voor je kop als je 60 bent.
Denk dat dit iets Belgisch is?
@Victoria ik mis de optie, ja maar zou het niet per se overdoen haha
Heb wel een leuke tijd daar gehad, maar ik had ook heel goed zonder gekund. Weet oprecht niet of ik het weer zou doen.
Ik weet niet of het echt âwonenâ is maar heb in Napels 3,5 maand onderzoek gedaan, in Istanbul een semester gestudeerd, in JordaniĂ« 3 maanden stage gelopen en woon momenteel in Kopenhagen voor mijn master (voor 2 jaar).
Staat er onder toch? Bijv studie noemt ze.
Ik heb 2 aangevinkt omdat ik indd ook voor studies ergens voor langere tijd zat.
True, maar aangezien ik soms maar enkele maanden ergens was is het niet perse ergens âwonenâ.