Stel je persoonlijke vraag #12

Weer een relatie krijgen helpt wel denk ik haha want dan moet ik de wasbak weer vaker delen.

1 like

Ik vind het sowieso getuigen van de wansmaak/slechte smaak van Nederlanders.

7 likes

Ergens kijk ik ook wel neer op mensen die het echt geweeeeldig vonden :woman_shrugging:

1 like

Rude.

#sorrynotsorry

1 like

Strik

Nonnevot <3

7 likes

Dat die er was, wist ik helaas. Daarom zei ik niet ‘maak’. Mensen die hierheen zijn geweest zijn echt next level kut en debiel. Dat vind ik niet, dat is gewoon zo. Wtf is er mis met dit land

1 like

Vind je alle films omtrent de oorlog ook ongepast en smaakloos? Vind dat ergens ook hetzelfde en ik zie dat soort films en musicals niet meteen als vermaak en leuk, maar ook een stukje educatie omdat de generatie die de oorlog mee heeft gemaakt langzaam verdwijnt en de verhalen zo toch verteld worden en het niet vergeten wordt.

12 likes
  • Altijd een ontzettend vieze wasbak hebben.
  • Ieder weekend 2 keer naar soldaat van oranje.

0 stemmers

1 like

@Spaarlamp films en series hebben veel meer educatieve waarde vind ik. Niet elke film/serie is even serieus te nemen uiteraard en er zijn kwaliteitsverschillen (budgetverschillen ook). Een musical hoort m.i. niet over zo’n onderwerp te gaan, daar hoort geen zang of dans bij voor mij. Vind dat een smaakloze versimpeling van een te zwaar onderwerp.

2 likes

Mag jij ook best vinden. En ik mag mijn oordeel hebben.

Als mensen een musical nodig hebben om de ernst van iets duidelijk te maken aan anderen vind ik daar gewoon iets van. Dan is dat (deel)onderwerp maar niet geschikt voor de massa kennelijk.

2 likes

Ik wist niet eens dat er ook een film is :sweat_smile:

• 50 euro harde cash
  • Op kosten van de musical + betaalde treinreis naar Soldaat van Oranje en als jet het uitzit krijg je 75 euro. Je hoeft je zwemspullen niet mee te nemen.

0 stemmers

Waar denk jij aan bij het woord krentenbol?

En @TantePollewop jij bedoelt de tweede toch?

Ok dit is de druppel ik ga morgen naar de oliebollenkraam

16 likes

Ik wil m best wel een keer zien, dus op kosten van hun +75 euro cash vind ik dat een prima deal.

1 like

Ik vind dit gehaat op SVO door mensen die het niet eens gezien hebben echt irritant. Ik vond het een heel goede musical met veel aandacht en respect voor de oorlog en jodenvervolging, zeker in een tijd waarin er bijna niemand meer is om het na te vertellen. Er zitten veel educatieve elementen in voor scholieren. En het een sluit het ander niet uit he, dat mensen naar de musical gaan betekent niet dat ze die musical nodig hebben om aan hun kennis te komen. Ik heb veel gezien en gelezen over de WO2, ben in Auschwitz geweest en dat allemaal voordat ik de musical zag. Als er door een musical - die zeer ingetogen is over de gebeurtenissen in de oorlog - het gesprek over zaken als discriminatie, antisemitisme en racisme op gang blijft kan ik dat alleen maar aanmoedigen.

@mikselke

12 likes

Ik hoef hem ook niet Perse te zien, ga liever naar een ander. Maar als je dan toch 75,- krijgt, waarom niet?

1 like

Hahahahaha al die polls over soldaat van oranje, zo chill dat iedereen dat hier kut vindt

7 likes