Suspect at 10:01 : I’m afraid of needles
Paramedic: U made a jump like that and ur afraid of needles?!
Wat is dit
Suspect at 10:01 : I’m afraid of needles
Paramedic: U made a jump like that and ur afraid of needles?!
Wat is dit
Melk voor sterke botten is wel meer propaganda dan harde wetenschap geweest volgens mij.
Wat het beste is voor je botten is lichamelijke activiteit, use it or lose it heb ik altijd geleerd
Nogal late reactie maar in mijn studentenhuis gebruiken we de krokodil als drankspel. Degene die verliest moet drinken. Aanrader haha
Edit: zie nu iemand anders ook al met wodka reageren haha
Oeh wij speelden Stef Stuntpiloot met wodka!
Katten- en rattensnoepjes, een vakantie naar Curaçao en een dure dildo.
Ik heb 4 keer iets gebroken haha ben echt een lompe doos. Pols, teen, enkel en bovenarm . Wel nog steeds boos op mijn ouders want mocht niet op voetbal omdat ze niet elke week in het ziekenhuis wilden zitten. Be-lache-lijk
Haha oh shit ik heb in periodes best vaak vuil onder mijn nagels. Ik wist niet dat dit door zo’n grote groep als iets ies werd gezien, oeps.
Nu vraag ik me af. Hoe breek je je bovenarm.
Zoek jij weleens op Instagram naar ‘mooie’/aantrekkelijke mensen om te volgen? Geen beroemde personen.
0 stemmers
Zo ja: ga je dan ook hun berichten liken, reacties eronder plaatsen of reacties op stories sturen?
0 stemmers
(Ik heb echt het idee dat alleen mannen dit doen…?)
fapvoer
Ik volg een heleboel supermooie fat chicks en ik comment en like er op los hoor!
Kan toch op zoveel manieren? Vallen bijvoorbeeld en je val proberen te breken door je arm uit te steken bijvoorbeeld.
Met vallen hoor je veel vaker dat het dan de onderarm is. Vandaar mijn vraag.
Ik vind het zo genant als ik mannen op insta allemaal foto’s van babeszzz~ zie liken
Ik had vermoedens over een vriend en heb gekeken welke mensen hij volgt. Zeker 50% zijn fitgirls met kontselfies zo afgeknapt.
Terechte vraag. Ik viel van de laatste, meest lage, trede van een trampolinetrapje af toen zat er een breuk een stukje boven mijn elleboog.
Oei pijnlijk. Maar breuken gebeuren vaak op de meest debiele momenten.
Heb jij een koolmonodioxide melder in huis?
0 stemmers
Heb je ooit geld neergelegd voor het programma WinZip?
0 stemmers
ik gebruikte altijd winrar en dat was gratis geloof ik.