Ooh oeps sorry, ik haalde je net even door de war met de reactie van Kauai over IT, dus de vraag die ik stelde was helemaal niet relevant voor jou
Maar wel tof dat je zo iets hebt gevonden waar je misschien niet meteen aan denkt maar wat zo goed bij je past!
Lust jij uberhaupt drop?
- Ja lekker
- Mwah ben geen fan
- Nee gatverdamme
0 stemmers
Mn vader is volgens mij fan van van die muntdrop die er salmiak achtig uitzien. Echt zooo vies. En altijd weer âprobeer maar vind je heel lekker!â NEE 
Nee man gek
Salmiak lollies waarbij dan in één keer al die salmiak vrij komt en je hele mond pijn doet 

Heb wel eens een hele zak in een dag op; alles in Mn mond was schraal en ik zat de twee dagen erna op de wc maar echt het was het waard.
Salmiak knotsen zijn leven. of die duidelijk minderwaardige met een papegaai oid? Laatst nog mn kies gebroken op zoân knots⊠8 minuten later alweer zoân ding in mn bakkesâŠwaaaarom
Wel woest wanneer er geen salmiak in zit 
Ja ze zijn onbetrouwbaar eh.
Soms amper salmiak, soms meer dan je aankan (maar eigenlijk wel van geniet), soms bijt je in zoân scheur en komt het ineens los.
Een ervaring 
Zit echt te kwijlen hier door alle drop praat :'D
Het enige leuke aan drop vind ik drop geven aan volwassenen die het niet kennen en dus nog nooit hebben gegeten. Ik heb daar wel eens hardop om gelachen en ook echt in de mond gepropt van diegene.
Ik gaf laatst ook voor het eerst een pepernoot aan mn date en hij beet er een stukje vanaf i.p.v. het gewoon in je mond te doen. Echt van zoân klein ding nog een stukje afbijten sheehz haha maar misschien had ik niet eerst drop moeten geven.
Mag je geen drop als je zwanger bent?
Mijn vriend en ik zijn apart. De meeste dingen die hij met een vork eet, eet ik met een lepel. Dus dan wordt bestel wel evenredig vies zeg maar.
Oh echt? Heb ik nooit geweten, nou weer wat geleerd.
Wat vind jij van woordgrappen?
- Meestal flauw/suf
- Leuk/grappig
- Geen mening
- Vreselijk
- Soms leuk/grappig
0 stemmers
Niet echt een woordgrap maar gister zat ik de Boos over het kinderpardon te kijken en toen moest zoân klein jochie een mop vertellen:
Waarom kan de kerstman geen kinderen krijgen?
Omdat zân ballen in de boom hangen
Daar ga ik dan helemaal kapot om en vertel hem onmiddellijk aan al mân vrienden, die dat niet grappig vinden. Lol in mân eentje whatevs.
Mân lievelingsgrap is ook die over de man die op de bus stond te wachten!
En toen riep er iemand kom eens van die bus af?
Mijn favo grap is 3 mensen op een scooter. Ook meteen de enige die ik kan onthouden 
Haha ja het is echt niet mijn humor. Zo suf vind ik het.
Hihi ja!
Oh nee hoe loopt dit af?
Ik kan altijd alleen maar de grappen onthouden die Ă©cht niet kunnen. Dus als iemand dan zegt âwie weet er nog een grapâ dan gaan Mn gedachten echt door walgelijke dingen heen, maar kan dan niks zeggen.
Neeee hahaha die van de giraffe en de bakker!!
Komt een giraffe bij de bakker. Hij vraagt om een half brood.
Zegt de bakker: Wit of bruin?
Zegt de giraffe: Ja.
Bakker: Ja wat?
Giraffe: ⊠Ja bakker
Mijn mannelijke BEC maakt echt te veel woordgrappen en daarom vind ik ze nu intens kut. HIJ VERPEST ALTIJD ALLES.
Hahaha
Dit is ook in Kruimeltje als hij op school komt, dan vragen ze hem âhoe bevalt het?â, zegt hij âgoed.â âMet twee woorden spreken!â
âHeel goed.â
Zo liefffff 
Er zitten 3 mensen op een scooter, 1 voorop, 1 achterop, en wie zit er in het midden?
rob natuurlijk