Stel je persoonlijke vraag #11

Ok thanks ik zal eens ff kijken of ik dat chill vind. Papieren agenda vind ik ook niet zo handig

1 like

Eens! Ik heb een baan met een onregelmatige dagen, en dat rooster synchroniseert automatisch met de calendar op m’n telefoon en laptop, superhandig. En ik heb de agenda van mijn andere werk ook geïmporteerd maar alleen op m’n laptop, zodat ik daar buiten werktijd niet ook mee bezig ben. Oh en zonder die meldingen zou ik sowieso de helft van de tijd mijn yogalessen vergeten

1 like

Nooit van gehoord. Ik heb vast onder een steen geleefd

22 likes

Hahaha I know :sweat_smile:

https://www.ad.nl/wonen/tino-martin-als-je-mij-niet-kent-heb-je-onder-een-steen-gelegen~a0fc754a/

15 likes

Ik heb er ook nooit van gehoord, maar ik distantieer mij ook graag van zulke muziek.

18 likes

Ben blij dat ik onder een steen leef dan haha.

16 likes

Ik vind hem ook gewone een arrogante kwal. Ik ben ook op spotify als ik iets van hem hoor.

En ook dit… https://www.story.nl/artikel/showbizz/tino-martin-reageert-op-vechtpartij-oostenrijk

Vechtpartij was nadat hij een vrouw beledigde om haar postuur.

Hij verdient er gelukkig wel aan

1 like

Ik dacht dat ik hier nooit van gehoord had, maar nu je dat zegt over die straattaal ik bedenk me ineens dat mijn vriend er laatst over zat te foeteren, inderdaad ook over die straataal die er totaal niet inpast. Op zijn werkplek staat Q standaard aan en daar wordt het blijkbaar veel gedraaid, ben heel blij dat dat op mijn werk niet zo is :sweat_smile: .

2 likes

Haha Glen was laatst op de radio en hij vindt dit juist heel erg leuk. Hij vertelde toen dat hij het heel lastig vond om zelf te zingen en te rappen, maar dat muziek maken/schrijven hem wel heel blij maakt. Dus dat dit voor hem een soort droomscenario was. Zo wordt zijn muziek toch bekend. En hierdoor gaat hij zelf het zingen en rappen ook weer oppakken. Misschien is het een goed duwtje in zijn rug geweest!

7 likes

Ja tuurlijk vindt hij het leuk als hij de schrijver is :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

7 likes

Ja een bos bloemen die ik gratis bij de appie mocht pakken. Hij was toen 20 en ik 17/18 ofzo en we wisten er weinig van. Hij had ze in een heel lomp groot bierglas gestopt. Na een week stond het er nog. Hij heeft een aantal jaren laten wel een leuk bloemetje aan mij gegeven maar ik denk niet als bedankje voor dat. Dus eigenlijk telt het niet maar ik had ze net zo goed zelf op mn kamer kunnen zetten.

2 likes

Maar waar valt deze muziek dan onder? Een straat/volkszanger?
Ik hoor hier pas vandaag van. En ik weet dat het woord oprecht hier bijna verboden is maar ik vraag me af wat dit dan voor soort muziek ik? Ik luister nooit nederlandstalig, nooit gedaan ook. En heb oprecht nog nooit zoiets gehoord.

1 like

het is alleen verboden als je het verkeerd gebruikt. of ja verboden. je krijgt dan een virtuele post-it met een boete op je neus.

7 likes

Ik vind het volksmuziek, met iemand die straat probeert te doen maar daar faliekant in mislukt. Ik zat ook echt hardop van wtf is dit??? Is dit serieus!!! Het slaat zo nergens op, zo’n witte kerel die die zinnen uitspreekt. M’n vriendinnen vinden het wel leuk, ik vind het vooral heel belachelijk :’)

Edit; huh je zo raar; ik heb hierboven staan “Is dit serieus? ? ? ! !” Maar als ik het post komen er alleen uitroeptekens te staan.

3 likes

ik ook nog nooit van gehoord, maar zo heel moeilijk bedenken is het niet denk ik toch? :’)
gewoon Nederlandstalige muziek dan toch? nederpop ofzo miss = nederlandse popmuziek

Hahaha, dit doet me denken aan dat programma van Ali B, Ali B op volle toeren, ofzo! Waar een Nederlandse rapper en een (vaak veel oudere, maar niet altijd) volkzanger elkaar leerden kennen en op het eind elkaars nummers gingen interpreteren, heel leuk vond ik dat!

Ik vind dit eigenlijk ook wel meevallen, na het lezen van de reacties had ik iets veel ergers verwacht.

1 like

Dit is echt mijn lievelingsliedje

2 likes

Ja ik vind dat wel moelijk te bedenken. Ik weet daar echt niks van. Ik weet niet eens wat nederpop /isinhoud. Dus dat is mijn level. Mijn familie heeft ook nog nooit iets nederlandstaligs opgezet.

Ook geen Andre Hazes?