Ja vond dat ook gek hoor. Wil ook weg bij die huisarts maar alle wachtlijsten zijn dicht t/m kerst
Volgens mij kan vitamine d niet zo veel kwaad omdat je er niet snel te veel van kan hebben (zover ik weet), zou het gewoon even proberen en kijken of het helpt!?
Ik zoek het altijd op idd, maar ben over vitamine d niks tegengekomen?
Weet je toevallig ook met welke bloedwaarde je te veel hebt dan?
Wij gingen altijd langs met bonbons of zo en dan kreeg je van elke juf of meester een kaartje met een grappige foto of een sticker of zo. En je mocht een vriendinnetje meenemen tijdens het rondgaan van de klassen
Ben jij meer een prater of een luisteraar?
- Prater
- Luisteraar
- Beide
- Geen idee
0 stemmers
Vind jij water in de avond vlak voor het slapen veel beter smaken dan overdag?
- Ja
- Nee
- Nooit op gelet
0 stemmers
Kun jij goed straatnamen onthouden?
- Ja
- Nee
- straatnaam? Wat? Heeft een straat een naam?
0 stemmers
Fiets of loop je liever door de regen. Nee je hebt geen paraplu.
- Lopen (rennen)
- Fietsen
0 stemmers
Maken jullie gebruik van de zelfscan in de supermarkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja dit was echt een soort Expeditie Robinson wie mag er mee naar winnaarseiland tafereel.
allemaal lonken naar de jarige in de hoop dat jij Gekozen werd
Bijna niemand haalt in Nederland in de winter genoeg vitamine D uit de zon (en al zeker niet als je een donkere huidskleur hebt).
Hier staat wel dat van je een kwartier tot halfuur buiten zijn genoeg vitamine D aanmaakt, maar ik heb eens in de quest gelezen dat dat alleen in de zomer is omdat de zon dan sterker is bij ons. Bovendien ga ik in het donker naar kantoor en in het donker terug dus ik slik in de winter altijd bij.
Via de huisarts een bloedtest gedaan. Nu krijg ik vitamine B12 injecties en vitamine D pilletjes. Eens in de zoveel tijd laat ik me weer testen. Ik neem trouwens vitamine D elke dag en heb vanuit mijn arts nooit wat gehoord? Volgens mij is die dosis ook niet zo hoog dat dat kwaad kan. Heb ooit eenmalig een soort vloeibare capsule gehad in het begin die wel een heel hoge dosis had, maar dat was meer omdat ik een heel lage waarde had. Soort booster of zo.
Ik slik van jongs af aan vitamine D omdat de huisarts dat aanraadde door m’n huidskleur. Afgelopen jaar deed ik een keer bloedtest en toen bleek dat ik alsnog een flink tekort had. Ik moest toen een maand aan zo’n vitamine D kuur met een hoge dosis.
Oeh, wat voor pillen slik je dan precies? En werkt het?
Welke theesmaken lust jij?
- Earl grey
- Rooibos
- Verse gember
- Chai
- Matcha
- Vruchtenthee
- Jasmijn
- English Breakfast
- Groene thee
- Sterrenmunt
- Verse munt
- Zoethout
- Kamille
0 stemmers
Als je er één moest kiezen, welke dan?
- Earl grey
- Rooibos
- Verse gember
- Chai
- Matcha
- Vruchtenthee
- Jasmijn
- English Breakfast
- Groene thee
- Sterrenmunt
- Verse munt
- Zoethout
- Kamille
0 stemmers
En welke theesmaken vind je goor
- Earl grey
- Rooibos
- Verse gember
- Chai
- Matcha
- Vruchtenthee
- Jasmijn
- English Breakfast
- Groene thee
- Sterrenmunt
- Verse munt
- Zoethout
- Kamille
0 stemmers
En welke het allergoorst
- Earl grey
- Rooibos
- Verse gember
- Chai
- Matcha
- Vruchtenthee
- Jasmijn
- English Breakfast
- Groene thee
- Sterrenmunt
- Verse munt
- Zoethout
- Kamille
- Ik lust alles
0 stemmers
Vruchtenthee en daarbinnen smaken als meloen of kers bah
Kaneelthee is mijn lievelings!
Maar alleen losse thee smaken. Zakjes smaken niet lekker meer.
ik mis: doe het soms als ik een verdwaalde vitaminepil nodig heb maar ik denk niet dat ik het echt nodig heb.
Alles met hibiscus (hey je hebt een nieuwe foto! Nu herkende ik je niet meer haha)
ja, mijn absolute favoriet is deze
Maar die kan ik nooit in Nederland vinden dus ik koop ze per 5 dozen tegelijk in in Duitsland
Ik heb de allergrootste haat voor citroen en mandarijn thee, die vind ik zooo goor
Maar aardbei en kers vind ik dan wel weer lekker
Ah meloenthee. Zo lekker! Was vroeger altijd mijn favoriet. Lang niet meer gehad en gezien. Oh en ik bedenk me ineens ook de cactusthee van Pickwick. Ook al lang niet meer gezien in de winkel, maar zo lekker.