Stel je persoonlijke vraag #11

15 euro voor 7 ml

1 like

Hellofresh (maaltijdbox)

1 like

Weekendabonnement NS

5 likes

Een box met spullen voor m’n hondje :grimacing:

2 likes

Ja het is echt het allerbeste ooit! :grin::grin::grin:

1 like

Mijn maandlenzen zijn via een soort abonnement.

2 likes

Wel van gehoord maar weet niet of het kan haha, ken de serie niet inhoudelijk verder.

Ja!
@Maestoso het is 14,95 per maand en 8 ml per flesje, eigenlijk is het een soort grote tester. Je kan er met 3 keer spuiten per dag een maand mee doen! Echt wel leuk om een keertje te proberen, je kan het maandelijks pauzeren/stopzetten

2 likes

Ik krijg een error in m’n hoofd door die schaal van 1 tot 20 ipv 1 tot 10

2 likes

Wow, dit zie ik nu pas. Ik stemde alsof het 1-10 was.

Ik heb vandaag weer eens een presentatie en heb er zo’n grafhekel aan, want denk altijd dat ik niet uit m’n woorden ga komen en het moet uiteraard wel zo natuurlijk mogelijk en en en en. Ultieme gelegenheid om mezelf lekker af te kraken.

Hoe leuk vind jij presenteren?

• Heel leuk, helemaal in mijn element
  • Wel leuk meestal
  • Neutraal
  • Niet super leuk, maar het gaat
  • Niet leuk
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

@Luzarl deel je geheim

1 like

Mijn iPhone agenda, waar moet ik dan op stemmen?

1 like

Ik gebruik een papieren agenda en Google agenda want anders mis ik overzicht, terwijl dit soms ook onoverzichtelijk is

1 like

Ik gebruik papier en digitaal (iPhone) zodat ik zeker niks vergeet.
Ik vind het handig ook om van die meldingen een dag van tevoren en een uur van tevoren in te stellen, stel ik vergeet te kijken in mijn agenda of te laat.

2 likes

Ik gebruik mijn iPhone kalender als back-up, maar eigenlijk is mijn brein mijn ultieme agenda. Ik heb zo weinig afspraken dat ik alles wel onthou :joy:

4 likes

Er ging echt een wereld voor me open toen ik van een papieren agenda naar google calendar ging. Heel overzichtelijk, je kunt alles wijzigen zonder dingen door te strepen, alles kleurtjes geven (doe ik voor werk, sport, afspraken, leuke dingen en to do’s), mensen uitnodigen, meldingen toevoegen bv 30 minuten voor een afspraak. Daarnaast heb ik m’n mobiel altijd bij me, agenda niet altijd.

Ook bij heel veel sites kun je de afspraak in je agenda importeren, zoals bijvoorbeeld bij NS, 9292, Picnic, opticien…

Zou echt niet meer terug kunnen naar papier!

7 likes

^^ Dit! Ik ben ook heel tevreden met Google Calendar. En door de kleurcodes ook heel overzichtelijk.

Ik gebruik als aanvulling nog wel een papieren weekplanner (zo’n A3-blok waarvan je steeds een blad kunt scheuren) en een Word-doc voor m’n semester-studieplanning.

1 like

Bedoel je dit of? Ik open dit voor het eerst. Dat staat bij mij allemaal op de achtergrond verborgen ofzo.

Ja! Maar ik gebruik zelf de week-view het liefst (te selecteren via de 3 horizontale streepjes).

(Je kan er via de pc ook aan op calendar.google.com .)

1 like