Doe mij dan maar Eyjafjallajökull met costum made puntjes
Je moet ze dan wel zelf kopen
Doe mij dan maar Eyjafjallajökull met costum made puntjes
Je moet ze dan wel zelf kopen
kut of pik
maar piemel is ook leuk. of vagina want #normaliseren
Kun je hier wat meer over vertellen? Is dit dat je doorgroeit of een stap naar iets wat anders is maar wel vergelijkbaar? Of echt andere dingen?
En aan de mensen die er later achter kwamen wat ze wilden doen, hoe kwam je daarachter?
(o.a. @Runnerlongs @anon86562306 @ellegirltalk @Nescio, als het oké is dat ik jullie tag)
Ja he
Ik heb eigenlijk pas sinds een jaar ofzo focus op wat ik wil, welke sector enzo. Heb erg lang gestudeerd dus had ook nooit echt goede focus daar op.
Ik werk pas net fulltime in deze sector en vanuit de functie die ik nu heb, wil ik wel graag stappen maken naar een uiteindelijke rol. Ik heb wel wat voor ogen maar dat is ook pas sinds korte tijd.
En grote kans natuurlijk dat het nog gaat veranderen gezien ik pas net (op de werkvloer) kom kijken. Maar ik krijg wel een beetje een beeld van de toekomst en dat voelt heel fijn Krijg er vertrouwen van en zin in de toekomst? Dat (her)ken ik helemaal niet.
Hoe ik precies op het (voor nu dan) uiteindelijke punt kom vind ik wel lastig, maar stapje voor stapje.
Als je meer focus wilt op je loopbaan/ontwikkeling, zou ik het aan kunnen raden om met een loopbaancoach in gesprek te gaan. Het is een hele investering (want duur) maar het is denk wel wat waard. Zelf geen ervaring mee trouwens, maar wel in mijn omgeving. En anders op je huidige werk met je leidinggevende een gesprek aan gaan. Of in welke positie zit je? Ben je nog aan het studeren?
Edit: en hoe ik dit nu weet; door te kijken naar mijn interesses en wat goed bij mijn competenties past. En heel bewust nagaan bij mezelf wat ik leuk vind aan mijn huidige werk, waar ik energie van krijg en wat io oninteressant/saai vind. Wat ik nog moet ontwikkelen om te komen waar ik wil komen, maar vooral op welke manier vind ik lastiger maar ik kan daar over in gesprek gaan met mensen van m’n werk.
Als jij een dubbele boterham smeert (dus twee sneetjes) en die beleg je met niet smeerbaar beleg, kaas bijvoorbeeld.
Smeer jij dan boter op 1 snee of op beide sneetjes?
0 stemmers
Anders, sowieso geen boter. Ook niet met hagelslag of iets dergelijks.
Geen boter want vies
Het liefst zou ik twee doen maar omdat dat dan als ‘teveel’ voelt doe ik dan een. Maar ik ben tegenwoordig veel meer van het eten waar ik zin in heb dus niet uitgesloten dat ik de volgende keer gewoon lekker op beide boterhammen boter doe.
Hahaha ik vind dit echt een leuke en onverwachte poll+uitslag! Ik dacht dat het gewoon ‘normaal’ was om op allebei de sneetjes boter te doen, maar dat is zo te zien dus helemaal niet zo
Ja ik krijg dus best vaak commentaar van bewoners dat ik de boter maar op 1 snee brood doe als ik brood voor ze maak! Terwijl ik dat juist normaal vind
Wel echt andere dingen! Wel allemaal in de IT, maar hele andere rollen. Wat wil je precies weten?
Ik denk niet dat ik een verrader zou zijn, maar wel te laf om in het verzet te gaan
ik doe gewoon heel dik op 1.
en soms zeggen collegas er wat van en dan zeg ik “nou en” dan is het gesprek ook snel afgelopen!!
Misschien ben ik moe maar ik snap de poll niet. Wat bedoel je met niet zo netjes was geweest?
Mata hari heeft toch ook zoiets gedaan?
Volgens mij. Iets met sexy dansen en spion zijn toch
Hahaha duidelijk dankjewel
Omg ik ben zo dom. Snap nu de grap pas
Ik solliciteerde op een functie waarvan ik totaal niet wist wat ie in zou houden en ook niet eens echte interesse in had. Ik woonde in Den Helder met vrij weinig opties in de omgeving en moest solliciteren.
Tijdens mn eerste gesprek raakte ik mega enthousiast en werd er echt een vuurtje aangezet in me. En daarna raakte ik compleet in paniek, want ik was volledig als mezelf dat gesprek in gegaan, omdat ik van tevoren nog niet invested was, dus ik was super bang dat ik het verknald had. Dat bleek precies te zijn wat ze wilden, dus ik kreeg de baan.
Inmiddels ben ik bijna 3 jaar verder, heb ik een promotie gemaakt 9 maanden geleden en ben ik nu gevraagd voor een landelijk iets (beetje vaag, sorry) waar ik voor ben aangedragen door mn leidinggevende die daarbij kon kiezen uit ongeveer 40 mensen, dus blijkbaar ben ik er nog heel goed in ook. Ben super trots op wat ik doe en hoe ik het doe en dat is nogal een big deal voor mij, want ik ben altijd heel onzeker geweest en heb nooit ambitie gevoeld in carrière.
Wat een fucking lang verhaal voor: toevallig ingerold, samenloop van omstandigheden, blijven hangen want tof.