Ja toen PostNL mijn pakketje in de kliko deed omdat ik niet thuis was
Mijn meest memorabele spreekbeurten waren in groep 4 over koala’s en groep 7 over de Titanic.
En ik kan me nog werkstukken over katten, Argentinië en de Olympische Spelen herinneren
Oja en over drop en toen kreeg ik twee dozen autodrop opgestuurd
Nohh kinderen zijn echt stom.
Van de week vroeg mijn date of ik vroeger gepest werd en toen kwamen er allemaal kutherinneringen van vroeger naar boven en nu ik er weer aan denk word ik zó boos op die kutkinderen :@ Zit nog hoog blijkbaar.
Ik heb een keer kaartjes voor de TMF awards gewonnen door heel veel nep e-mailadressen aan te maken om op mezelf te stemmen.
Kreeg er ook vrij van school voor en ik stond helemaal vooraan
De favoriete spreekbeurt die ik ooit heb mogen aanschouwen is van een jongen in de tweede klas die een spreekbeurt gaf over waarom 2pac nog leefde en waar dat uit bleek
Omg wiki wat een luxe!
In mijn basisschooltijd hadden we nog deze boekjes waaruit we onze info moesten halen en dan aanvullen met dingen uit de bieb.
Over kippen, een van onze eigen meegenomen. Lachen! In groep 6 denk ik.
Omg deze boekjes idd
En natuurlijk bron: mijn vader
God ja, mijn vader vond zichzelf altijd de bron der bronnen.
Hij wist álles, vond ie zelf iig. Spreekbeurt over China gehouden, Mn vader die er nooit was geweest sprak er over alsof hij hoogstpersoonlijk onder Mao had gediend.
Echt alleen maar over dieren geloof ik. Zelfs nog in 2 gymnasium, ik snap niet dat dat mocht?
Ik deed hem over het Chinees Nieuwjaar en toen had ik gelukskoekjes mee voor iedereen. Alleen de tekst erin was Engels, dus de juf moest voor de hele klas die briefjes vertalen hahah.
Haha ik deed de mijne in groep 7 over bloed en toen had ik m’n baby born meegenomen en daar een infuus aangehangen met siroop als bloed
Verder was chocola ook altijd een succes en ik heb ook een keer een presentatie Engels gegeven over Robert Pattinson en alle info van een Hyves fanpage gehaald
Ik heb mijn spreekbeurt een keer gehouden over cavia’s(duh) En toen had ik m’n cavia meegenomen, ze zat in zo een katten reismandje. Vervolgens heeft het reismandje de hele middag op de kastje gestaan, omdat m’n ouders haar niet konden halen ivm werk, en ik zelf dus ook niet even naar huis mocht
ik hoop ze dat ze vaak in lego gestapt zijn later.
Gelukkig was mijn konijn niet te vervoeren (beetje agressief), dus ik moest het met een foto doen.
Dit mocht bij ons sowieso niet want allergieën, maar ik weet nog dat mijn moeder me een keer mét de kat van school kwam halen, we hadden 'm nog niet zo lang en ze bleef maar achter d’r aan lopen dus toen ze bij een grote weg kwamen heeft m’n moeder haar maar opgetild en meegedragen. Kan me echt nog zó voor de geest halen hoe mijn moeder daar stond MET KAT. Echt beste dag van mijn jeugd.
Mijn vader kwam met een brandweerauto het schoolplein opgereden tijdens mijn spreekbeurt over de brandweer.
Wow zo vet!
Mijn opa en oma kwamen hun schildpad langsbrengen