Stel je persoonlijke vraag #12

Ligt ook wel aan het vakgebied… en hoe snel je iets anders kan vinden

2 likes

Online shoppen, hotelovernachtingen boeken, belastingaangifte, administratie bijwerken, dingen voor mijn vrijwilligerswerk regelen. Alles kan als ik nachtdienst heb of in het weekend werk. :ok_hand:

2 likes

Ik heb dit gedaan en hoewel het uiteindelijk goed is gekomen heb in erg veel stress gehad in de periode dat ik geen baan had. Heb wel ja gestemd maar zou het niet perse aanbevelen

Ik heb een baan met vast contract waar ik wel gelukkig van werd opgezegd voor ik iets nieuws had (om ver weg van mijn werk te gaan samenwonen). Mijn vriend was in dit geval mijn financiële vangnet voor de vaste lasten en ik had spaargeld.

Ik zou zorgen voor een goed plan qua geld. En anders (als het risico te groot is) gewoon zo hard mogelijk solliciteren tot je iets vindt en daarna pas opzeggen.

1 like

Ik heb precies dit gedaan, anderhalve maand geleden. Met spaargeld achter de hand dus.

Hardop lachen😂

Ik heb dit 2 jaar geleden gedaan. Ik werkte direct met 1 persoon (mijn baas) en die was verschrikkelijk. Ik kwam iedere vrijdagavond huilend bij mijn vriend. Toen gebeurde er na een aantal maanden nog iets tijdens een weekend en toen ben ik geknapt, ik kon niet meer en heb toen die maandag gezegd dat ik niet terugkwam. Ik heb hem ook nooit meer gezien. Achteraf gezien misschien niet het slimste, maar in die werksituatie kon in onmogelijk solliciteren en ik was ook een wrak. Nu ben ik dus wel blij dat ik dat toen gedaan heb, maar toen was het wel een heftige periode. Als je kan wachten tot je iets anders hebt gevonden, zou ik dat wel doen.

4 likes
  • ik whatsapp wel eens op het toilet
  • ik sms wel eens op het toilet
  • ik internet wel eens op het toilet
  • ik bel wel eens vanaf het toilet
  • Ik bezoek FF wel eens vanaf het toilet
  • Ik heb mijn telefoon wel eens in het toilet laten vallen
  • Niks van dit
  • Ik heb geen telefoon of toilet

0 stemmers

17

Welke sjaal zal ik nemen. (Ik heb sowieso jassen in veel verschillende kleuren dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.)

  • Lichtergroene
  • Donkergroene
  • Niet mijn kleur veel plezier ermee

0 stemmers

Is stem op deze poll terwijl ik op het toilet zit

15 likes

Nee want zo praat ik niet

4 likes

Echt heel afhankelijk van allerlei factoren: hoe goed de arbeidsmarkt ervoor staat en jouw positie daarin, geld achter de hand, partner of iemand anders die evt tijdelijk kan opvangen etc. Als het echt zo erg is kun je misschien aansturen op ontslag met wederzijdse instemming zodat je toch je recht op ww behoudt? Als je een paar maanden kunt overbruggen en vertrouwen hebt dat je snel iets anders kunt vinden, en ook bereid bent eventueel een kutbijbaantje aan te nemen voor het geld, zou ik het miss wel doen.

1 like

Waar is deze sjaal van?

1 like

Allebei

1 like

Heb jij dit wel eens gegeten?

AHI_434d50323430333736_4_LowRes_JPG

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

COS en nu met voguedinges 20% korting :slight_smile:

1 like

Als je na werk thuis komt:

  • Doe je je jas uit
  • Doe je je schoenen uit
  • Doe je je sokken uit
  • Was je je handen
  • Was je je gezicht
  • Ga je douchen
  • Trek je andere kleren aan
  • Trek je schoon ondergoed aan
  • Poets je je tanden

0 stemmers

Hoeveel water drink je op een dag? (alleen water! Thee/limo/whatever telt niet mee)

  • 0 - 0.5 L
  • 0.5 - 1 L
  • 1 - 1.5 L
  • 1.5 - 2 L
  • meer dan 2 L

0 stemmers

Thee is toch gewoon water met een smaakje?

4 likes

Ja maar daar ben ik niet in geïnteresseerd
ik wil puur water weten :biggrin:

Haha ok, dan kom ik op heel weinig!

1 like