Stel je persoonlijke vraag #11

De kaas is verdwenen!

• Gatver, nee
  • Mozzarella
  • Geraspte kaas (gewone)
  • Speciale pizzakaas
  • Gorgonzola
  • Parmezaanse kaas
  • Pecorino
  • Taleggio
  • Ricotta
  • Geitenkaas
  • Vega(n) kaas
  • Anders, nl.

0 stemmers

Mozzarella pizza :heart_eyes:

Oke fuck ik wilde een vegaburger gaan bouwen maar nu is de verleiding om pizza te halen wel heel groot :weary:

4 likes

Ik had te weinig eten mee en was genoodzaakt om in de kantine van de uni wat te halen, het werd een kant en klare wrap, zie onder, maar bah wat smerig zeg niet te doen

vind jij dit te eten?

• absoluut niet
  • alleen als de nood heel hoog is
  • mwah
  • ja!

0 stemmers

ik heb de laatste tijd gewoon nul kracht om te koken dus flikker maar wat bij elkaar, maar heb dan niet het gevoel dat ik een echte ~voedzame maaltijd~ eet ofzo. Nu had ik bijvoorbeeld

• gegrilde aubergine
  • tomatensalade
  • gegrilde halloumi
  • ovenfrietjes

noem jij dit een maaltijd?

• ja
  • nee

0 stemmers

ga jij vanavond:

• de kroeg in
  • lezen
  • de club in
  • een ijsje eten
  • naar de bioscoop
  • uit eten
  • bankhangen
  • douchen
  • met iemand zoenen die je nu nog niet hebt ontmoet (waarschijnlijk)
  • planten water geven
  • kaas eten
  • fietsen
  • paardrijden
  • huilen
  • tv/netflix kijken

0 stemmers

Huilen ligt aan hoe de drank valt. Kans is er.

11 likes

Ik mis de ananas!

En ligt er misschien ook aan met wat voor low-life je dit keer gaat zoenen? Of is het dan pas morgen huilen als je weer nuchter bent en je nieuwe vlam ziet voor wat hij werkelijk is:

Samenvatting

image

18 likes

Ja, fruit op pizza verdient geen eigen plek in een poll.

5 likes

Ja deze en dan het liefst twee op elkaar

Omdat jij de aanstichter bent van de fedora-nektasjesomvolking. En voor de OG rgk’s is dan geen plek meer in dit land!!

Nee grap hoor, no judgement, lekker zoenen meid!

3 likes

Voor alle mensen die alleen wonen of veelal alleen eten:

• Ik kook altijd een voedzame maaltijd
  • Ik kook regelmatig een voedzame maaltijd, maar niet elke dag
  • Ik kook nooit zelf een voedzame maaltijd
  • Ik bestel weleens via thuisbezorgd of eet friet/pizza/magnetron maaltijd als avondmaal
  • Ik eet weleens chips, koekjes of iets soortgelijks in plaats van een avondmaaltijd

0 stemmers

POLL GAAT FOUT!!!

:sunglasses:

3 likes

Ik eet meestal wel een voedzame maaltijd, maar kook bijna altijd voor meerdere dagen dus kook niet elke dag.

3 likes

Ik eet wel elke avond een voedzame maaltijd maar kook m niet altijd zelf!

1 like

Ik kook echt bijna nooit iets gezonds :flushed: heb nu voor de komende weken wel een weekmenu gemaakt met gezonde dingen en groenten

1 like

Hmmm gezond weet ik ook niet of dat van mij maar wel voedzaam denk ik? Er zit wel altijd groente in haha maar vind t met avondeten wel lastig bedenken wat gezond is

1 like

Ja snap ik, heb ik ook. Gezond is ook relatief ergens. Want voor mij is een salade echt super gezond en dan denk ik yes goed bezig, maar andere mensen eten dat elke dag

1 like

Dr Oetker Ristorante en dan die nieuwe met pesto en salami!

3 likes

Ik haat deze geen van allen. Ik haat alleen de :+1: als reactie van iemand (meestal mijn moeder) als ik een heel epistel heb getypt.

15 likes

Door deze poll heb ik Dr oetker ristorante spinazie gehaald, maar vind hem echt niet lekker :pensive: mijn favoriet was de ah excellent spinazie tomaat, maar volgens mij is deze uit het assortiment

1 like