Stel je persoonlijke vraag #12

Veeel linkser inderdaad, om maar een voorbeeld te noemen. Volgens mij zitten hier veel mensen die geen vlees/vega eten. Hier wordt (meestal) heel genuanceerd gediscussieerd (zeg je dat zo). Enzovoort.

10 likes

:fist_left:t2:

1 like

Links klopt wel maar véél minder drama in mijn omgeving. Sorry but it’s true :woman_shrugging:t4:

28 likes

Ruikt sneeuw?

1 like

Zeker! Water heeft natuurlijk ook een geur en regen zeker.

Oh shit ik heb gestemd maar heb nog nooit een dating app gehad hahaha oops

1 like

Vooral ter controle of er geen bloed bij zit. Als het te veel is moet ik dat goed in de gaten houden en eventueel naar de huisarts.
Mijn neus is operatie gebied geweest.

Ik heb echt geen flauw idee meer!

Nieuw Zeelandse Marmite. Maar bij gebrek aan beter moet ik het nu doen met Vegemite. In januari wordt mijn voorraad weer gevuld :heart:

Wat is het verschil tussen vegemite en marmite?

Feestdagen en grootste gedeelte van de winter achter de rug, geen terror met valentijnsdag en dan als verse vrijgezel de lente in :heart_eyes: je zal vast niet zo uitgekookt zijn, maar ik vind het een goede tactiek :thumbsup:

Britse Marmite is vrij stroperig en zout, terwijl de marmite en vegemite van downunder qua textuur meer lijkt op hardere margarine, weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Daarnaast zijn ze ook iets zoeter, waarbij Nieuw Zeelandse Marmite het zoetste is.

4 likes

Vandaag is wel een beetje mijn perfecte zondag

Beetje uitgeslapen, gesport, zo met een vriendin de stad in om even te winkelen en sushi te eten. Vanavond op tijd naar bed. :ok_hand:

Enige jammere is dat ik mijn vriend heb weggebracht omdat hij een week weg gaat.

Op instagram wel. Maar in het echt heel weinig.

Ik heb regelmatig gesprekken/discussies met vrienden over zulke thema’s (alhoewel ik wel in een links-liberale bubbel leef, we zijn het meestal wel met elkaar eens), en op mijn werk ben ik echt een SJW, heb soms echt het gevoel dat ik de enige ben die met zulke dingen bezig is. Het heerlijkst vind ik het om met mijn ouders over zulke dingen te praten, ze zijn wat conservatiever en ouderwetser, maar staan er wel voor open, meestal zijn ze aan het eind van zo’n gesprek een heel stuk mijn kant opgeschoven, dan heb ik echt het idee dat ik ook daadwerkelijk wat bereik.

6 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er op het forum vaak ‘niet aan waag’, omdat ik ‘bang’ ben om op mijn vingers getikt te worden, omdat ik iets niet goed verwoord. Ik zie de laatste tijd best wel eens gebeuren dat iemand dan meteen door 3+ mensen gecorrigeerd wordt, ik heb daar gewoon geen zin in, dat is ook niet per se waarom ik op het forum zit. In een mondeling gesprek kan ik me wat genuanceerder uitdrukken en voel ik me wat veiliger.

34 likes

Ik moet op mijn werk echt geen discussies gaan voeren over zwarte piet ofzo

9 likes

Wat vind jij: kunnen mensen geheel onbaatzuchtig iets (goeds) doen voor een ander, of is er altijd een (indirect) eigenbelang?

• Ja, dat kan
  • Nee, er is altijd eigenbelang

0 stemmers

Licht ook vooral je antwoord toe!

Is denk dus de hele tijd dat dit hetzelfde is als marmelade maar volgens mij klopt dat van geen meter.

Is inderdaad niet hetzelfde, maar wel net zo vies. Iig toch echte marmelade, met van die smerige bittere stukjes sinaasappelschil :nauseated_face:

1 like