Stel je persoonlijke vraag #11

Vertellen is echt het allerleukste! Ik deed dat vroeger altijd, vooral met kinderen vond ik het fantastisch.

Wij deden ook vaak met kaarsjes, als je dan je ogen weer open mocht doen en je kaars was uit was je af. Maar daarvoor moet je wel voorzichtig doen, anders zet je alles in de fik. Dus chaotisch kon dan niet echt

2 likes

Burger is zo een stomme rol (vind ik) tijdens weerwolven, en als je met veel bent, zijn er daar natuurlijk het meest van. Wel slim om dan extra rollen toe te voegen zoals @anon23429397 doet, blijft het toch een beetje spannend.

1 like

Ik luister meestal op 2.0 snelheid, soms 1.75! En het is afhankelijk per audio of ik er echt iets naast kan doen. Meestal puzzel ik of hang/vouw ik de was op, speel ik Flow op mijn telefoon… Luister ook in bed, maar dan moet ik nog weleens uitkijken dat ik niet wegdommel haha.

2 likes

Je went er gauw aan! Als ik hem nu terug op 1.0 zet, klinkt dat echt verschrikkelijk. Ik ben echt zó blij met de optie om de afspeelsnelheid aan te passen, want de ene narrator leest gewoon veel trager voor dan de ander.

EDIT: Op YouTube klinkt het wel slecht, via een app als Storytel/Scribd/Audible prima

1 like

Ook leuk!!!

Maar de struggle als verteller is dan echt dat je 10 minuten bezig bent per nacht ‘En dan wordt x wakker. Nu wordt y wakker. Nu wordt blabla wakker.’ En die nachten duren dan zo lang haha

4 likes

Mijn vriend was op een interne cursus van zijn werk waarbij ze met heel veel mensen van zijn kantoor in een hotel verbleven. Een van zijn collega’s (tussen de 25-30 jaar oud) werd iedere ochtend gebracht door haar vriend en weer opgehaald, omdat hij niet wilde dat ze in dat hotel sliep.

Ik vind:

• Dat normaal
  • Dat niet normaal
  • Daar niets van
  • Daar iets anders van, namelijk:

0 stemmers

word hier vooral nieuwsgierig van… wat kunnen redenen zijn afgezien van een hotelfobie? het lijkt wel zo’n raadseltje!

5 likes

Van wat ik begreep was het dus uit jaloezie. Dat zij niet ergens anders mocht slapen. Daar vind ik super veel van, maar goed als die vrouw daar zelf mee instemt moet ze dat zelf weten i.m.o. Ik vind het dus alleen best bizar dat het zo ver gaat dat het je ook belemmert in je werk. (Want ze miste hierdoor wel netwerkmomenten en iedereen vond het wel een beetje vreemd.)

2 likes

oh ja duhhh. klinkt wat ongezond.

Wat is een boswandeling drinken? Of is het een grapje haha😅

1 like

Hahaha wauw, maar zo te zien heeft nog niemand dat gedronken.

Dit was echt mn lievelingsdrankje dus als ie vegan was had ik hem zeker al gedronken deze maand.

3 likes

Pfoe dat zou ik ook echt heftig vinden.
Maar ik ken ook mensen die niet echt buitenshuis kunnen slapen vanwege een chronische ziekte oid en dan zou het juist wel lief zijn dat haar vriend haar brengt en haalt

1 like

Hahaha. Dit heeft mijn vriend altijd met het wachten op eten in een restaurant. Zodra hij een sigaret aansteekt komt het eten op tafel.

3 likes

Ik zou meer zoiets hebben van als jij perse wilt dat ik daar niet slaap kom je me halen ook. Ik ga geen extra moeite doen.

Hard op gelachen.

3 likes

Is het ook niet een beetje een schreeuw om hulp van die collega? Anders verzin je toch een smoesje waarom je niet in dat hotel kan slapen, ipv eerlijk te vertellen dat je vriend het niet toestaat? Zou als een collega van mij zoiets vertelde toch eens een gesprek met haar proberen aan te knopen iig.

5 likes

Hm, dat weet ik niet. Juist als het voor haar ook geen probleem is, zal ze hier gewoon eerlijk over zijn en geen smoesjes verzinnen, denk ik. Vind het niet direct een schreeuw om hulp. Zal het, als ik haar collega was, misschien wel bespreken. Maar dan meer met de insteek dat het jammer is dat ze het avondprogramma mist en het netwerken en of ze dat zelf niet jammer vindt.