Ik ben absoluut geen theedrinker, maar deze vond ik wel lekker en hebben ze dus uit de schappen gehaald:
Zit alleen nog in een combinatiedoosje, de andere smaken wil ik echt niet, dus tsja.
Ik ben absoluut geen theedrinker, maar deze vond ik wel lekker en hebben ze dus uit de schappen gehaald:
Zit alleen nog in een combinatiedoosje, de andere smaken wil ik echt niet, dus tsja.
Zit daar prik in?
Haha nee! Dat lijkt me niet echt lekker haha.
Beetje late reactie, maar het weer vind ik wel echt belangrijk bij zo’n uitje. Vorig jaar ging ik vier dagen naar de Efteling en de dag met slecht weer vond ik het minst leuk. Zat de hele dag te rillen en ben toen zelfs uit wanhoop de Pandadroom ingegaan. Nou… dan snap je het wel
Door groene thee heb ik geleerd dat de temperatuur van het water wel degelijk uitmaakt. Vond het vroeger niet te drinken omdat het bitter was. Nu dat ik het met kouder water zet, is het wel lekker!
Neem alsjeblieft deze
Ah nooo.
Ik kreeg ooit toen ik bijles aan het geven was strawberry cupcake thee, dat had oprecht mijn einde kunnen zijn
Als in lekker of als in walgelijk? Je had ook blueberry muffin. Ik vond die zooo lekker
Ik vond het echt zoooo goor. Het smaakte ook naar niks maar rook wel naar chemische zoetigheid. Maar ieder z’n ding natuurlijk
Ik zit lekkerder
0 stemmers
Hahah deze toevoeging ‘ieder z’n ding natuurlijk’
Als je bijv broodjes bakt en op de verpakking staat 6-8 minuten, hoe lang bak je het dan?
0 stemmers
Oh Jezus dat dit bestaat
Dat staat niet op de verpakking
Oh exact ditzelfde heb ik ook gehad! Moet ik dus eigenlijk ook op ja stemmen?
Ik begin met 6 minuten. Zijn ze dan nog niet goudbruin dan pleur ik ze dr nog een keer wat minuten in.
Poll voor mensen met een relatie en die niet samenwonen. Wonen jullie dichtbij je vriend of vriendin?
0 stemmers
Ligt aan de oven, bij mij moet ik met 6 minuten al oppassen, bij m’n ouders kunnen ze er gerust 10 minuten in voordat ze een keer goed zijn
Fun fact over zoethout thee: sperma gaat heel zoet ruiken als een man zoethout thee drinkt