Stel je persoonlijke vraag #11

Je komt?

5 likes

Meestal ja, maar vind t zo’n achterlijke gewoonte dat ik de broer van mn vriendin aan het feliciteren ben met haar verjaardag en hij mij dan ook. Dus als het even kan roep ik haaaai allemaal gefeliciteerd he! Van mij mag dit wel afgeschaft worden op zich.

5 likes

Iedereen krijgt gezellig drie dikke pakkerds van me hoor

5 likes

Ik ben aan het bijlezen en ben nu zo benieuwd hoe cool mensen mij gemiddeld vinden dat ik oplet of ik iets kan merken aan de manier waarop de mensen waar ik langsloop op me reageren, en ik denk niet dat het bijdraagt aan m’n perceived coolness

1 like

De universiteit had wel een stallen met dieren telt dat ook?:joy:

1 like

Haha ahh dat vind ik lief!

1 like

Ik heb best lang gezocht maar ik denk dat dit het beste in kaart brengt. Schud jij wel eens een man zo zijn hand? 0:33

Ik heb dit met een man echt heel triest vaak geoefend en hij bleef maar zeggen. “Jij hoeft dat toch niet te doen!” Maar ik vind het een ding blijkbaar. :laughing: En ik bedoel echt die soort klap halve schouder aan elkaar ontmoeting.

• Nee
  • Ja
  • Ik schud geen handen

0 stemmers

Toen je klein was en je verjaardag vierde, had je dan ook zakjes snoep voor de kindjes die kwamen die je gaf als ze weg gingen?

• Ja was Mn favoriete deel als ik naar een verjaardag moest
  • Nee huh was dit een ding?

0 stemmers

Niet helemaal zo maar die manier van handgeven en alle gebaartjes die daarbij horen doe ik op mijn ene werk wel. Hoewel. Mannen doen dat dus altijd en soms ook met mij en dan voel ik me straat en one of the guys :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd met Henk en dat x10 idd
Of
Gefeliciteerd met je broer, gefeliciteerd met je zoon, gefeliciteerd met je schoonbroer, gefeliciteerd met je vriend, gefeliciteerd met je opa en alle andere varianten hierop

Ik weiger om dit te doen :upside_down_face: het liefst zoen ik ook niemand (behalve de jarige), maar hier kom ik helaas niet altijd onderuit

6 likes

Ja. Dus in zo’n kring iedereen langs en feliciteren. :woman_shrugging:t3:

1 like

Blijkbaar ligt het aan mij, gezien de stemmen, maar ik snap niet wat je bedoelt.

1 like

3 likes

Ja en ik had het helemaal gereperteerd en toen kreeg ik idd wat diegene al zei gewoon een hand en 2 kussen of een soort van knuffel. Maar ik was zo bang haha. Ik wilde die ongemakkelijkheid voorkomen. Het is idd wel street als je dat kan vind ik nu.:+1:

1 like

Hahahahaha dat ga ik de volgende keer zeggen. “Gefeliciteerd dat ik er nu ben”

11 likes

En “zo, nu kan het feestje beginnen!”

2 likes

Ja, dat herken ik. Heb daardoor ook al 2 jaar mijn verjaardag niet gevierd. Wil het dit jaar wel vieren, maar kan echt geen mensen kwijt. Mijn moeder en schoonouders willen wel zitten, nou dan zijn al mijn zitplaatsen vol en ruimte voor statafels is er ook niet echt. Ellende altijd, want vind het wel gezellig om mensen uit te nodigen en me uit te sloven in de keuken.

Super gezellig toch met ome Frans en tante Annie?! Altijd weer die vraag, heb je al werk en verkering? Genieten van Hemataart en koffie uit kop en schotel. Advocaatje erbij met een dot slagroom. Heerlijk, kneuterigheid ten top!

1 like

Sterker nog, ik weet wie het zijn!

Dit was vorig jaar in het nieuws en moest er toen bijna om huilen

https://www.ad.nl/buitenland/teddy-6-nodigt-32-klasgenootjes-uit-voor-verjaardagsfeestje-maar-niemand-komt~a4647f49/

4 likes