Stel je persoonlijke vraag #12

Mensen die in de stiltecoupé praten zijn de ergste

• Ja, sterf
  • Nee boeie

0 stemmers

@ zwanger in de trek discussie;

Ik had een redelijk kleine buik en grote winterjas, dus echt niet heel duidelijk. Dus ik vroeg eigenlijk gewoon altijd of ik mocht zitten als er geen plek meer was. En dan wel bij die stoelen voor zwangeren en minder validen. Er is echt nog nooit geweigerd en heel veel mensen zeiden dan meteen ‘sorry’ oid (wat nou ook weer niet echt nodig is).

2 likes

https://twitter.com/GoThorium/status/1194962375729930240 , een voorbeeld van een man die er precies niks van snapt…

3 likes

1 tampon per dag… ja joh

Hahaha o dank je wel, ik kan me uren met dit account vermaken :heart_eyes:

image

Die getallen :crazy_face::crazy_face:

4 likes

Hahahahaha oh god

Als hij die uitvinding had gerealiseerd had zou menig vrouw hem hebben vergeven :stuck_out_tongue:

1 like

Was er gewoon benieuwd naar. Want als je wel gewone havermout lust kan ik me slecht voorstellen dat je het echt goor vindt. (Minder lekker snap ik nog maar niet te eten…)En je kan het op veel manieren maken. Merk dat veel mensen die dingen niet lusten het deels ook komt omdat ze het niet kunnen klaarmaken of thuis heel goor hebben gehad.

Hoeft niet bij jou te zijn hoor, maar merk dit vaak als mensen zeggen dat ze iets niet lusten.

3 likes

Ik heb echt nog nooit havermout op. Wel brinta met heel veel suiker toen ik jonger was, haha

2 likes

Deze constructie lees ik hier vaker en ik heb het volgens mij ook al eens gevraagd, maar weet iemand of dit Nederlands is of iets van streektaal? ‘Ik heb dit nog nooit op’. Ik zie online een column bij NRC hierover, maar kom niet voorbij de betaalmuur.

2 likes

Ik heb dagelijks ermee bezig gestemd, want ik slik iedere ochtend een medicijn dat mijn cyclus onderdrukt. Ik heb endometriose namelijk en als ik menstrueer ga ik door een hel, dus dat doe ik nu al bijna 3 jaar niet meer.

2 likes

Geen idee? Haha. Zelf zeg ik het ook altijd, mijn omgeving ook, en ik kom uit NB.

1 like

Geen idee, sorry

Ik zie het ook alleen hier, maar dat NRC-artikel begint met ‘Als je uit het Zuiden komt (en het Zuiden begint eigenlijk al vlak onder Utrecht)’ dus ik denk dat het inderdaad streekgebonden is.

1 like
  • Ik heb het nog nooit op en ik ben ergens onder Utrecht geboren.
  • Ik heb het nog nooit op en ik ben ergens boven Utrecht geboren.
  • Ik heb het nog nooit gegeten en ik ben ergens onder Utrecht geboren.
  • Ik heb het nog nooit gegeten en ik ben ergens boven Utrecht geboren.

0 stemmers

1 like

Nu ik er zo over nadenk vind ik het ook heel raar en als ik zoek op mn whatsapp ben ik de enige die het zegt, maar niemand lijkt er raar van op te kijken

Ik zeg het allebei wel denk ik

4 likes

Ik ben in Utrecht geboren, wat nu :scream:
Ik zeg trouwens wel ‘ik heb het nog nooit op’

9 likes

dit is een hele elitaire mening van mij maar ik vind het altijd zo boers klinken als mensen zeggen ik heb het nog nooit op, sorry :redface:

7 likes

Ik weet niet of het in dit topic moet, maar ik wil graag een skittle manicure, dus op elke nagel een ander kleurtje. Ik kom er alleen niet uit. Wat lijkt jullie mooi bij elkaar en op welke vinger welke?
Ik heb ze voor het gemak even genummerd.

2 likes