Is er iemand die jij serieus zou kunnen chanteren met foto’s/appjes? Ik ken dus iemand en als ik het goed zou plannen zou ik wel zn leven kunnen afpakken gok ik (p.s. ik heb momenteel geen plannen om op actie over te gaan hahaha)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is er iemand die jij serieus zou kunnen chanteren met foto’s/appjes? Ik ken dus iemand en als ik het goed zou plannen zou ik wel zn leven kunnen afpakken gok ik (p.s. ik heb momenteel geen plannen om op actie over te gaan hahaha)
0 stemmers
Nee, ik vind die irritant. Met je georganiseerde boel. Het is oprecht (ja ik zeg oprecht) niet uit jaloezie. Ik heb er niks mee. “Dit moet daar staan, dit altijd hier, ik doe dit altijd zus en zo”. Oke.
Ik heb alleen wel eens gebeld/gemaild met zo’n illegaal-onderhuurpunt over airbnb’s in mijn flat (van een woningcorporatie voor studenten). Daar had ik zelf op zich geen last van want ik had wel al een huis.
edit: oh ik heb trouwens ook twee keer de politie gebeld (een keer omdat ik dacht dat ik overvallen ging worden in m’n huis en een keer omdat ik een vechtpartij zag gebeuren en het niet voor me zag dat ik dat zelfstandig ging oplossen).
Zat hele vervelende dronken foto’s en filmpjes van mensen, maar serieus chantagemateriaal? Neh.
Ik denk nooit. Ik ben heel heel heel erg boos op hem maar de gedachte dat ik kan wat ik kan maakt het al wat beter.
Ik schrijf als sinds de eerste met open puntjes op de i
Maar ik kan mezelf ook niet zo serieus nemen…
Wel met informatie, niet met foto’s/appjes.
Maar zou t nooit doen, heb op t moment zelfs ruzie met zo’n persoon, maar zou echt never z’n leven vergallen
Nee maar ik heb gewoon een afgrijselijk lelijk handschrift.
Had.
Had een foto van meisje die een blowjob geeft aan een jongen die een vriendin heeft op een oude telefoon. Zag dat stelletje dus laatst helemaal gelukkig met hun baby. Toen herinnerde ik me het weer en heb ik die foto verwijderd.
Ken dat meisje niet en dit is van jaaaaren geleden en is misschien maar 1 keer gebeurt. Vond het niet mijn plaats om het door te sturen.
Ik heb een kroegje vlakbij waar mensen altijd keihard staan te schreeuwen, stamgasten vanaf 11u s ochtends bier drinken en zo hard praten dat ik ze vanaf m’n bank kan verstaan. Daarbij terroriseren ze de straat en slaan ze regelmatig voorbijgangers in elkaar. Toen de eigenaresse een keer op straat naar de zoveelste vechtende klanten stond te schreeuwen met een taser in haar hand heb ik de politie gebeld. Taser geldt als even erg als vuurwapen en als ze met een gun had gestaan had ik ZEKER gebeld, maar nu was ik ze zeer zeer zat. Inmiddels is de kroeg eruit gezet
Ja, maar misschien moet je dan niet gek opkijken als mensen niet kunnen komen? Ik heb zelf geen kinderen maar oppas regelen is een lastig ding geloof ik.
Ben ze sowieso liever kwijt dan rijk op m’n party
Het schijnt dat ze na elke show omroepen dat ik moet komen, want anders blijven ze doorgaan
Sowieso is die hele musical een witwasfront.
Niemand is er ooit geweest of kent iemand die er is geweest en toch draait ie al 19 jaar elke dag.
Duits staat op plaats 11 van de meest gesproken talen ter wereld met 90-95 miljoen moedertaalsprekers. Lijkt me dus bepaald wel een wereldtaal.
En het is sowieso ook de meest gesproken taal in Europa.
@Falafel Mijn moeder is al twee keer geweest inmiddels, een keer met mijn opa & oma en ooms & tantes (gelukkig hoefden de kleinkinderen niet mee ) en een keer met haar werk.
@anon50122296 Jezelf niet te serieus nemen is alleen maar goed!
Ik ken juist heel veel mensen (uit verschillende omgevingen/achtergronden) die er zijn geweest.
Anders trouwens; met de schoonfamilie.
En later met mijn eigen gezin omdat m’n pa geïnteresseerd is in WOII.
Nou, dan moet ik mn Duits misschien toch maar weer oprakelen . Ik vind het zo’n kut taal.
Dan had ik wel kunstgeschiedenis gedaan of was ik toch naar de kunstacademie geweest. En deze domme kip had gewoon nog vrij makkelijk met haar bachelor een master in die richting kunnen doen maar ik speel graag op veilig. :’)
Oh nee hoor, als je het geen mooie taal vindt zou ik dat zeker niet doen. Was enkel een reactie op dat het geen wereldtaal zou zijn. Ik vond het ook een verschrikkelijke taal, maar ik moet wel, en inmiddels spreek ik het vloeiend en kan ik het echt appreciëren, maar het kan ook voor mij niet tippen aan Frans of (Latijns-Amerikaans) Spaans.
Als je in een restaurant zit te eten met iemand en je bent in gesprek, stop je dan met praten als de ober langskomt om bijv. de tafel te dekken?
0 stemmers
Als je vega bent/eet en je hebt vega nuggets besteld, maar je krijgt per ongeluk de kip variant, ga je dan terug?
0 stemmers