De kaas is verdwenen!
- Gatver, nee
- Mozzarella
- Geraspte kaas (gewone)
- Speciale pizzakaas
- Gorgonzola
- Parmezaanse kaas
- Pecorino
- Taleggio
- Ricotta
- Geitenkaas
- Vega(n) kaas
- Anders, nl.
0 stemmers
De kaas is verdwenen!
0 stemmers
Mozzarella pizza
Oke fuck ik wilde een vegaburger gaan bouwen maar nu is de verleiding om pizza te halen wel heel groot
Ik had te weinig eten mee en was genoodzaakt om in de kantine van de uni wat te halen, het werd een kant en klare wrap, zie onder, maar bah wat smerig zeg niet te doen
vind jij dit te eten?
0 stemmers
ik heb de laatste tijd gewoon nul kracht om te koken dus flikker maar wat bij elkaar, maar heb dan niet het gevoel dat ik een echte ~voedzame maaltijd~ eet ofzo. Nu had ik bijvoorbeeld
noem jij dit een maaltijd?
0 stemmers
ga jij vanavond:
0 stemmers
Huilen ligt aan hoe de drank valt. Kans is er.
Ik mis de ananas!
En ligt er misschien ook aan met wat voor low-life je dit keer gaat zoenen? Of is het dan pas morgen huilen als je weer nuchter bent en je nieuwe vlam ziet voor wat hij werkelijk is:
Ja, fruit op pizza verdient geen eigen plek in een poll.
Ja deze en dan het liefst twee op elkaar
Omdat jij de aanstichter bent van de fedora-nektasjesomvolking. En voor de OG rgk’s is dan geen plek meer in dit land!!
Nee grap hoor, no judgement, lekker zoenen meid!
Voor alle mensen die alleen wonen of veelal alleen eten:
0 stemmers
POLL GAAT FOUT!!!
Ik eet meestal wel een voedzame maaltijd, maar kook bijna altijd voor meerdere dagen dus kook niet elke dag.
Ik eet wel elke avond een voedzame maaltijd maar kook m niet altijd zelf!
Ik kook echt bijna nooit iets gezonds heb nu voor de komende weken wel een weekmenu gemaakt met gezonde dingen en groenten
Hmmm gezond weet ik ook niet of dat van mij maar wel voedzaam denk ik? Er zit wel altijd groente in haha maar vind t met avondeten wel lastig bedenken wat gezond is
Ja snap ik, heb ik ook. Gezond is ook relatief ergens. Want voor mij is een salade echt super gezond en dan denk ik yes goed bezig, maar andere mensen eten dat elke dag
Dr Oetker Ristorante en dan die nieuwe met pesto en salami!
Ik haat deze geen van allen. Ik haat alleen de als reactie van iemand (meestal mijn moeder) als ik een heel epistel heb getypt.
Door deze poll heb ik Dr oetker ristorante spinazie gehaald, maar vind hem echt niet lekker mijn favoriet was de ah excellent spinazie tomaat, maar volgens mij is deze uit het assortiment