Stel je persoonlijke vraag #11

Ja, 25 cm :blush:

4 likes

Ben aan het sparen (wil tot minstens over schouderlengte overhouden) maar verf m’n haar wel dus het is nog even kijken of en waar het uiteindelijk kan!

1 like

Ik heb niet echt een dominante hand… ik gebruik beide handen evenveel en kan ook met beide schrijven.

3 likes

ik ken BEC echt als de afkorting van bedrijfseconomie op roosters (mbo en hbo) dus ik vind dit gesprek heeeel moeilijk te lezen omdat ik steeds denk: bedrijfseconomie!!!

9 likes

Vaak wel, helemaal als het echt een ander kapsel is, maar de laatste keer vond ik het direct heel mooi staan en was ik er gelijk aan gewend. Nieuwe kleur moet ik ook altijd aan wennen, zelfs als ik die kleur al eens gehad heb en soms zelfs als het een touch up is van de kleur die ik al heb 🤷

2 likes

De één na laatste vraag kan ik niet beantwoorden, omdat ik nooit iets nieuws doe met mijn haar. :woozy_face: Ik knip het altijd op schouderlengte en het enige wat ik ermee kan is een knot maken waarmee ik op een sumoworstelaar lijk.

12 likes

Ik verf het altijd weer groen of knalrood, dus dan zeggen zelfs mn katten er iets van :no_mouth:

6 likes

Ja mijn directe collega waar ik naast zit. Ik wordt al gek van gewoon zijn aanwezigheid. Het hele bedrijf, behalve de baas, mag hem niet. En mijn andere directe collega werkt standaard 1 dag in de week thuis omdat ze echt niet 5 dagen met hem kan zitten(haar woorden)

Blijft bij jou ook het aantal ongelezen berichten naast een topictitel staan, ook al heb je alles al bijgelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet altijd, maar wel soms

1 like

Ok danku! Dit bericht had ik gemist.

1 like

Ik heb sowieso al die bolletjes uit staan. Kan het iedereen aanraden.

4 likes

Onderaan in een topic klikken op normaal, dan volg je het topic niet meer.

Zowel een papieren als op mijn telefoon

Ik volg idd geen topics, maar hij onthoudt wel waar ik gebleven ben gelukkig. Doet het volgen van een topic nog iets anders?

Als er nu een bom op de ridderzaal valt, is Stef Blok onze nieuwe leider. Ben je daar blij mee?

• Ja
  • Nee
  • Wie?

0 stemmers

Ik weet wel wie het is, maar heb er geen mening over eigenlijk

2 likes

Voor de ‘wie?’ mensen: hij is onze minister van buitenlandse zaken van de VVD en hij is de ‘designated survivor’ van de dag.

3 likes

Maar hij hoeft het niet alleen te doen. Hij heeft Stef Sok!

download

57 likes

Wat vet! Hoe ben je daar in gerold als ik vragen mag? (En hoe heb je jouw kennis vergaard? Dmv een opleiding of in je vrije tijd?)

1 like