Stel je persoonlijke vraag #12

1234 en 8 bij elkaar, zoiets heb ik nu ook op :grin:

Mooie kleurtjes! Mijn random optie:

Pink 1
Ringvinger 5
Middelvinger 3
Wijsvinger 4
Duim 2

Als je er nou een poll van maakt, heb je sneller overzicht :wink:

2 likes

Als ik mijn verjaardag vier krijg ik van veel familieleden een envelop met daarin een verjaardagskaart en geld. Op de kaart staat altijd gewoon “gefeliciteerd met je Xe verjaardag, van tante en oom”, niet een speciale tekst ofzo.
Wat zou jij doen met het openmaken van deze envelop?

• Meteen openmaken als ze het aan je geven, dus waar ze nog bij staan
  • Even later openmaken, als ze er niet direct bij staan, maar bijvoorbeeld in de keuken als je drinken voor ze haalt
  • Als ze weer naar huis zijn
  • Anders

0 stemmers

Ik vind dat altijd zo awkward met het geld. Als het nou een leuke tekst was of een cadeau zou ik het sowieso openen waar ze bij zijn, dan kunnen ze m’n reactie zien en dan kan ik ze bedanken. Maar met zo’n standaardkaart en geld weet ik het nooit

Ik haal de kaart er altijd uit, zet die bij de andere kaarten en leg de envelop (zonder opvallend naar het geld te gluren) bij de rest van de enveloppen.

12 likes

Heb jij een wasdroger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja dit doe ik ook ongeveer. Kaarten uitstallen. Maar ik doe meestal het geld in 1 envelop en die andere lege enveloppen gooi ik meteen bij elkaar voor het oud papier

1 like

The Middle is toch gewoon een rip-off van Malcolm in the Middle? Welke vind je leuker?

The Middle:

Malcolm in the Middle:

• The Middle
  • Malcolm in the Middle
  • Wie?

0 stemmers

Maar Walter White!!

1 like

Ik heb geleerd om inderdaad de kaart te lezen, dan semi-stiekem te gluren naar de flappen en dan uitgebreid dankjewel te zeggen. Met bonuspunten voor een “nee joh, veel te veel, dat had je niet moeten doen” als het boven de €50 was.

8 likes

Ik krijg ook weleens een envelop met kaart waar een uitje in beschreven staat ofzo. Dan is het wel zo leuk om het open te maken waar de gever bij is.

1 like

Ja daar zeg je wat. Ik kreeg eigenlijk alleen envelopjes van familie en die waren altijd ontzettend gul, dus meestal was het ook wel rond of boven de €50. Dit is in ieder geval hoe beleefd jarig zijn in onze familie werd aangeleerd!

Brick <3

2 likes

Is jouw leven momenteel te druk?

• Ja, veel te druk
  • Ja, een beetje wel
  • Nee, precies goed
  • Nee, ik heb het te rustig
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Heb je last van stress?

• Ja, mentaal
  • Ja, fysiek
  • Ja, zowel mentaal als fysiek
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Heb je weleens een burnout gehad?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar zat er wel tegenaan
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Je moet een heel weekend luisteren naar:

• Bløf
  • Racoon

0 stemmers

Ga zelfs vrijwillig naar concert at SEA elk jaar. Omg.

1 like

Met welke was zou jij dit shirt meewassen?

• Wit/licht
  • Bont/donker

0 stemmers

Ik luister nog steeds regelmatig vrijwillig naar Feel like Flying :grin:

1 like

Eerste keer met zo’n doekje erbij dat kleur opvangt. Weet niet eens of die dingen werken maar mijn oma gaf ze altijd mee.

Je hebt verkeerd gegokt helaas!

Speciaal voor jou de Vlaamse Variant;

• Clouseau
  • Soulsister

0 stemmers

1 like