Stel je persoonlijke vraag #11

Hahaha voor mij 2 uur rijden, maar als we er een dag voor uittrekken wil ik het best rijden! Zeker wanneer ik (gedeeltelijke) wat gezelschap heb :blush:

@anon23429397 hahahaha oké die had ik zelf nog niet bedacht :joy:

2 likes

Ik zou een weerwolvenmeeting ook super leuk vinden. Vanaf mij is het anderhalf uur, maar ik woon dan ook wel dicht tegen de grens aan

2 likes

Aan degenen die roken/gerookt hebben, hebben jullie wel eens gerookt op een plek waar dat eigenlijk niet mocht? Zoals kroeg, club, …

• Ik rook niet/heb nooit (vast) gerookt
  • Ja, wel eens gedaan
  • Nee, nooit gedaan

0 stemmers

Misschien een oproepje plaatsen in het meetingtopic? of ergens waar het beter zou passen?

edit: ik zie nu je berichtje hierboven haha! laat anders maar weten of het haalbaar is etc! ik ben in ieder geval voor :blush:

1 like

Jaaaa @Eddie ik ga meeee

2 likes

Met meerdere mensen tegelijkertijd daten

• Kan echt niet
  • Hangt af van de situatie
  • Ik zou het niet doen, maar voor anderen prima
  • Ja joh!

0 stemmers

Als iedereen op de hoogte is en akkoord is

11 likes

Ik zeg in principe ja joh, maar denk dat ik nooit genoeg mensen tegelijk ga vinden die ik leuk genoeg vind om te daten en denk ook niet dat ik hier de sociale en emotionele energie voor heb :")

Love spelletjes! Alleen mijn familie en vrienden helaas niet echt.

1 like

Ahhh ja ik ook, maar ik doe het amper. Kaarten heeft mijn moeder me geleerd. Ik heb van die kleine handjes en dan ging zij ze eerst voor mij in een waaier doen en dan in mn handen leggen. Maar helaas weet ik niet eens meer wat voor kaartspel we dan deden. 1000 punten? Mn vader moest daar ook helemaal niks van weten overigens. Hij vond het maar onzin, irritant, tijdverspilling en wat al niet meer.

1 like

Heb jij zo’n soort pakje kaarten thuis?
Ah mijn poll was verkloot. Nog een poging.

Heb jij zo’n pakje kaarten in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan jij pokeren?

• Ja ik snap het spel best goed en kan het zelf ook redelijk
  • Nee geen idee
  • Een klein beetje verstand heb ik ervan
  • Wat is dat?

0 stemmers

Ik bedoel gewoon de kaarten. Dit komt uit mijn oma’s huis dus het is al wel oud. Het hoesje is ter bescherming denk ik.

1 like

Oh dacht ook dat het om het hoesje ging. Maar gaat juist om deze specifieke afbeeldingen op de kaarten dus?

6 likes

Wat vond je leuker om te spelen?

• Patience
  • Minesweeper
  • Pinball game

0 stemmers

• Snake
  • Ping Pong

0 stemmers

• Galgje
  • Lingo

0 stemmers

• Lingo
  • Bingo

0 stemmers

Ja ik vind het ook gek dat zo veel mensen op nee stemmen!

2 likes

Misschien dat veel mensen dachten dat het om de specifieke verpakking ging. Dat dacht ik in eerste instantie ook.

29 likes

Wat betekent impotentie? (niet googlen)

• Geen erectie kunnen krijgen
  • Onvruchtbaar zijn

0 stemmers

Weet jij wat spoenk is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

hqdefault

27 likes