Ik zou het ook heel spannend vinden hoor! Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen. Maar in dit geval vind ik het echt een beetje uitbuiting en ik weet 100% zeker dat zij zich dat echt wel realiseert. Gewoon een net berichtje sturen dat je er nog eens over hebt nagedacht en het uurloon echt niet vind passen bij je leeftijd en de verantwoordelijkheden. Meer dan genoeg bijbaantjes die 3x zoveel opleveren!
Ik ben heel benieuwd!!!
Ik kreeg vroeger 7,50 voor een avond oppassen op neefjes en dan bleef ik ook slapen
En 9,50 bij een gezin van 19-23 uur. Ik vond dat toen prima want ik maakte daar mân huiswerk in plaats van thuis en at lekkere dingen uit de kast. Ik heb soms wekenlang die kinderen niet eens gezien.
Heeft ze al geantwoord? Zo goed dat je een berichtje hebt gestuurd en voor jezelf bent opgekomen!

. En ik weet niet welke regio je woont, maar weet echt nog wel een paar vriendinnen die een betrouwbare, beetje volwassen oppas zoeken!
Wow, ik krijg hier opeens een zieke flashback van. Ik weet dit door zoân soort Diddl-quizblok? Ik was het bestaan daarvan helemaal vergeten. Deze bedoel ik!
Ja het staat er alsof het heel veel is, maar ik vind het gewoon prima/normaal. Zeker niet veel.
Ik krijg/kreeg dus bij sommige gezinnen een avondtarief en vond dat toch zo belachelijk. Ja ik kan wel studeren/lezen/bellen/tv kijken ofzo, maar ik zit wel in een vreemd huis te wachten tot je thuiskomt en het is nog altijd een tijdsinvestering. Kreeg dan zelfs onder minimumloon, 7,50 p uur. Nu zou ik daar echt niet akkoord mee gaan.
Ik vind oppassen echt niet makkelijker dan winkelwerk. Leuker ja, en minder saai (Ik haatte werken in een winkel) en daardoor makkelijker om te doen, maar kiddos kunnen super druk zijn. Weet niet hoe oud ze zijn, maar soms ben je ook half aan het opvoeden en helemaal als ze nog erg klein zijn ben je er constant mee in de weer.
Dan brengen ze die kinderen maar beter naar de opvang toch? Je bent hartstikke goedkoop zo en ik vind het bijna misbruik maken. Ik zou er niet mee akkoord gaan.
Oke bedankt ik ga ze eten! Als ik ziek word vannacht is dat absoluut jullie schuld
Ik zei nee omdat ik met kip extra voorzichtig ben. Maar nu ik zie dat de meerderheid ja heeft gezegd ben ik misschien veel te spastisch.
Eetze!
Lekker bijverdienen zo haha
Huh ik dacht aan kapucijners :â) heb dus ja gestemd maar dat is fout
- Ja, ik heb je naam wel eens voorbij zien komen.
- Ja, ik lees je Posts en weet wie je bent.
- Nee, wie ben jij?
0 stemmers
Gewoon omdat ik nieuwschierig ben;
Ken jij mij als ffâer?
Ik ben best wel benieuwd hoe groot het bereik is hier 
Nou ik heb ze op, nu een kwestie van binnenhouden! 
Ik herinner je door iets wat je hebt gepost in het wjekw topic.
Ik vraag me af of ik heel erg dwaas ben om over dit na te denken
als je al (voor een langere tijd) over een ex heen bent, zou je er ooit over na denken om weer met die persoon uit te gaan (daten)? -natuurlijk wel als je beide single bent en een niet te rampzalige breakup hebben gehad hahh
- Ja
- Ja, alsâŠ
- Weet ik niet
- Nee nooit
0 stemmers
ja daten bedoel ik. in mijn omgeving gebruiken we vaker uitgaan dan daten om het in zo een context te bedoelen
hihi sorry, had op de universiteit vaker dit soort verwarringen met mensen maar is lastig om de spreekwijze van waar je vandaan komt te onderdrukken. ga het wel even aanpassen
Ligt er helemaal aan waarom het destijds is uitgegaan toch. Als hij me bedrogen heeft of je ruzie hebt gehad dan zou ik het echt niet doen, maar als het destijds gewoon niet jullie tijd was om samen te zijn dan zou ik het wel overwegen.
Nou oké doei dan