Dat conventionele deodorant gelinkt zou zijn aan (borst)kanker en alzheimer is inderdaad bangmakerij waar totaal geen wetenschappelijke onderbouwing voor is te vinden. Ik vind het persoonlijk superkwalijk wanneer ~natuurlijke~ deodorantmerken dat soort claims gebruiken om mensen over te halen hun producten te kopen en gebruik juist daarom veel ~natuurlijke~ merken niet, naast dat veel van die deodorants op basis zijn van baking soda, wat de huid op den duur heel erg kan irriteren.
Nee als kind wel altijd gedroomt over mooi roze gips. Maar helaas…
Alleen al twee in dit jaar
Ik heb toen ik 4 was de achterdeur volledig dicht in het slot getrokken met mn duim ertussen.
Ik kan hem nu nog steeds uit de kom duwen, great partytrick
Alleen een keer m’n teen, omdat ik tegen een busje aanfietste en de bitch van de eerste hulp dacht dat ik me aanstelde, dus nu heb ik een scheve teen
Ja helemaal mee eens!
Als baby mn been. Gips groter dan mijn lijf
Ik vind het echt wonderbaarlijk dat ik nog niks heb gebroken en ben ook ontzettend bang voor wanneer mijn botten minder sterk zullen worden, want ik val echt bizar vaak voor een gezonde volwassen vrouw en stoot ook overal tegenaan.
(Mijn moeder brak enkele jaren terug, toen ze 51 was, voor het eerst iets in haar leven: haar arm, door uit haar auto te struikelen terwijl ze probeerde uit te stappen. Dat is wat me in de toekomst staat te wachten, en ik ben bang.)
Ik kwam al met een gebroken sleutelbot en navelbreuk uit mijn moeders vajayjay.
Extreem pathetisch
Is waar. Navelbreuk heb ik nog jarenlang last van gehad. Mn schouders waren te breed dus ze besloten het sleutelbeen te breken zodat ik dubbel kon worden geklapt.
Wow klinkt sick. Zie nu een baby voor me die zo opengevouwen wordt als een boek. En dan als-ie krijst kun je hem weer dichtklappen zodat moeders gewoon van d’r welverdiende wijntje kan genieten.
wooh wooh hoe hebben ze je sleutelbeen dan gebroken? ik probeer dit voor me te zien maar het lukt niet. jij half uit de vajayjay van je mams en toen zei er iemand je we moeten de baby breken want het past niet! please tell me hoe dit gegaan is hahaha
Ja het was een thuisbevalling. Ik zat vast toen mn hoofd er al uit was, de botten van een baby zijn zacht dus er werd besloten mijn sleutelbeen te breken om mij zo nog meer opgepropt uit mn moeder te trekken. Ik weet niet hoe exact dit is gebeurd hoor, gelukkig heb ik dit ook zelf niet hoeven doen haha. Oh en mn schouder was daardoor ook uit de kom ofzo.
Oh en over botten breken gesproken. Ik weetniet hoeveel botten deze gast heeft gebroken maar dat
hij uberhaupt nog aanspreekbaar was. Bij 1:30 en hij liet zich van zo’n 10 meter afstand vallen.
Schouderdystocie heet het (voor geinteressseerden https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schouderdystocie) maar ze breken niet altijd het sleutelbeen dus je moet wel echt een gigantische baby zijn geweest! (Geintje)
Haha ik was helemaal niet zo’n grote baby eigenlijk. En al helemaal niet voor een baby die 16 dagen na de uitrekendatum geboren is. Mijn nichtje heeft wekenlang in gips gezeten als baby. Was een heel sneu gezicht. De bekken bleken veel te smal te zijn van de moeder. En datzelfde gold waarschijnlijk voor mijn moeder.