Ja voor mij precies hetzelfde
Voor *mijn man, hij zou het echt een verschrikkelijk kutcadeau vinden
Dit is zon lied wat ik op een of andere manier uit mn hoofd ken maar ik weet niet hoe. Ik hou niet van dit soort muziek ik zoek dit zelf ook niet op.
Is dit niet iets wat eerst een rap was … volgens mij van Glenn Faria (mc fit) al die tattas jatten zijn muziek.
Ik vind bloemen niet perse een ongeschikt cadeau voor een man, maar van specifiek mijn vriend en mijn vader weet ik vrij zeker dat ik ze geen plezier doe met bloemen. Ik heb ook een vriend die bloemen wel zou waarderen, maar voor zijn verjaardag vind ik altijd dingen die ik leuker vind/ die blijvender zijn dan bloemen, dus dat is er gewoon nooit echt van gekomen 🤷
Mijn vriend houdt niet van bloemen, hij koopt ze dus ook nooit voor mij.
Ik kan hem veel blijer maken door een zak snoep of een reep chocolade mee te nemen :).
Oké! Dan heb ik het mis!
Ik heb op nee gestemd want ze zijn alledrie leuk. Maarrrr; het hangt wel van de dag af! Ene dag heb ik meer met de een dan met de ander.
Ik heb een studiegenoot die goed op weg is om een BEC te worden haha
Ik ben heel benieuwd of ik iemand’s BEC ben in het echt. Ik ben van mezelf een vrij vrolijk mens en aardig positief ingesteld, en krijg vaak van mensen te horen dat ze me zo lief/open/vriendelijk over vinden komen. Ben ook best conflictvermijdend, als iets me niet écht boeit hou ik me liever op de achtergrond dan dat ik een confrontatie aanga (zou ik zelf liever anders zien trouwens). Maar ik kan me dus ook wel voorstellen dat er mensen zijn die dat juist schijtirritant vinden. Ben daar wel echt benieuwd naar, jammer dat je in het echt geen anonieme polls kan doen
Het gaat om stage inderdaad! Maar ik kan geen extra werk doen ofzo, dat is er gewoon niet.
Misschien vast aan een stageverslag werken of iets dergelijks? Ik zou wel proberen te vermijden om al te vaak de eerdere trein te pakken, tenzij het echt duidelijk overlegd is idd!
Zeker weten.
Maar eerlijk: iedereen is toch liever een verworven smaak dan zo bland dat mensen überhaupt geen mening over je hebben omdat je zo onopvallend saai bent?
Dat doe ik altijd op vrijdag! Ik werk officieel een halve dag dan, maar ik werk ‘s middags op kantoor aan dat verslag.
Ik vind het maar moeilijk. Ik neem tot nu toe bijna altijd de latere trein, maar dan werk ik dus 40 minuten per dag extra en dat tikt wel aan. Maar goed, ik zie wel hoe het allemaal loopt
Ik zou het gewoon echt een keertje overleggen dan! Want 40 minuten per dag extra tikt wel aan inderdaad.
Ik wil wel pollen wie mij kent en of ik iemand bec ben. Maar niet omdat ik iets ga doen met die info, gewoon benieuwd.
Ik vond jou best wel lang aanvallend en agressief in je berichten, maar ik vind sinds een aantal maanden ofzo dat je echt positiever bent en je valt me nu echt vaak op als leuke forummer geen idee of dat ergens aan ligt wat jij anders doet of dat het puur mijn eigen invulling is hoor, maar ik wilde dat al een tijdje zeggen dus ik grijp nu deze kans aan haha
Ik snap dat het niet zo leuk is om elke dag 40 minuten extra op je werk te zijn, maar je hebt (lijkt mij) wel zelf voor deze stage gekozen. Dus dan vind ik dat je daar niet over moet ‘klagen’. En daarnaast vind ik nog steeds dat dat iets is dat je met je werkgever moet overleggen, en niet hier moet vragen om meningen want wij kennen de algehele situatie niet + wij zijn je werkgever niet. Denk dus dat je niks hebt aan de mening en van anderen, behalve die van je werkgever en collega’s.
Ik zou er zelf geen problemen mee hebben als een collega elke dag een kwartiertje eerder weg gaat om de trein te hebben. Maar ik vind het zelf fijn om
na mijn werkdag rustig de tijd te nemen om spullen op te ruimen en even een stukje te wandelen als ik naar huis ga. Dat momentje aan het het einde van de dag vind ik eigenlijk net zo waardevol als een half uur eerder thuis zijn maar daar tegenover wel enigszins gehaast weg moeten gaan. Daarom heb ik op 16:55 gestemd!
Oh ik word hier zo nieuwsgierig van. Heb wel een vermoeden dat ik iemands BEC ben. Ik heb wel mensen aan wie ik me stoor maar een echte BEC heb ik niet denk ik?
Hahah sommigen wel, sommigen niet, ik weet t niet.
@crazyplantlady Ah thanks! Leuk om te horen. Ik weet eigenlijk niet of ik nu anders doe dan eerst maar ik weet wel dat bijna iedereen dit tegen me zegt: ‘ik dacht eerst altijd dat je een bitch was maar dat valt heel erg mee’. Zal komen omdat ik gewoon nogal direct ben (iets wat ik niet eens altijd door heb) en mensen ff moeten wennen ofzo.