Stel je persoonlijke vraag #11

Haha, maar afstandsbedieningen zijn ook een bijzondere vorm van magie :joy:. Ik studeer informatica en ken best wel veel van computers en technologie en zo, maar ik heb nooit een tv gehad met afstandsbediening en ik blijf ermee sukkelen :sweat_smile:.

5 likes

Ik wil er dan eigenlijk wel achteraan blijven gaan, maar dat kost me zoveel energie dat ik het er dan maar bij zou laten zitten.

Ja ik toen ik in april mn kerstpakket nog niet had ontvangen van zo’n website waarop je zelf wat mag uitkiezen. In de mail en aan de telefoon deden ze stom en flauw.

Nja niet echt klagen maar als er iets mis is dan is het sneller opgelost via social media dan met bellen enzo.

1 like

welk webmaildienst gebruik jij?
voor prive, niet je werkmail ofzo

• outlook
  • gmail
  • yahoo
  • windows mail
  • apple mail
  • anders:

0 stemmers

en heb jij weleens zo’n 10 minute wegwerp mail gebruikt?
om bijv ergens een account aan te maken, maar geen zin in reclame daarna

• nee
  • ja

0 stemmers

ik houd mijn spreekbeurt niet over mailadressen hoor. en ik doe ook geen onderzoek voor een bedrijf, pure interesse dit. :sunglasses:

Dit ja. Heb het een keer gedaan, met Twitter. Maar had daar 3 volgers ofzo dus dacht dat ik wel safe zat. Werd mijn klaagbericht geliked door een kennis. Was gewoon een beschaafd klaagbericht, maar toch, klagen is klagen.

Ik gebruik nu mijn outlook enkel nog voor spam, eerst was het mijn vaste maar nadat ik een paar keer geblokkeerd werd in het buitenland ben ik overgestapt.

Over spreekbeurten gesproken, heb jij in je basisschool- danwel middelbare school carrière wel eens een spreekbeurt gehouden over:
(lekkere random opties, heb even uit m’n geheugen opgediept wat ikzelf en klasgenoten deden)

• Dolfijnen
  • Konijnen
  • Dinosaurussen
  • Vulkanen
  • Voetbal
  • Hockey
  • Tennis
  • Tweede Wereldoorlog
  • Oude Grieken/Oude Romeinen
  • Middeleeuwen
  • Zeven Wereldwonderen
  • Olympische spelen
  • Een specifiek land
  • Melkweg
  • Alcohol/drugs
  • Een bekend persoon
  • Een bepaald beroep
  • Pesten
  • Ziek zijn/ziekte
  • Een organisatie zoals Unicef

0 stemmers

Scouting, Anne Frank en KOFFIE (??) ik lust die shit niet eens

9 likes

Geen van allen. Wel een keer een spreekbeurt gehouden over honden en toen mocht ik mijn eigen hond meenemen om te laten zien wat een hond was. :stuck_out_tongue:

21 likes

Ik deed in groep 6 mijn eerste spreekbeurt over hersenen. Later nog spreekbeurten over katten, aquariumvissen (?!), de bakker en verschillende geloven.

5 likes

Een keer over de dierenambulance en een keer over een organisatie die mishandelde paarden opvangt in Afrika. Ik kreeg een lager punt voor die laatste omdat “de dierenambulance hetzelfde onderwerp is”.

2 likes

Ah dit vind ik echt vet sneu :frown:

2 likes

En Marokko, allebei op de basisschool. Die van de egel moest nog op papier in plaats van digitaal, veel egeltekeningetjes dus. :hedgehog:

8 likes

Hahaha ik deed het een keer over vlooien, want die had mijn kat toen. Ook echt meenemen in een bakje.

19 likes

Over jachtluipaarden! Dat vond ik zo cool, had zelfs zo’n spreekbeurtpakket van het WNF aangevraagd <3

1 like

Over Zwitserland, vervuiling van de zee en ontwikkelingssamenwerking.

Vast nog wel meer, maar dit herinner ik me nog. Voor mijn spreekbeurt over vervuiling was ik heel enthousiast naar de bib geweest om allerlei boeken te lezen en toen kreeg ik minpunten omdat het “te moeilijk” was. Dat vond ik superoneerlijk, haha, dan ben je eens gemotiveerd :roll_eyes:.

4 likes

Over vulkanen inclusief zo’n vulkaanuitbarsting gemaakt met rode vloeistof!

Zoals hier https://www.ladylemonade.nl/vulkaan-maken-vulkaanuitbarsting-proefje/amp/

6 likes

Over kauwgom en iedereen kreeg uiteraard een kauwgompje. Vond de invaljuf niet zo geslaagd maar ik kreeg toch een “goed” volgens mij.

5 likes