Stel je persoonlijke vraag #12

Ik las vandaag een artikel waarin werd gezegd dat je je handdoek na 3 droogbeurten moet vervangen. Na hoeveel droogbeurten vervang jij je handdoek?

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5 keer
  • 6 keer
  • 7 keer
  • 8 keer
  • 9 keer
  • 10 keer
  • Meer dan 10 keer
  • Het verschilt
  • Wanneer m’n handdoek stinkt
  • Ik doe het standaard om de zoveel dagen, maakt niet uit hoe vaak ik douche
  • Anders

0 stemmers

Wanneer ik ruimte over heb in de wasmachine en denk ‘hmm laat ik de handdoek uit de badkamer er ook maar bij gooien’

7 likes

Ik gebruik mn handdoek echt heel vaak. Hij droogt goed tussendoor dus zie niet waarom ik m vaker moet wassen.

4 likes

Ligt er aan waar ik mijn handdoek laat als ik uit de douche kom, vaak hang ik ‘m over de douchewand om te drogen, maar gooi ‘m ook te vaak op de grond.

2 likes

Keer of 3
 ik gooi ze eerder te snel in de was dan dat ik er te lang mee doe.

1 like

Ik neem me altijd voor mijn handdoek na 3 of 4 dagen in de was te gooien, maar het komt er 9 van de 10 keer op neer dat ik het alleen doe als ik ook mijn beddengoed was, dus 1x per week. Heel soms gooi ik hem tussendoor wel eens in de wasmand en pak een nieuwe, maar meestal ruikt hij gewoon nog wel fris en laat ik hem hangen. Ik hang hem wel altijd netjes uit overigens, als ik hem op de grond zou gooien zou ik ook een nieuwe pakken.

1 like

Heb jij wel eens rode bieten stamppot gegeten?

• Ja lekker
  • Wat?
  • Nee bah

0 stemmers

Ik heb het wel eens gegeten maar vind het niet lekker, ik weet alleen niet welke ik dan moet kiezen.

5 likes

same

1 like

Ohja sorry voor deze onvolledige poll maar ben helemaal onder de indruk van het monsterlijke gerecht wat ik net heb gemaakt voor mijn vriend

RODE BIETEN STAMPOT :flushed:

Dit was m’n lievelingseten toen ik nog thuis woonde!

2 likes

Dan kun je net zo goed een hand aarde door je aardappelstamp gooien :nauseated_face:

10 likes

Of geitenkaas!

1 like

Ben jij weleens door het ijs gezakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, heb je er een ‘trauma’ aan overgehouden? Trauma als in, dat je niet meer zo snel op natuurijs stapt etc

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben toen ik klein (edit: jaar of 10 was ik) was weleens door het ijs gezakt en stond toen tot ongeveer mijn borst in het ijskoude water. Maar ben niet onder het ijs gekomen ofzo, dus behalve even heel koud was het verder niet zo heftig.

Ik zelf niet, maar een vriendje wel ( was een jaar of 8)

Was heel naar om te zien en ik ben mede daardoor erg voorzichtig met ijs.

Ja gedeeltelijk, telt dat ook?

Het valt niet Ă©cht onder cosmetische ingreep maar anderzijds is het het ook weer wel. Ik heb een kaakoperatie gehad (uit medische noodzaak, niet voor de leuk) waarbij een deel van mijn gezicht ook is gereconstrueerd om het allemaal te laten “passen”: onderkaak naar achteren, bovenkaak door tweeĂ«n en naar voren stukje en opnieuw vastgemaakt. Daardoor kreeg ik ook ineens opvallendere jukbeenderen enzo. Nouja lang verhaal kort mijn gezicht is er wel wat door veranderd! Positief gelukkig.

Kan jij knorren?

• :pig:
  • Nee

0 stemmers

Vind je het moeilijk om empathie te tonen?

• Nee totaal geen moeite mee
  • Soms
  • Ja, ik ben een koele kikker op dat gebied

0 stemmers