Stel je persoonlijke vraag #11

Hahaha ja nouja mijn vader vind andre hazes dan wel een heeeeele goede volkszanger!! Maar verder, dat hoorde ik ook pas na zn dood, van andre hazes dan he.

2 likes

En kobo plus, iets vokr mijn lenzen, basic fit, 1x per week een PT en de ANWB :joy:

2 likes

Wij hebben dijken gebouwd en dat maakt echt alles op deze planeet goed.
Of toch niet? @Eddie
Ken jij hem nog?

6 likes

Ik werk 5 min lopen van het station en werk officieel tot 16:30. Ik ben elke ochtend 20 min ‘te vroeg’

• Trein van 16:25 halen en dus iets eerder weg
  • Tein van 16:55 en dus langer blijven

0 stemmers

Hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat Glen te weinig money in zijn zakken heeft.

5 likes

Heb gestemd voor 16:25, maar ligt er eigenlijk aan of je te vroeg bent en gaat ouwehoeren in de koffiecorner of al aan het werk gaat haha

1 like

Wij beginnen pas om half 9 met werken, daarvoor kan ik niks doen maar dan lees ik me alvast in en lees ik het nieuws! Dus niet candycrushen

Maar dan zou je dus ongeveer een kwartier eerder stoppen? Afsluiten, spullen pakken, naar buiten, vijf minuten lopen en dan 16.25 de trein.
Het zou mij heel erg irriteren als een collega dat altijd zou doen. Maar als je het afwisselt, lijkt het me geen probleem.

Ik zorg wel dat ik mn werk af heb hoor! Dus dan kan ik wel een half uur niks doen, maar dan neem ik liever een trein eerder. Anders zou ik het ook nooit doen

1 like

Ah in dat geval heb ik wel mijn stem aangepast naar de trein van 16:55.
Als je niet daadwerkelijk al 20 minuten eerder (kunt) beginnen met werken vind ik het ook niet oké om iedere dag eerder weg te gaan. Kan je niet overleggen of je wat eerder kan beginnen?

Nee, wij hebben een gezamenlijke dagopstart en die is om half 9. Ik ben de eerste 20 minuten ook alleen. Maar als ik een trein later neem ben ik te laat

Zulke situaties zijn natuurlijk heel persoonlijk, maar ik zou het even overleggen. Als het af en toe is vinden je collega’s het denk ik niet erg. Maar ik kan me voorstellen dat ze het wel vervelend vinden als je iedere dag eerder weggaat en je niet eerder kan starten met werken, ook al ben je wel te vroeg.

4 likes

Ja de poll was ook omdat ik vandaag om 16:00 klaar was en mn collega zei ja ga maar anders. Maar ik vind dat dan een beetje stom en ga dan meestal nog een beetje op de computer dingetjes lezen en voorbereiden. Maar dan zit ik dus wel een uur echt niks te doen.

Nou dan is het prima toch! Ik stuur mijn collega ook af en toe eerder weg als er niet zo veel te doen is. Ik heb het liever in mijn eentje wat drukker, dan dan we met z’n tweeĂ«n zitten te wachten tot de telefoon gaat haha.

1 like

Dit ligt toch totaal aan wat voor werk je doet en wat je verantwoordelijkheden zijn? En of het mag?

1 like

Mijn BECs zijn wisselend. Kan er ook weer snel overheen zijn opzich.

4 likes

OkĂ© die ‘wie ben jij’ komt heel onvriendelijk over maar bedoel dat ik me geen post van je voor de geest kan halen hahaha

1 like

O nee zo bedoelde ik het niet! Ik onthou nooit wie wat post, dus wie weet heb ik van alles onthouden maar gewoon niet dat jij het was!

2 likes

Oh same girl, drama :heart:

@Maestoso Ik vind je niet irritant, maar ik weet wel meerdere polls waar het ging over of je bepaalde mensen op het forum niet mag en volgens mij heb jij bij de meeste van die polls daarna ook een poll gestart met of jij toevallig diegene bent die mensen niet mogen. Het is echt zooooo makkelijk gezegd (ik was ‘vroeger’ ook zo), maar mensen gaan sowieso een mening over je hebben, soms negatief. Soms kan je daardoor iets aan jezelf willen aanpassen, vaak genoeg ook niet. Sommige mensen liggen elkaar nu eenmaal niet. Ik denk dat het echt fijn voor je zou zijn als je wat meer schijt zou hebben aan wat mensen hier op het forum eventueel over je denken. Ik zit nu wel veel in te vullen hoor, misschien ben je wel hartstikke /care, maar gewoon een observatie.

10 likes

Ik ben net pas lid, dus ik denk het niet haha