Stel je persoonlijke vraag #12

ik raad iedereen die een keer heel ongelukkig wil worden aan om naar de Jumbo bij het station in Leiden te gaan

29 likes

ik kan echt een boek schrijven over irritaties in die supermarkt

7 likes

Deze oma heeft het per ongeluk nog steeds vaak over de IB-Groep :grin:

3 likes

Dat klinkt echt heftig! Hoe ben je eruit gekomen? Hoe was het met de honden? Hoe ben je aan hulp gekomen? Of ben je doorweekt naar huis gelopen

Zou heel onverantwoordelijk zijn om mij docent te laten worden. Ben dan die juf die altijd overspannen is en iedereen zijn gang laat gaan(iedereen heeft die toch wel gehad, denk ik) In mijn gedachten ben ik een juf Helma, maar helaas is dat niet het geval :worried:

2 likes

Echt een notorious Jumbo is dit

1 like

ik voel me ook erg erkend atm

Ik wil graag nomineren voor de lijst van naarste Albert Heijn-filialen: De AH to go in de buurt van Pathé Tuschinski.

7 likes

AH to go up Utrecht Centraal mag hier ook wel bij

7 likes

En de AH to go aan de Leidsestraat. Vreselijk met irritante dronken toeristen. Vaker geweest dan ik zou willen.

6 likes

Supermarkten zijn echt hel. Zoveel prikkels! Jumbo en Albert Heijn vallen nog mee, maar in de Aldi moet mijn vriend mij echt begeleiden. Maar de allerergste winkels zijn denk ik die van nettorama

1 like

Ik zat denk ik in het tweede jaar van mijn studie toen de ov chipkaart kwam dus ik heb de papieren ov kaart maar kort gebruikt, maar god wat heb ik dat ding vaak gemist en die chipkaart vaak vervloekt.

Wow bijna de helft weet niet wat ib groep was. Ik voel me oud :weary::weary:

2 likes

Maar dat strookt niet met dat meer dan de helft een geplastificeerde ov kaart had. Die verdween toch in 2010 of 2011? Toen studeerden de meesten hier nog niet denk ik, als IB-groep ze niks zegt iig…

2 likes

live

48 likes

Honing volgens mij, trapte er ook een paar keer in.

Ware horror… helemaal als ik mijn peuter mee heb :tired_face:

1 like

Sterkte :heart:

2 likes

Carrière maken?

• Ja wil ik
  • Neutraal
  • Nee wil ik niet
  • Voordat de bom valt

0 stemmers

Als je carrière wilt maken, hoe ziet dat er dan voor je uit, zeg de komende vijf jaar?

• Verbreden / meer dingen doen
  • Verdiepen / beter worden in dingen doen
  • Leidinggeven
  • Meer verantwoordelijkheid
  • Minder uitvoerend werk doen
  • Iets anders, namelijk
  • Hallo ik had toch neutraal/wil ik niet gestemd

0 stemmers

Afstuderen :pensive:

6 likes