Ik ben echt heel gevoelig voor smiley gebruik en haat ze bijna allemaal
Solo ritje in de wasmachine
Echte hoarder hier. Ik heb de boeken van tien jaar geleden nog niet weg durven gooien/verkopen :ā) Ze liggen dus al jaren vierkante meters voor niks bezette houden. Maar vind weg doen zo heftig. Kostten zoveel destijds. Steeds meer spijt dat ik ze niet 9 jaar geleden heb proberen te verkopen :ā)
Ik heb de hele msn-periode rode bold comic sans als lettertype gebruikt (en gebruik alle emojis en tik regelmatig XD op whatsapp etc.) en heb nog vrienden! Mensen gaan je heus niet stom vinden om je emojigebruik (misschien wel een beetje stommer als ze je al stom vinden, maar dan maakt het ook niet uit).
Ik gebruik deze heel vaak omdat ik deze
allebei heel kut vind.
maar wat wil je nou precies communiceren met een āsweat smileā? niet dat je zweet en lacht, of wel? ik begrijp het werkelijk niet.
Huh in mijn beleving is dat totaal geen vervanging van die andere twee en betekent deze iets heel anders dan huilen van het lachen.
Ik heb altijd het idee dat je die emojiās beter snapt als je naar Anime kijkt (vanwege de gezichtsuitdrukkingen) maar ik kijk dat niet.
Ja die is echt goor, veel te nat/drassig. Maar vind ristorante sowieso smerig, tonno en funghi zijn ook al zo slap/nat/drassig hoe je het ook noemen wil en die mozzarella pizza daarvan is de mozzarella zo smerig en taai dat je in 1 hap die hele plak eraf trekt gatverdamme.
En, hoe is t gegaan?
Ik heb alleen speeksel uitgewisseld met een Turkse Pizza
Turkse Pizza is geen discriminerende omschrijving van iemand, gewoon de snack.
Ik at heel vaak een lahmacun na het uitgaan, met enorm veel knoflook. Maar nou vraag ik me af of dat eigenlijk niet gewoon hetzelfde is? Gewoon die rol toch?
Wij spraken het uit als lachmastjoen.
Eet jij vaak nog wat na het uitgaan/stappen?
- Ja altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik krijg geen hap door mān keel nadat ik uit ben geweest (en alcohol heb gedronken).
Juist dan vreet ik alles wat los en vastzit. Heb zelfs eens een frikandel die nog half bevroren en keihard was naar binnen gestouwd.
De enige remedie tegen een kater die werkt voor mij. MacDonalds werkt het allerbeste maar een goeie boterham met smeerkaas werkt ook.
Een beetje een random vraag maar ben jij wel eens enorm dronken uiteten gegaan in een net restaurant? Ik kreeg het ineens spaans benauwd toen ik eraan dacht dat ik een keer op een feest was wat echt al om 11 uur 's ochtends begon (geen bruiloft) tegen etenstijd ben ik toen met een scharrel naar een restaurant gegaan en my god ik snap niet dat we er niet uit zijn gezet. We deden ook onze schoenen uit zodat we konden voetje vrijenš£. Oh en het is nog een keer gebeurd.
- Dit heb ik ook eens gedaan
- Nee nog nooit
- Ja
0 stemmers
Niet echt een verschil sorry. Ik werk nog steeds aan mijn poll skills.
Telt aangeschoten ook? Dat is wel een keer gebeurd op de middelbare. Ik had klasgenoten die drank in hun kluisje deden en dan een beetje in de pauze gingen zuipen. Dat vond ik heel erg haha, naja is natuurlijk ook niet ok.