Stel je persoonlijke vraag #12

Als ik een jongetje zou krijgen zou ik m als baby korte broeken en hoge sokken aantrekken, met shirts met ruches.

Echt deze bullshit zou ik elke dag doen:

Heerlijk toch, wil dat zn jeugdfoto’s eruit zien alsof ie geboren is in 1917.

56 likes

Ik ben de afgelopen 2 weken 2 keer onder de zonnebank geweest, ik ga volgende week op vakantie en vind het fijn om nu al een kleurtje te hebben ook omdat ik dan daar niet zo snel verbrand. Voor de rest ga ik nooit onder de zonnebank maar smeer ik zelfbruiner.

1 like

Ja dat is ook de reden dat ik nu wil. In het buitenland verbrand ik zoveel sneller dan in NL, ook al smeer ik me rot. Dus ik hoop door al een beetje voor te bruinen dat te voorkomen. Maar 1x per week is dus voldoende? Ik wil liever niet vaker (want ja toch slecht + au mn portemonnee) dus dat zou top zijn.

Ik ben overigens nog aan het overwegen of ik na mn buitenland tripje een soort light versie van mn kleur wil vasthouden (beetje tussen hoe ik nu ben en vakantie-bruin in), vandaar mn tweede vraag.

Hm ja ligt aan je huid hoeveel voldoende is denk ik. Ik word heel snel bruin en zie na 1 keer al een groot verschil, maar ken ook mensen die 6 keer kunnen gaan zonder ook maar een mini kleurtje te krijgen.

1 like

Oh heerlijk, lekker op z’n Spaans

16 likes

Maar dan wel met smockwerk!

Ik vind dat zo schattig hè

6 likes

Waarom heb jij ‘s werelds kleinste foto ooit lol?

17 likes

Ik heb mijn hele vroege kindertijd in de meest uitbundige outfits rondgelopen (zelfgemaakt door mijn moeder omdat ze daar zo hard om moest lachen) en ik ben 100% van plan deze familietraditie voort te zetten. Dat is toch een van de redenen dat je een baby hebt man

9 likes

Ik heb katten en honden

1 like

Mn moeder huilt echt zo snel. Ik vond dat vroeger als kind mega irritant en noemde haar dan wel eens jankerd of aansteller. Oops.

1 like

Omdat het nu toch al zo uitgebreid besproken wordt. Wat was jouw cito-score?

  • Geen Cito gehad
  • Weet ik niet meer
  • 500-502
  • 503-505
  • 506-508
  • 509-511
  • 512-515
  • 516-518
  • 519-521
  • 522-524
  • 525-527
  • 528-530
  • 531-533
  • 534-536
  • 537-539
  • 540-542
  • 541-543
  • 544-546
  • 547-549
  • 550

0 stemmers

(Het kwam toevallig zo uit met de telling dat 550 alleen overbleef. Maar wellicht kunnen mensen die er nog erg veel trots uithalen zich zo nog even speciaal voelen. It’s lonely at the top enzo.)

11 likes

Kansloze 12-jarige sofetch vibes coming: ik weet nog dat ik moest huilen omdat ik op 1 vraag na geen 550 had gehaald en dat ik een fout had bij het onderdeel taal, terwijl ik vond dat ik daar De Beste Van De Klas in was. Ik weet ook nog welke vraag het was: je moest het tegenovergestelde van troebel aankruisen en ik dacht dat troebel doorzichtig betekende :sob:

9 likes

Heb je weleens een van onderstaande voedselinfecties gehad?

  • Salmonella
  • E. Coli
  • Campylobacter
  • Listeria
  • Yersinia enterocolitica
  • Vibrio parahaemolyticus
  • Shigella

0 stemmers

Hoelang heb je je toen ziek gevoeld?

  • Korter dan enkele dagen
  • Enkele dagen
  • Een week
  • Enkele weken
  • Enkele maanden
  • (Bijna) een jaar
  • Langer dan een jaar

0 stemmers

Ik kan echt niet kiezen, wil al deze jassen :frowning: Welke zal ik kopen?

1:

2:

3:

4:

5:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

1 like

Je poll geeft nu een gemiddelde cijfer, denk niet dat dat de bedoeling is? :biggrin:

3 likes

Haha. Ik denk niet dat je met de uitslag van deze poll ver gaat komen :stuck_out_tongue: ‘Hallo ik wil graag jas 3.67 kopen.’

18 likes

Hahahaha oh god wacht even

5 likes

@ijsklontje @Lemongrab Nu klopt het wel toch? Al is jas 3.67 ook wel een goede suggestie, dan koop ik uiteindelijk niks :sweat_smile:

1 like

Haha yes nu gaat ie goed!

1 like

In een ander topic gaat het over de cito toets en ik heb die nooit gehad, vroeg mij af of er meerdere waren die geen cito toets hebben gehad. Kreeg wel een of andere vage toets ieder jaar vanaf groep 4 ofso en voor de rest advies van de docent.

Dus, heb jij een cito toets gehad op de basisschool?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: Ik zie nu pas de poll van @Lemongrab dus eigenlijk is deze hele poll overbodig, sorry.

2 likes