Heb jij in je essentie het gevoel dat je een geliefde/relatie nodig hebt om echt compleet en gelukkig te zijn?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Heb jij in je essentie het gevoel dat je een geliefde/relatie nodig hebt om echt compleet en gelukkig te zijn?
0 stemmers
Ik heb tig jaar geleden tijdens uitgaan gevraagd of hij I love Rikkerts wilde âtatoeerenâ op mn arm. Hij begreep er echt geen fuck van. Wel heel veilig op mn onderarm.
Ik snap je punt maar een om een taal te beheersen moet je het bijhouden. Dat doe ik niet en nu kan ik enkel nog Duits lezen en een paar woorden spreken. Verder wil ik geen moeite doen.
Waarom heb jij er spijt van?
Nouja, het is het buurland van Nederland. En ja ik wil gewoon geen Duits spreken, niet uit haat. Maar een soort been there done that. Het is altijd makkelijker als je hun moedertaal spreekt natuurlijk. Maargoed misschien is het wel een impopulaire mening dat je geen zin hebt om Duits te kunnen spreken. En wanneer is destijds? Ik kreeg voor het eerst Duits toen ik in de brugklas zat.
Ik vind dit schattig
Eerste studie: nee. Huidige studie: ja, maar niet op mijn 18e. De âverspildeâ tijd ertussen vind ik wel prima eigenlijk.
Haha ik ga altijd zo stuk om jouw gehaat op Woerden. Terugkerend thema.
Edit: haha ging ff zoeken in je posts, en had wel iets van 5 hits verwacht maar het waren er maar liefst 12, allemaal met dezelfde strekking. https://www.forumfeminarum.nl/search?q=%40Leeuwenhart%20woerden%20
Die tweede persoon zou ik idd wel vermijden. Mede door dat Hello Kitty papier.
Mensen die open puntjes (of hartjes ) op een i tekenen, die kan ik ook niet serieus nemen.
Juist niet, ik vind heel georganiseerde mensen zo anaal.
Laat je teugeltjes vieren
Bolle handschriften met open rondjes of hartjes als puntjes zijn de comic sans van real life.
Ben geen fan van de feestdagen, ik kom alleen voor het eten
Huh anaal? Banaal?
Van anal. Tight, strak.
Heb je ooit een kliklijn/meldpunt gebeld om iets aan te geven wat je hebt gezien?
0 stemmers
Zo ja, vaker dan eens?
0 stemmers
Belde je omdat je vanuit rancune of oprechte zorg?
0 stemmers
Zou je overwegen een melding te maken van iets waar je eigenlijk geen gevaar door loopt/last van hebt, maar wat wel tegen de regels is?
0 stemmers
Zou je sneller klikken als je er geld voor kreeg?
0 stemmers
Haha ik heb zelf een heel lelijk soort doktershandschrift dus ik weet dat iemands handschrift niets zegt over hoe diegene is. (Haha dit klinkt alsof ik vind dat ik zelf superknap en meisjesachtig ben maar je snapt wat ik bedoel hoop ik)
Ik krijg soms zelfs: âWOW heb JIJ dit geschreven? Ik dacht een man!â Jaja, handschriften zijn ook gendered
Ik idd ook de politie omdat er om 05:00 âs ochtends een voordeur wagenwijd open stond
Ok. Ga ik in de stad sushi afhalen? Moet eigenlijk ook iets anders ophalen. MAAR het kost 25 euro voor twee rollen (wel teringlekker) Ă©n het is Duitse dagâŠ
Rancune omdat ik al jaren ontzettend veel last heb van de bovenbuurman en hij inmiddels de stoep tot zijn opslag heeft gemaakt, ter lengte van 3 huisnummers. Iedereen kan er last, maar elke week komt er weer een frietswrak/verrotte scooter bij. Maar de handhavers hebben ook geen zin meer in hem.