Stel je persoonlijke vraag #12

Als in lekker of als in walgelijk? Je had ook blueberry muffin. Ik vond die zooo lekker

Ik vond het echt zoooo goor. Het smaakte ook naar niks maar rook wel naar chemische zoetigheid. Maar ieder z’n ding natuurlijk

2 likes

Ik zit lekkerder

• Op een hoge wc pot
  • Op een lage wc pot

0 stemmers

Hahah deze toevoeging ā€˜ieder z’n ding natuurlijk’

Als je bijv broodjes bakt en op de verpakking staat 6-8 minuten, hoe lang bak je het dan?

• 6 minuten
  • 7 minuten
  • 8 minuten

0 stemmers

Oh Jezus dat dit bestaat

Dat staat niet op de verpakking

Oh exact ditzelfde heb ik ook gehad! Moet ik dus eigenlijk ook op ja stemmen? :nerd_face:

Ik begin met 6 minuten. Zijn ze dan nog niet goudbruin dan pleur ik ze dr nog een keer wat minuten in.

4 likes

Poll voor mensen met een relatie en die niet samenwonen. Wonen jullie dichtbij je vriend of vriendin?

• Ja we wonen dichtbij elkaar
  • Een beetje maar moet nog wel klein stukje reizen
  • Mwah ik zit toch wel even in de trein/auto als ik hem/haar wil zien
  • Nee hij/zij woont in een ander land
  • Nee hij/zij woont aan de andere kant van het land

0 stemmers

Ligt aan de oven, bij mij moet ik met 6 minuten al oppassen, bij m’n ouders kunnen ze er gerust 10 minuten in voordat ze een keer goed zijn

1 like

Fun fact over zoethout thee: sperma gaat heel zoet ruiken als een man zoethout thee drinkt

11 likes

Het is ongeveer 1 uur met openbaar vervoer. Maar gelukkig is hij in het weekend standaard in mijn woonplaats.

Maar eigenlijk allemaal niet. Eerst het randje van het koekje en dan het middelste gedeelte (koekje+ster). Dus wel hapje voor hapje maar wel met poespas dus.

Grapje ik las niet goed.

4 likes

In 1 hap

14 likes

Bedank jij mensen (hand opsteken oid) als ze je ā€œvoorā€ laten gaan bij het zebrapad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En bij een stoplicht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ligt eraan. Bij van die mensen die aso hard aan komen zetten en dan op het laatst hard moeten stoppen niet. Dan loop ik ook extra langzaam. Maar als mensen gewoon netjes stoppen en niet wannabe stoer doen dan vaak wel.
Bij een verkeerslicht overigens niet want dan moeten ze sowieso stoppen als ze rood hebben. Of bedoel je echt als hun groen hebben en ze laten je dan alsnog over?

5 likes

Bedoel je bij die eerste vraag dat je mensen bedankt die jij eigenlijk voor had moeten laten gaan, maar zij voor jou wachten? Of dat in dit geval ik de voetganger ben, die wil oversteken bij het zebrapad en dat ik de automobilist die voor mij stopt (wat dus moet bij een zebrapad) bedankt?

Als jij de voetganger bent!

1 like

Jaa de grap is dus dat je als automobilist verplicht bent om bij een zebrapad te stoppen :crazy_face:Staat een boete op van 380,-
(https://www.om.nl/onderwerpen/boetebase/?boete_tree=22334,22273,22075,21957,21912#beslissingpad2233422273220752195721912)
Voor door rood rijden krijg je 240,-
(https://www.om.nl/onderwerpen/boetebase/?boete_tree=22317,22272,22075,21957,21912#beslissingpad2231722272220752195721912)

1 like