Toen ik de typische nederlandse kringverjaardag
foto met vlaggen liet zien aan iemand die het niet kent kreeg ik als antwoord op wat het was: “A family gathering” dus ja haha het komt wel in de buurt opzich.
Of hij.
Houd jij van bordspelletjes? Mn vader vind/vond het vreeeeselijk dus we deden zelden spelletjes thuis. Mn laatste ex vond het juist heel leuk en ik heb me helemaal aangepast toen haha en opzich vond ik het ook best leuk. En met vriendinnen deden we gewoon alles behalve bordspelletjes, zowel vroeger als nu.
- Ik vind bordspelletjes leuk!
- Ik haat het
- Ik doe het nooit dus ik heb er geen mening over
- Sommige bordspellen vind ik wel leuk om af en toe te doen
0 stemmers
Ik heb nog nooit geweerwolft
Heb jij wel eens yahtzee gespeeld op een camping? Toen voelde ik mij de ultieme kampeerder en ik vond het zo leuk
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is overigens gewoon een heel lame spelletje met een bekertje met dobbelstenen. Maar ik kende dat niet echt en toen ik met een vriendin meeging op vakantie voelde dat zo gezellig aan.
dit zou wel echt gaaf zijn! een weerwolven meeting, ik ben voor!
Ik zou alleen al komen om naar jouw mooie accent te luisteren hahah
Niet op de camping, maar dit speelden we wel heeel vaak samen met mijn oma. Later gingen we over op Rummicub en we hebben ook veel woordzoekers gedaan. Good old times.
Maaar, er zijn mensen waaronder ik met een auto, die mensen op een station op kunnen halen en zodoende kunnen we toch een meeting bij jouw thuis houden !
Hahaha voor mij 2 uur rijden, maar als we er een dag voor uittrekken wil ik het best rijden! Zeker wanneer ik (gedeeltelijke) wat gezelschap heb
@anon23429397 hahahaha oké die had ik zelf nog niet bedacht
Ik zou een weerwolvenmeeting ook super leuk vinden. Vanaf mij is het anderhalf uur, maar ik woon dan ook wel dicht tegen de grens aan
Aan degenen die roken/gerookt hebben, hebben jullie wel eens gerookt op een plek waar dat eigenlijk niet mocht? Zoals kroeg, club, …
- Ik rook niet/heb nooit (vast) gerookt
- Ja, wel eens gedaan
- Nee, nooit gedaan
0 stemmers
Misschien een oproepje plaatsen in het meetingtopic? of ergens waar het beter zou passen?
edit: ik zie nu je berichtje hierboven haha! laat anders maar weten of het haalbaar is etc! ik ben in ieder geval voor
Met meerdere mensen tegelijkertijd daten
- Kan echt niet
- Hangt af van de situatie
- Ik zou het niet doen, maar voor anderen prima
- Ja joh!
0 stemmers
Als iedereen op de hoogte is en akkoord is
Ik zeg in principe ja joh, maar denk dat ik nooit genoeg mensen tegelijk ga vinden die ik leuk genoeg vind om te daten en denk ook niet dat ik hier de sociale en emotionele energie voor heb :")
Love spelletjes! Alleen mijn familie en vrienden helaas niet echt.
Ahhh ja ik ook, maar ik doe het amper. Kaarten heeft mijn moeder me geleerd. Ik heb van die kleine handjes en dan ging zij ze eerst voor mij in een waaier doen en dan in mn handen leggen. Maar helaas weet ik niet eens meer wat voor kaartspel we dan deden. 1000 punten? Mn vader moest daar ook helemaal niks van weten overigens. Hij vond het maar onzin, irritant, tijdverspilling en wat al niet meer.